abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 6 maart 2003 @ 01:38:58 #151
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_8902208
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 01:25 schreef ATuin-hek het volgende:
ook een leuke:
De maanstenen die zijn meegenomen zijn zo totaal anders dan wat hier op aarde wordt gevonden dat het duurder en technologisch zelf vandaag nog niet haalbaar is om dat na te maken. Had iets te maken met speciale structuren die alleen vormen als er geen erosie is en de invloed van miljarden jaren kosmische straling.
Bron plse?
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  donderdag 6 maart 2003 @ 17:51:37 #152
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_8916085
De maanlanding Hoax is alleen verzonnen om de mensheid op een dwaalspoor te brengen.....

de amerikanen zijn nooit meer terug geweest en nu de chineezen een maanlanding hebben gepland word het in een keer weer een race tegen de Klok

Rara waarom ?

pi_8920872
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 01:25 schreef ATuin-hek het volgende:
ook een leuke:
De maanstenen die zijn meegenomen zijn zo totaal anders dan wat hier op aarde wordt gevonden dat het duurder en technologisch zelf vandaag nog niet haalbaar is om dat na te maken. Had iets te maken met speciale structuren die alleen vormen als er geen erosie is en de invloed van miljarden jaren kosmische straling.
en de maan oppervlakte is ook niet verandert door
tetektonische plaatverschuiving. Dus de oppervlakte is niet verandert
zoals die van de aarde waar alles "door de mixer gaat".
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  woensdag 21 mei 2003 @ 19:47:17 #154
36647 KapiteinRuigbaard
Kom maar Kitty Kitty Breezah!
pi_10592630
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 17:51 schreef merlin693 het volgende:
De maanlanding Hoax is alleen verzonnen om de mensheid op een dwaalspoor te brengen.....

de amerikanen zijn nooit meer terug geweest en nu de chineezen een maanlanding hebben gepland word het in een keer weer een race tegen de Klok

Rara waarom ?

Een race tegen de klok? Die chinezen willen pas in 2010 ofzo naar de maan? Tegen die tijd kan Amerika, als ze willen, toch wel een Space Shuttle met landingsaparatuur die kant opsturen?
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn
  FOK!fossiel maandag 9 juni 2003 @ 20:41:22 #155
8443 cptmarco
it's captain...
pi_10991963
voor de liefhebbers, vanavond:
quote:
Days That Shook The World ~BBC2
Mon 9 Jun, 20:30 - 21:00 30 mins
Moon Landing
This programme recalls the remarkable events of July 20th 1969 when the Apollo 11 space mission climaxed with mankind taking the first steps on the moon. Astronaut, Neil Armstrong, made that 'one small step for man' but this programme also features the unsung NASA heroes who made this 'giant leap for mankind' possible. Using archive, diaries, and eye witness accounts these are dramatisations of the events, told in fascinating detail hour by hour as they happened.
pi_10998766
quote:
Op maandag 9 juni 2003 20:41 schreef cptmarco het volgende:
voor de liefhebbers, vanavond:
[..]
Kheb alles op DVD "Het Apollo Project - Race To The Moon"
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_10998817
ja en dan?? vertel liever wat je bevindingen ervan zijn
pi_11106000
Tuurlijk was hij echt ze zijn echt niet zo dom om al die dingen te verzinnen.
Ze zijn toch ook met een sateliet bij Saturnus geweest in ze ringen en hebben daar foto's en filmpjes van gemaakt.

En sterren zijn heel moeilijk te zien vanaf de maan.
En als je sterren zou moeten zien zouden al die ruimte documanteres ook allemaal fake zijn omdat je daar ook bijnaa geen sterrren ziet

[14.gif]
pi_11107798
Ja, de maanlanding was echt!
Ik heb het zelf gezien, ergens in 1969, dacht ik
pi_20007350
Het valt me op dat niemand het hier nog over de documentaire 'A funny thing happened on the way to the moon' heeft gehad (althans volgens de search niet). Hierin worden interessante nieuwe bewzijen aangeleverd dat het a. niet mogelijk was om de maan te bereiken en b. nog een heel goed bewijs waaraan je kan zien dat er dingen in scene zijn gezet (namelijk trucage bij het filmen tijdens de vlucht, waar ze de aarde laten zien). Zeer de moeite waard om eens te kijken (er zwerft op dit moment een torrent over het net ), hij is echt zeer geloofwaardig en legt ook de motieven nog een keer uit die ze hadden om het te vervalsen.
pi_20007516
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 23:47 schreef Bigs het volgende:
Het valt me op dat niemand het hier nog over de documentaire 'A funny thing happened on the way to the moon' heeft gehad (althans volgens de search niet). Hierin worden interessante nieuwe bewzijen aangeleverd dat het a. niet mogelijk was om de maan te bereiken en b. nog een heel goed bewijs waaraan je kan zien dat er dingen in scene zijn gezet (namelijk trucage bij het filmen tijdens de vlucht, waar ze de aarde laten zien). Zeer de moeite waard om eens te kijken (er zwerft op dit moment een torrent over het net ), hij is echt zeer geloofwaardig en legt ook de motieven nog een keer uit die ze hadden om het te vervalsen.
Bedankt voor de tip... *downloading*
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_20007999
Ik geloof dat de maanlanding gewoon echt was. Wat ik wel vreemd vind is dat er na de maanlanding geen enkele ruimtereis meer is gemaakt. Tuurlijk de reden is bekend, maar als je al zover bent gekomen dan ga je toch door? Waarom is er nooit een maanreis gemaakt met de spaceshuttle? Waarom worden er vandaag de dag nog lanceringen met die verouderde aftandse spaceshuttle gemaakt? Ik zou niet graag in zo'n krot zitten.
Zitten ze technologisch in een dip? Of zijn ze al zover dat de nieuwe spaceshuttle een ongelovelijke stap voorwaarts wordt?
  zaterdag 19 juni 2004 @ 00:30:24 #163
17061 mvt
blame Canada
pi_20008378
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 00:13 schreef kriele het volgende:
Ik geloof dat de maanlanding gewoon echt was. Wat ik wel vreemd vind is dat er na de maanlanding geen enkele ruimtereis meer is gemaakt. Tuurlijk de reden is bekend, maar als je al zover bent gekomen dan ga je toch door?
Niet als er geen drive en geld is. De maan was een gepasseerd station.
quote:
Waarom is er nooit een maanreis gemaakt met de spaceshuttle?[q]omdat je geen enorme raket hebt die de shuttle van de maan lanceert.
Waarom worden er vandaag de dag nog lanceringen met die verouderde aftandse spaceshuttle gemaakt?
quote:
Omdat er geen geld is voor de Venture Star
Ik zou niet graag in zo'n krot zitten.
Zitten ze technologisch in een dip? [/q] nope, meer financieel
quote:
Of zijn ze al zover dat de nieuwe spaceshuttle een ongelovelijke stap voorwaarts wordt?
bedoeling is dat ie op eigen kracht naar boven kan gaan. Maar dat project was gestopt.

trouwens een klein artikeltje over hoe verouderd de Shuttle is/was http://www.tweakers.net/nieuws/21786/
We were to understand there would be pie and punch?
pi_20008501
Dus die venture star komt er de eerste jaren nog niet. Maar the black budget in Amerika is toch bijna onuitputtelijk?
pi_20054362
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 23:54 schreef UFOtje het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip... *downloading*
En.. al binnen? Of iemand anders die deze documentaire heeft gezien? Want ik heb nog eens wat gezocht op de 'van Allen' belts en zoals altijd zijn er mensen die weer het tegendeel bewijzen van wat in deze doc. wordt beweerd, maar toch zijn die niet erg overtuigend voor mij.
  maandag 21 juni 2004 @ 06:10:18 #166
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20057217
er zijn meerdere basissen op de maan
honderden om eerlijk te zijn
de bronnen hiervoor hoef ik niet aan te tonen
wat simpelle searches op google e.d. levert je wel wat huiswerk op

we horen het in 2010 trouwens ook wel.
wat de anderre rassen aan het doen zijn.

(dit is niet als gekloot bedoeld , maar bloedserieus)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_20058217
De ene samenzweerdergelovige zegt dat de maan niet bereikt kan worden, de andere zegt dat er al bases op de maan zijn. Hoe zit het nu?
Ik vond de argumentatie op moonmovie.com helemaal niet geloofwaardig, trouwens.. De 'belangrijkste clues' die ze geven zijn allang weerlegt, en verder wordt er geschermd met wat uit hun verband gerukte citaten...
  maandag 21 juni 2004 @ 11:40:22 #168
17061 mvt
blame Canada
pi_20060567
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 00:36 schreef kriele het volgende:
Dus die venture star komt er de eerste jaren nog niet. Maar the black budget in Amerika is toch bijna onuitputtelijk?
Als het goed is komt die helemaal niet meer. Maar je weet maar nooit wat er in de pijpleiding zit
We were to understand there would be pie and punch?
pi_20072434
In het genenpoeltje zitten ook apencellen waaruit we zijn ontstaan. Er zitten dus honderden basisjes met verscheidene alien rassen, wellicht verwante rassen. Zij moeten er namelijk voor zorgen dat de aarde niet teveel maanlicht opvangt. Ons ras heeft de mogelijkheid te transformeren naar een reusachtige aap als het lang in het maanlicht blijft kijken. Om die reden is het momenteel onmogelijk voor de mens te landen op de maan. Grote apen passen echter niet in een spaceshuttle.
pi_20072941
quote:
Op maandag 21 juni 2004 06:10 schreef BaajGuardian het volgende:

(dit is niet als gekloot bedoeld , maar bloedserieus)
Fijn ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 21 juni 2004 @ 21:26:12 #171
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_20076414
OMG!

weer zo'n topic.

Ik heb geloof er wel in! Dat we geland zijn, er is teveel bewijs.
Maar wat ook een leuke documantaire is.......is: Kubrick et la Lune! Die doc, waar ik bijna nog nooit iemand over heb gehoord, is best leuk en interssant. Ik heb hem ooit gezien op Ned 3.

Maarrrr, verder denk ik dat het allemaal echt is, ik heb iedere site gelezen van de debunkers en van de 'believers' maar ik moet concluderen dat het allemaal echt is geweest. Dit is niet te faken, en lijkt me ook niet logisch.
Dat niet alles is dat het lijkt geef ik toe, want het gaat er niet om dat ze gegaan zijn.......maar WAT ze daar ontdekt hebben! HA HA!
The road to victory is long.
*Takes care of his men, and women.
  maandag 21 juni 2004 @ 21:28:14 #172
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_20076474
hey is echt gebeurd..geloof het van mij geen geintje..ik heb dit altijd met een pak zout genomen !

al die aantijgingen zijn veklaard !! en wel door meer mensen en ook de grootste conspiracy gelovers
  maandag 21 juni 2004 @ 21:28:15 #173
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_20076475

[ Bericht 100% gewijzigd door merlin693 op 21-06-2004 21:28:45 (dubbel oops) ]
pi_20083189
quote:
Op maandag 21 juni 2004 00:19 schreef Bigs het volgende:

[..]

En.. al binnen? Of iemand anders die deze documentaire heeft gezien? Want ik heb nog eens wat gezocht op de 'van Allen' belts en zoals altijd zijn er mensen die weer het tegendeel bewijzen van wat in deze doc. wordt beweerd, maar toch zijn die niet erg overtuigend voor mij.
Net gekeken.
In het begin kreeg ik een beetje het gevoel, alsof ik naar een goeie plot aflevering van The x-files zat te kijken.

(De klank van de voice-over... het "dramatische" stukje muziek. Moeilijk te omschrijven, maar ook muziek die je tegenkomt bij een slowmotion van een veldslag uit "Band Of Brothers".)

Na het kijken van deze documantaire zeg ik meteen: "Die maanlanding was inderaad fake...".
Maar iets in mij houd me tegen om dat echt te geloven.
Waarom is het nog niet wereldwijd uitgelekt? Bewijs genoeg zou je denken.

Zeker een aanrader om deze documantaire eens te gaan bekijken.... Het zet je toch aan het denken.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  woensdag 23 juni 2004 @ 13:04:15 #175
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_20119874
quote:
Op maandag 21 juni 2004 19:16 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
In het genenpoeltje zitten ook apencellen waaruit we zijn ontstaan. Er zitten dus honderden basisjes met verscheidene alien rassen, wellicht verwante rassen. Zij moeten er namelijk voor zorgen dat de aarde niet teveel maanlicht opvangt. Ons ras heeft de mogelijkheid te transformeren naar een reusachtige aap als het lang in het maanlicht blijft kijken. Om die reden is het momenteel onmogelijk voor de mens te landen op de maan. Grote apen passen echter niet in een spaceshuttle.
.. geen Dragonball Z meer voor G_V
tot zo ver het loze reactie gedeelte
-----------
kijk of ze er nou wel of niet zijn geweesd is een leuke discussie ... maar hoe hebben ze die beelden zo mooi gefotosoept dan ? .. (in 1969 he)

en ik verwijs ook ff lekker naar het topic wat ik gister maakte nav iets wat ik op het net vond over iets vreemds op beelden van apollo 8

waarom zouden ze dat gedaan hebben dan ? ... tja een rondje om de maan is wel anders als landen maar imvvvho 1 pot nat

de maan ... de landing ... de anomalie op film (grotegif)
en het detail dus de maan ... de landing ... de anomalie op film (grotegif) .. (tnx 2 _chrash)
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')