quote:Bron plse?
Op donderdag 6 maart 2003 01:25 schreef ATuin-hek het volgende:
ook een leuke:
De maanstenen die zijn meegenomen zijn zo totaal anders dan wat hier op aarde wordt gevonden dat het duurder en technologisch zelf vandaag nog niet haalbaar is om dat na te maken. Had iets te maken met speciale structuren die alleen vormen als er geen erosie is en de invloed van miljarden jaren kosmische straling.
de amerikanen zijn nooit meer terug geweest en nu de chineezen een maanlanding hebben gepland word het in een keer weer een race tegen de Klok
Rara waarom ?
quote:en de maan oppervlakte is ook niet verandert door
Op donderdag 6 maart 2003 01:25 schreef ATuin-hek het volgende:
ook een leuke:
De maanstenen die zijn meegenomen zijn zo totaal anders dan wat hier op aarde wordt gevonden dat het duurder en technologisch zelf vandaag nog niet haalbaar is om dat na te maken. Had iets te maken met speciale structuren die alleen vormen als er geen erosie is en de invloed van miljarden jaren kosmische straling.
quote:Een race tegen de klok? Die chinezen willen pas in 2010 ofzo naar de maan? Tegen die tijd kan Amerika, als ze willen, toch wel een Space Shuttle met landingsaparatuur die kant opsturen?
Op donderdag 6 maart 2003 17:51 schreef merlin693 het volgende:
De maanlanding Hoax is alleen verzonnen om de mensheid op een dwaalspoor te brengen.....de amerikanen zijn nooit meer terug geweest en nu de chineezen een maanlanding hebben gepland word het in een keer weer een race tegen de Klok
Rara waarom ?
quote:
Days That Shook The World ~BBC2
Mon 9 Jun, 20:30 - 21:00 30 mins
Moon Landing
This programme recalls the remarkable events of July 20th 1969 when the Apollo 11 space mission climaxed with mankind taking the first steps on the moon. Astronaut, Neil Armstrong, made that 'one small step for man' but this programme also features the unsung NASA heroes who made this 'giant leap for mankind' possible. Using archive, diaries, and eye witness accounts these are dramatisations of the events, told in fascinating detail hour by hour as they happened.
quote:Kheb alles op DVD "Het Apollo Project - Race To The Moon"
Op maandag 9 juni 2003 20:41 schreef cptmarco het volgende:
voor de liefhebbers, vanavond:
[..]
En sterren zijn heel moeilijk te zien vanaf de maan.
En als je sterren zou moeten zien zouden al die ruimte documanteres ook allemaal fake zijn omdat je daar ook bijnaa geen sterrren ziet
Bedankt voor de tip... *downloading*quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:47 schreef Bigs het volgende:
Het valt me op dat niemand het hier nog over de documentaire 'A funny thing happened on the way to the moon' heeft gehad (althans volgens de search niet). Hierin worden interessante nieuwe bewzijen aangeleverd dat het a. niet mogelijk was om de maan te bereiken en b. nog een heel goed bewijs waaraan je kan zien dat er dingen in scene zijn gezet (namelijk trucage bij het filmen tijdens de vlucht, waar ze de aarde laten zien). Zeer de moeite waard om eens te kijken (er zwerft op dit moment een torrent over het net), hij is echt zeer geloofwaardig en legt ook de motieven nog een keer uit die ze hadden om het te vervalsen.
Niet als er geen drive en geld is. De maan was een gepasseerd station.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:13 schreef kriele het volgende:
Ik geloof dat de maanlanding gewoon echt was. Wat ik wel vreemd vind is dat er na de maanlanding geen enkele ruimtereis meer is gemaakt. Tuurlijk de reden is bekend, maar als je al zover bent gekomen dan ga je toch door?
Waarom worden er vandaag de dag nog lanceringen met die verouderde aftandse spaceshuttle gemaakt?quote:Waarom is er nooit een maanreis gemaakt met de spaceshuttle?[q]omdat je geen enorme raket hebt die de shuttle van de maan lanceert.
Ik zou niet graag in zo'n krot zitten.quote:Omdat er geen geld is voor de Venture Star
bedoeling is dat ie op eigen kracht naar boven kan gaan. Maar dat project was gestopt.quote:Of zijn ze al zover dat de nieuwe spaceshuttle een ongelovelijke stap voorwaarts wordt?
En.. al binnen? Of iemand anders die deze documentaire heeft gezien? Want ik heb nog eens wat gezocht op de 'van Allen' belts en zoals altijd zijn er mensen die weer het tegendeel bewijzen van wat in deze doc. wordt beweerd, maar toch zijn die niet erg overtuigend voor mij.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:54 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip... *downloading*
Als het goed is komt die helemaal niet meer. Maar je weet maar nooit wat er in de pijpleiding zitquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:36 schreef kriele het volgende:
Dus die venture star komt er de eerste jaren nog niet. Maar the black budget in Amerika is toch bijna onuitputtelijk?
Fijnquote:Op maandag 21 juni 2004 06:10 schreef BaajGuardian het volgende:
(dit is niet als gekloot bedoeld , maar bloedserieus)
Net gekeken.quote:Op maandag 21 juni 2004 00:19 schreef Bigs het volgende:
[..]
En.. al binnen? Of iemand anders die deze documentaire heeft gezien? Want ik heb nog eens wat gezocht op de 'van Allen' belts en zoals altijd zijn er mensen die weer het tegendeel bewijzen van wat in deze doc. wordt beweerd, maar toch zijn die niet erg overtuigend voor mij.
quote:Op maandag 21 juni 2004 19:16 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
In het genenpoeltje zitten ook apencellen waaruit we zijn ontstaan. Er zitten dus honderden basisjes met verscheidene alien rassen, wellicht verwante rassen. Zij moeten er namelijk voor zorgen dat de aarde niet teveel maanlicht opvangt. Ons ras heeft de mogelijkheid te transformeren naar een reusachtige aap als het lang in het maanlicht blijft kijken. Om die reden is het momenteel onmogelijk voor de mens te landen op de maan. Grote apen passen echter niet in een spaceshuttle.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |