Was te verwachten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:55 schreef horned_reaper het volgende:
Twente word nu toch iets meer overheerst door Inter.....
Ja, maar bijvoorbeeld Ricardo Izecson Faiz dos Santos Leite noemt zichzelf Kaka. Ik weet niet waar dat vandaan komtquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voor Ruiz is dat te begrijpen...
Maar van Bronckhorst speelde ooit met 'Gio' op zijn shirt, dat vind ik dan weer niet kunnen.
verrekte mongol!quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:56 schreef Averroes het volgende:
[..]
Kom hier dan, kun je tik aan de bek krijgen!
inter speelt gewoon tactisch..quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:55 schreef horned_reaper het volgende:
Twente word nu toch iets meer overheerst door Inter.....
Heeft zijn baby broertje bedachtquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:56 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, maar bijvoorbeeld Ricardo Izecson Faiz dos Santos Leite noemt zichzelf Kaka. Ik weet niet waar dat vandaan komt
was jij niet die pauper die ook net tegen mij een grote had?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:56 schreef Averroes het volgende:
[..]
Of iemand die een hekel aan hem hadquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heeft zijn baby broertje bedacht
Dat is te begrijpen jaquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:56 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, maar bijvoorbeeld Ricardo Izecson Faiz dos Santos Leite noemt zichzelf Kaka. Ik weet niet waar dat vandaan komt
madrid morgen ook let maar opquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet wel, Inter gaat voor die goal
Totaal niet nee, maar ik vergeef hem dat als hij scoort.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:58 schreef Irritatie100 het volgende:
de Jong is niet echt gelukkig in de aanname vandaag
Nee jij bent de boy hier, rot op manquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:57 schreef Harwich het volgende:
[..]
was jij niet die pauper die ook net tegen mij een grote had?
nepheld dat je er rondloopt
Ik had gewoon dan Dos Santos gedaanquote:
hij is gewoon te jongquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:58 schreef Irritatie100 het volgende:
de Jong is niet echt gelukkig in de aanname vandaag
Aanpakken die handel Happelquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:58 schreef Happel het volgende:
Nogmaals voor de kippigen onder ons:
Gelieve GEEN tussenstanden van andere wedstrijden te plaatsen. Er zijn nog mensen hier die straks de samenvattingen willen zien, zonder te weten wat de uitslagen van die wedstrijden zijn.
Dank u.
jij bent hier de avatarheldquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee jij bent de boy hier, rot op man
Is goed. Denk niet dat het je mee gaat vallen: de rest van de CL met dichtgeslagen luiken bekijken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:56 schreef Averroes het volgende:
[..]
Dat en het is 'n latente homofiel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:57 schreef Harwich het volgende:
[..]
was jij niet die pauper die ook net tegen mij een grote had?
nepheld dat je er rondloopt
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:00 schreef Harwich het volgende:
effe serieuze vraag..
wat is een goal?
Die gele banaan die je zo tussendoor ziet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:00 schreef Harwich het volgende:
effe serieuze vraag..
wat is een goal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |