Hebben ook gewoon een goede ploeg. Ik denk dat ze Europees gevaarlijker zijn dan Ajax,quote:
Jup. Maar ik hoop dat ze beide het goed doenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hebben ook gewoon een goede ploeg. Ik denk dat ze Europees gevaarlijker zijn dan Ajax,
Oh, grappigquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:00 schreef Aure het volgende:
lie: tekeningen van objecten in m'n kamer :p met allemaal verschillende materialen en technieken. Wel leuk op zich
Leukquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, grappig
Ik ben nichtje aan het tekenen. Hoop dat het goed lukt, want neefje heeft ook zo'n tekening, dus ik wil dat zij ook een mooie krijgt
Je nachtkastje staat gewoon verkeerdquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:15 schreef flying-dutchman het volgende:
Zucht... Geen topcontact in de buurt van nachtkastje. Wie heeft dat bedachtkwam ik net achter bij uitpakken wekker
En nog gewoon terecht ook, voetballen echt gewoon goed.quote:
Nope die stond er al bij aanschafquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je nachtkastje staat gewoon verkeerd
Dan stond hij al verkeerdquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:16 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Nope die stond er al bij aanschaf
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En nog gewoon terecht ook, voetballen echt gewoon goed.
Ben heel benieuwdquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, nu ben ik scheel.. weer wat toegevoegd aan het Schotlandalbum.. Wordt een 30 pagina's dik album van 20x30cm (opengeslagen dus 20x60cm) met mooie fotokaft en grote panorama's en zo binnen in
quote:
Haha, inderdaadquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zit me net af te vragen waarom ik toch zo moe ben na mijn vrije dagen, maar ik heb gister natuurlijk voor het eerst sinds 1,5 maand weer gesport en ik ben vandaag eigenlijk de hele dag wel in touw geweest.. + hormonale moeheid ook nog eensDus nu mag het van mezelf ook wel ff..
Nee, niet ik, maar cyber wiens wekkerradio geen stroom heeft ivm geen stopcontact.quote:
Dat maakte mijn ma ook altijdquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:37 schreef kaasplankje het volgende:
Macaroni met smac, vroeger maakte mn moeder dat nogal eens voor ons. Lein had het nog nooit gegeten en vroeg ernaar laatst dus hebben we 't weer eens gegetenHet was best eetbaar vond ik overigens, en Lein had 't gemaakt. Ook goedkoop trouwens, ik kwam op 1.10 Euro pp en ik had bij de AH boodschappen gedaan en niet eens 't huismerk ingekocht.
Macaroni met Smac is lekker.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:37 schreef kaasplankje het volgende:
Macaroni met smac, vroeger maakte mn moeder dat nogal eens voor ons. Lein had het nog nooit gegeten en vroeg ernaar laatst dus hebben we 't weer eens gegetenHet was best eetbaar vond ik overigens, en Lein had 't gemaakt. Ook goedkoop trouwens, ik kwam op 1.10 Euro pp en ik had bij de AH boodschappen gedaan en niet eens 't huismerk ingekocht.
Ik vond het al een rare opmerking, maar nu snap ik hemquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, niet ik, maar cyber wiens wekkerradio geen stroom heeft ivm geen stopcontact.
Whyquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Hihi.. best grappig dat de naam Wierden nu in heel Europa op tv is
Omdat er een clubje zeer fanatieke Twente supporters altijd een heel groot spandoek mee neemt naar de wedstrijden en die wedstrijden, nu ze in de Champions League spelen, in heel Europa wordt uitgezonden zo ongeveerquote:
Voetbalquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Omdat er een clubje zeer fanatieke Twente supporters altijd een heel groot spandoek mee neemt naar de wedstrijden en die wedstrijden, nu ze in de Champions League spelen, in heel Europa wordt uitgezonden zo ongeveer
D'r is helemaal NIETS van jou bij, Alkmaarse blonde schone! Je bent slechts import. Geen recht van spreken en zoquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
zie je!! Wereld beroemd wordt ons kleine durpske!
Zeurpietquote:
Welles!! Thijs is geboren en getogen Wierdenaar, nog nooit ergens anders geweestwoont en Thijs is van MIJ!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
D'r is helemaal NIETS van jou bij, Alkmaarse blonde schone! Je bent slechts import. Geen recht van spreken en zo
quote:
Ie mut nait zo soez'n mien jongequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
D'r is helemaal NIETS van jou bij, Alkmaarse blonde schone! Je bent slechts import. Geen recht van spreken en zo
Dat is zo ongelooflijk geen redenatie. Het zou bijna zoiets zijn als "Piet is dik en lelijk. Jan is dik. Jan is dus ook lelijk"quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Welles!! Thijs is geboren en getogen Wierdenaar, nog nooit ergens anders geweestwoont en Thijs is van MIJ!!
Er zat in:quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
Macaroni met Smac is lekker.Wat zat er nog meer bij?
[ afbeelding ]
Amerikanen doen Mac with cut up hotdogs. Met cheddar-achtig poeder. Ook lekker.
Kèk jou nâh oâk even uìt! Ik ga zo bovenop je zittuh en dan ben je plat.quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is zo ongelooflijk geen redenatie. Het zou bijna zoiets zijn als "Piet is dik en lelijk. Jan is dik. Jan is dus ook lelijk"
whateveâhrquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
![]()
De monnik past in het habijt, het habijt past in de koffer, dus de monnik past in de koffer
Oetkiek'n ja, anders houw ik oe er iene opquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kèk jou nâh oâk even uìt! Ik ga zo bovenop je zittuh en dan ben je plat.
OMG, je wordt engquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oetkiek'n ja, anders houw ik oe er iene op
LieLie is heel geen tukkerquote:
BLuf. DOe je tOCh Nt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oetkiek'n ja, anders houw ik oe er iene op
Daar kon je wel eens gelijk in hebbenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Pee??? Gaat het???
* Sunnythesun vermoedt dat Pee erg aan zijn vakantie toe is..
Ik ging toch meequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar kon je wel eens gelijk in hebbenEn nu begin ik er tegenop te zien dat ik weer alleen ga
Laten we het erop houden dat ik niet ongesteld ben, maar wel wat last heb van moodswings
Daar heb ik toch geen flikker aan johquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ging toch mee(al ben ik bang dat het in gedachten is.. maar toch..)
Check!quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar heb ik toch geen flikker aan johMotiveert echt niet hoor en houdt me al helemaal niet warm 's nachts
Er komt voor jullie ook nog wel wat aan volgens mijquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hier is het nu weer droog, maar het was erg nat en winderig eerder vanavond ja..
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nou dan niet.. zal nog eens een poging wagen je een beetje op te beuren
Oh daar staat die P. voorquote:
quote:
Dat heb ik ook een beetje.. zware benenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:13 schreef LieLie het volgende:
Naar boven gaan is me eigenlijk nog teveel moeite nu
Oe, succes!quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en morgen mijn 1e dag als RT'er!Ik ben echt heel erg benieuwd
Zou ik voor het slapengaan wel even doen.. ik slaap er vaak lekkerder door als ik zo tegen griep aan zit. Ben ook geen pillenslikker verder..quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:15 schreef LieLie het volgende:
Maar slapen is wel verstandig denk ik, heb ook al een dikke klier in m'n keel.
En de mr vind het stom dat ik weiger om paracetamol te slikken
Ik vind het maar niks, vooral als ik geen dingen heb die zo vreselijk acuut en belangrijk zijn dat ik niet wat ziekig kan zijn. Maar goed, als dit doorzet duurt het wel een tijdje natuurlijk en donderdag moet ik gewoon weer fris naar schoolquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zou ik voor het slapengaan wel even doen.. ik slaap er vaak lekkerder door als ik zo tegen griep aan zit. Ben ook geen pillenslikker verder..
Oh als je morgen niet weg hoeft dan zou ik het ook niet doen nee..quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks, vooral als ik geen dingen heb die zo vreselijk acuut en belangrijk zijn dat ik niet wat ziekig kan zijn. Maar goed, als dit doorzet duurt het wel een tijdje natuurlijk en donderdag moet ik gewoon weer fris naar school
Succesquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Succesquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij INFJ's doen het veel beter één op éénquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wil ook ergens bijhorenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wij INFJ's doen het veel beter één op één
Als ik last van menstruatiepijn heb, slik ik de paracetamols per 2, en met 4 uur tussenpauzequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:15 schreef LieLie het volgende:
Maar slapen is wel verstandig denk ik, heb ook al een dikke klier in m'n keel.
En de mr vind het stom dat ik weiger om paracetamol te slikken
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wij INFJ's doen het veel beter één op één
Dat tolereer ik ook nog welquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
of iig in een klein groepje
Grote groepen zijn alleen leuk als het precies zo gaat als ik wilquote:
Ik ben niet zo goed met oude mensenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Knuffel een keer een bejaarde en je mag bij het kluppie van Bluezz en mij erbij
Ik wil wel geknuffeld worden. Kwalificeer ik ook als bejaarde? Ben al 30+quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Knuffel een keer een bejaarde en je mag bij het kluppie van Bluezz en mij erbij
Goeie instelling ook.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:37 schreef TAV74 het volgende:
2-2 Twente tegen de CL winnaar, erg knap
ik geloof er ook niet in. ben ik ook ISTP?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kaas gelooft niet in dit soort shit.
Dus ISTP, vermoed ik. Net zoals dr. Rossi.
Nee, jij bent een dansende ISFJquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik geloof er ook niet in. ben ik ook ISTP?
Ik ken jou nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:47 schreef LieLie het volgende:
Ben ik niet te analyseren dan, Steer?
Maar een vrouwelijke ISTJ zou toch best eens kunnen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:48 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan maar een slapen. En ik overweeg toch een pilletje
Daag![]()
Goedzoquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
btw, net terug van verjaardag![]()
gezellig; heerlijk gegeten! courgettesoep met croutons en pompoensoep met creme fraiche en bieslook.
gegrilde courgetterolletjes gevuld met gedroogde tomaat en geitenkaas, ardennerham met meloen, kipspiesjes met ananas, kipspiesjes met gedroogde tomaat, tomaat/mozzarella spiesjes, warme broccoli/spek/kaasquiche () en broodjes met kruidenkaas en aïoli
![]()
daarna nog thee met aardbeienbavaroistaart![]()
was gezellig totdat ik boos werd gebeld door agent waar ik bleef met de training. ik zei dat ik om 10.30u haar al had gesmst maar dat zag ze niet. ze zegt; 'nu moeten we iets anders verzinnen met repetitie, zeg jij het maar'.
en toen zei ik: 'das niet mijn taak. jij moet t zeggen'
dat zei ik! ik! IK!! DAT ZEI IK!!!IIIKKKK ZEI DAAAT!!!
![]()
en toen zei ze: "we bellen wel"![]()
verder een vriend die smste dat er niks aan de hand was. dokters dachten dat hij nierstenen had want hij had erg pijn aan zn zaakie. maar ze konden maar niks vinden. toen vroegen ze wanneer hij voor t laatst sex had gehad en blijkbaar is het zo dat hij te lang geen sex gehad heeft hahah![]()
gelukkig krijgen vrouwen geen pijn!
Ben trots op jequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
btw, net terug van verjaardag![]()
gezellig; heerlijk gegeten! courgettesoep met croutons en pompoensoep met creme fraiche en bieslook.
gegrilde courgetterolletjes gevuld met gedroogde tomaat en geitenkaas, ardennerham met meloen, kipspiesjes met ananas, kipspiesjes met gedroogde tomaat, tomaat/mozzarella spiesjes, warme broccoli/spek/kaasquiche () en broodjes met kruidenkaas en aïoli
![]()
daarna nog thee met aardbeienbavaroistaart![]()
was gezellig totdat ik boos werd gebeld door agent waar ik bleef met de training. ik zei dat ik om 10.30u haar al had gesmst maar dat zag ze niet. ze zegt; 'nu moeten we iets anders verzinnen met repetitie, zeg jij het maar'.
en toen zei ik: 'das niet mijn taak. jij moet t zeggen'
dat zei ik! ik! IK!! DAT ZEI IK!!!IIIKKKK ZEI DAAAT!!!
![]()
en toen zei ze: "we bellen wel"![]()
verder een vriend die smste dat er niks aan de hand was. dokters dachten dat hij nierstenen had want hij had erg pijn aan zn zaakie. maar ze konden maar niks vinden. toen vroegen ze wanneer hij voor t laatst sex had gehad en blijkbaar is het zo dat hij te lang geen sex gehad heeft hahah![]()
gelukkig krijgen vrouwen geen pijn!
jajaquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, jij bent een dansende ISFJ
Als je niet zou dansen, nee dan zou je er wel in geloven.
dank uquote:
a-ha!quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:55 schreef LieLie het volgende:
Ik herken toch best veel in ISTJ![]()
Nu slapen!
Weer genuecksexxt?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dank u![]()
oh shit ik ga nu iets zeggen waar je niet trots op bent
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik moet steeds aan hotpants denken als ik met jou praat.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
neeik ben braaf hoor
![]()
je doet net of ik een danseres ben
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Aure en Sarabi:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
en verder zeg ik niets
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
nou ja zeg, foei!quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik moet steeds aan hotpants denken als ik met jou praat.
ik zeg niet af!!!! ik moet alleen 's nachts in pyjama terugrijdenquote:
Is nu met terugwerkende kracht ook goed?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ja zeg, foei!![]()
toch niet ook in Bloemendaal? anders kon je t goed verbergen![]()
hoe bedoel je? ben niet zo scherp meerquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is nu met terugwerkende kracht ook goed?
slaap lekker melatoninemanquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
Maaktnietuit.
Ik ben moe, de man met de melatoninehamer is hier.![]()
Bis morgen. En dan moet er echt gewerkt en gestudeerd worden.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Aure en Sarabi:Ik uhh weet nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is ook Leids ontzet kwam ik achter
Da's toch alleen van belang als je Leienaar ben?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:15 schreef Sarabi het volgende:
Ik uhh weet nog niethet is ook Leids ontzet kwam ik achter
Nee joh das t weekend van 2 oktober en we hadden ons slaapfeestje een week verzetquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik uhh weet nog niethet is ook Leids ontzet kwam ik achter
Twentequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goeie instelling ook.
Ik hoor Ronald Koeman vorig jaar nog AZ tegen Arsenal: 'Arsenal heeft zoveel kwaliteit, daar kunnen we normaal gesproken nooit tegenop'![]()
![]()
Mooi dan heb ik niets gezegdquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:38 schreef Aure het volgende:
[..]
Nee joh das t weekend van 2 oktober en we hadden ons slaapfeestje een week verzet
Sterktequote:Op woensdag 15 september 2010 07:18 schreef kaasplankje het volgende:
Morning
ik moet naar de tandarts zo
Succesquote:Op woensdag 15 september 2010 07:18 schreef kaasplankje het volgende:
Morning
ik moet naar de tandarts zo
Goeiemorgen!quote:Op woensdag 15 september 2010 07:27 schreef kaasplankje het volgende:
Hij zegt vast:
Wai Yu Kum Nao!![]()
Ik moest een nieuwe afspraak maken, en dat is anderhalf jaar geledennaja normaliter ga ik maar 1x per jaar want ik heb toch nooit iets.
Mooi zo!quote:Op woensdag 15 september 2010 07:33 schreef PdeHoog het volgende:Weersverwachtingen worden beter
Ook voor Lanark
Misschien straks of morgen even naar Kamera Express om nog wat leuke filtertjes te halen
oh beter Peter! hopen dat het zo blijft (of nog beter wordt)quote:Op woensdag 15 september 2010 07:33 schreef PdeHoog het volgende:Weersverwachtingen worden beter
Ook voor Lanark
Misschien straks of morgen even naar Kamera Express om nog wat leuke filtertjes te halen
Da's vervelend als de dag zo begint...quote:Op woensdag 15 september 2010 08:35 schreef flying-dutchman het volgende:
goedemorgen allemaal.
al hoewel de dag voor mij echt niet goed begint.
Eerst sleutels zoek *PANIEK* wel weer gevonden
vervolgens rijden de trams in Utrecht niet omdat er eens ging paren met een bus ofzo. Rijden er alternatieve bussen. Dat houdt in van 1 tram per 7,5 minuten naar 1 bus per 15-20 minutenerg vol en een half uur later op kantoor
Hopelijk kom ik nog wel een beetje op tijd terug straks
natuurlijk gewoon linux installeren en je vista partities wegdonderen.quote:Op woensdag 15 september 2010 08:39 schreef freecell het volgende:
Is er ook een methode om Linux op een Vista laptop te bouwen?en dan geen vista dus?
Volgens mij wel, maar vraag me niet hoe.....quote:Op woensdag 15 september 2010 08:39 schreef freecell het volgende:
Is er ook een methode om Linux op een Vista laptop te bouwen?en dan geen vista dus?
Neh, ik wil sowieso een F-diskquote:Op woensdag 15 september 2010 08:44 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
natuurlijk gewoon linux installeren en je vista partities wegdonderen.
huh ?quote:Op woensdag 15 september 2010 08:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Neh, ik wil sowieso een F-diskHet is een een gedonder op dit ding. Gedeeltelijk dingen weggooien gaat niet meer helpen. Grondige aanpak!
Behalve de Linux dingenquote:Op woensdag 15 september 2010 08:54 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
huh ?
wat ik voorstelde was vrij grondig hoor. Gewoon je hele harde schijf leeg ...
ja he! mag ook wel na een hele dag en nacht regen. en vandaag is het jaarmarkt in Alphenquote:Op woensdag 15 september 2010 08:54 schreef TAV74 het volgende:Goedemorgen. Het is vooralsnog prachtig weer hier buiten
Meestal krijg je bij de installer de kans om partities aan te maken en te verwijderen. Gooi ze dan allemaal weg en maak ze opnieuw aan. Dan is alles maar dan ook alles weg.quote:Op woensdag 15 september 2010 08:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Behalve de Linux dingen
En mijn plan was: ALLES er af. En da vanaf nul weer opbouwen.
Met windows kan dan, met Linux weet ik het niet
Dat is dus F diskenquote:Op woensdag 15 september 2010 09:02 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Meestal krijg je bij de installer de kans om partities aan te maken en te verwijderen. Gooi ze dan allemaal weg en maak ze opnieuw aan. Dan is alles maar dan ook alles weg.
Dat klinkt als een goed planquote:Op woensdag 15 september 2010 09:17 schreef DarkElf het volgende:
ga straks een lading gehaktballetjes met saus à la Gino maken, voor vanavond en om in te vriezen, handig voor als we eens geen zin hebben om te koken
in elke moderne linux istro zit een grafische interface install interface.quote:
ik zou niet weten waarom niet eigenlijk?quote:Op woensdag 15 september 2010 09:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed plan
Ow en ik wilde graag fruithapjes invriezen met peer en banaan.... Zou je dat ongestraft kunnen invriezen, of wordt het vies bij ontdooien?
quote:Op woensdag 15 september 2010 09:17 schreef DarkElf het volgende:
ga straks een lading gehaktballetjes met saus à la Gino maken, voor vanavond en om in te vriezen, handig voor als we eens geen zin hebben om te koken
wat houdt Gino saus in? gehaktballetjes zijn altijd goedquote:Op woensdag 15 september 2010 09:17 schreef DarkElf het volgende:
receppiequote:Op woensdag 15 september 2010 09:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat houdt Gino saus in? gehaktballetjes zijn altijd goed
welke linux wil je er dan op gaan zetten?quote:Op woensdag 15 september 2010 09:19 schreef freecell het volgende:
Ubuntu ken ik niet
Ik heb vista, maar mijn code lijkt niet te werkenen ik houd de bende graag legaal
tja je kosten zijn dan nul, maar je maakt de kosten wel weer door de hoeveelheid tijd die je er in moet steken is mijn ervaring.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:15 schreef Anthraxx het volgende:
Besef wel dat Linux niet overal ondersteuning voor bied of terugvalt op obscure tooltjes om wat voor elkaar te krijgen.
Linux is verder dan 10 jaar terug maar ideaal is het nog lang niet. De beste optie is wel Ubuntu.
Heb je 7 uur met je telefoon in de hand gezetenquote:Op woensdag 15 september 2010 09:56 schreef Stereotomy het volgende:
kutjebef, 7 uur na plaatsing op een advertentie gereageerd en de woonplek was al vergeven. Damn.
Per begin of half oktober is prima. Ken jij nog mensen in Maastricht die hun gemeubileerde appartement willen verhuren?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb je 7 uur met je telefoon in de hand gezeten![]()
Wanneer moet je ruimte hebben, uiterlijk per 1-10 ?
Reeds gekeken, de enige in Maastricht wil geen studenten erin.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
kijk ook eens of de woningcorporaties daar dingen hebben als 'Househopping': blij slooppanden enzo willen ze nog wel eens studenten als 'anti-krakers' hebben en zulks
Zal nu nog wel een aardig restje kamerloze studenten rondlopen, denk dat het wat later in het jaar makkelijker zal zijn.quote:
troost FF evenquote:Op woensdag 15 september 2010 10:27 schreef FutureFairytale het volgende:
heb baas weer een pissig mailtje gestuurd. echt niet leuk zo
Ik heb even gemist wat er aan de hand is denk ik?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Bellen is sneller en persoonlijker.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:27 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bellen is sneller en persoonlijker.
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
dankje het is ok, hij belde terug en hij bedoelde het niet als aanval op mij maar op de klant. alleen omdat hij begon met mijn naam leek t of hij mij vooroordeelde. maar tis uitgepraat gelukkigquote:
gedaan! nu jij nog!quote:Op woensdag 15 september 2010 10:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had preventief al paracetamol genomen. En als het wortelkanaal de oorzaak is, zou het vanmiddag al beter moeten gaan. Dat tenminste meestal zo.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:41 schreef DarkElf het volgende:
brr wortelkanaalgedoe, lekker een advilletje nemen krak
deed het veel pijn? hoop het niet. wel mooi dat het weer schoon isquote:Op woensdag 15 september 2010 10:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
![]()
Wortelkanaal is gespoeld, hopelijk gaat het nu beter.
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 15 september 2010 10:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankje het is ok, hij belde terug en hij bedoelde het niet als aanval op mij maar op de klant. alleen omdat hij begon met mijn naam leek t of hij mij vooroordeelde. maar tis uitgepraat gelukkig
wat is advil? soort paracetamol?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:41 schreef DarkElf het volgende:
brr wortelkanaalgedoe, lekker een advilletje nemen krak
Ik werd verwend. Voordat ze ging verdoven deed ze eerst verdovende zalf op m'n tandvlees.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
deed het veel pijn? hoop het niet. wel mooi dat het weer schoon is
dattum..quote:Op woensdag 15 september 2010 10:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb even gemist wat er aan de hand is denk ik?
dat klinkt goe-hoed!! hartige griesmeeltaart?quote:
Klinkt heel goed! Wat een leuk idee dat de gasten mee konden doen!quote:
Goeiemorgen! *brengt thee met honing naar Sarabi*quote:
na de braam de lapo hunter hebben we nu steer de kamerhunterquote:Op woensdag 15 september 2010 10:50 schreef Stereotomy het volgende:
BAM nieuw appartement, mailtje, SMS'je en 2x belletje verstuurd (was er niet om op te nemen).
Gaaaaaaah. Dit is erger dan bieden op eBay.
een voordeel heb je, je weet hoe je dit voor grote groepen kan maken als je zelf veel bezoek gaat krijgenquote:Op woensdag 15 september 2010 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dattum..
oh, en mijn werken was leuk, maar super druk!
Bruiloftgasten waren er 23 en in het begin nog watjankende en krijsende kinderen
(precies de reden waarom wij kinderen hebben gemeden op de bruiloft
).
De vader van de bruid had de taart gemaakt. Echt gigantisch: er zou 100 man van kunnen etendaarom hebben wij ook een stukje gehad. Was erg lekker, en dat terwijl ik niet echt van dat soort taart houd
Daarna gingen we naar beneden naar de keukens en aan de slag. Veel bouillons en basissen voor sauzen waren al klaar gemaakt en de mensen gingen vooral aan de slag met groente snijden en grillen, vanillesauzen maken, griesmeeltaart, etc.
Daarna maakten wij (nog een kok en ik) het grotendeels af en boven werd het weer met behulp van de gasten opgemaakt en uitgeserveerd. Erg leuk!
Menu was:
Gegrilde groenten met buffelmozarella en salse verde met parmezan, ansjovis, peterselie en kappertjes.
Geflambeerde grote garnalen op een bedje van een soort spinazieachtige groente (vergeet de naam altijd), op de huid gebakken zeebaars en een basilicumsausje
Entrecote met hartige griesmeeltaart (met parmezan korst), en paddenstoelensaus
Taartje van opgeklopte creme fraiche met aardbeienlikeur en poedersuiker, filokoekjes en verse aardbeien met een vanillesaus en muntdressing
De gasten waren erg tevreden en vonden 't super tof om mee te kunnen helpen
Heb lekker wat dingen kunnen proeven en weer veel geleerd, súper
Dankjewelquote:Op woensdag 15 september 2010 10:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goeiemorgen! *brengt thee met honing naar Sarabi*
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:54 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
na de braam de lapo hunter hebben we nu steer de kamerhunter
honingdrop werkt goed (bij mij)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:55 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
honingdrop werkt goed (bij mij)Geen drop hier in huis (misschien ook maar goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop wel dat Steer er beter in is, anders wordt het een doos op het station.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:54 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
na de braam de lapo hunter hebben we nu steer de kamerhunter
dus toch goed dat je naar de training bent gegaanquote:Op woensdag 15 september 2010 10:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
Verder is het wel een erg mooie ochtend, het zonnetje schijnt
En gisteren de training was weer heerlijk, kan niet wachten totdat het zondag is.
Denk dat ik mijn vriendje vraag om het optreden op te nemenop de dvd van de show moeten we toch nog heel lang wachten
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoop wel dat Steer er beter in is, anders wordt het een doos op het station.
nepsuiker is niet goedquote:Op woensdag 15 september 2010 10:57 schreef TAV74 het volgende:
Damn ik ben goed bezig. Mijn koffiegebruik echt minimaal gehalveerd en volledig over op de nepsuiker
Met korting is ook al fijnquote:Op woensdag 15 september 2010 10:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dus toch goed dat je naar de training bent gegaan![]()
jaa optreden opnemen is goed! leuke herinnering én goed om naar jezelf te kijken als les.
ik ga morgen naar Esprit, gratis kleding uitzoeken!(mag het helaas alleen niet houden, wel met flinke korting kopen
)
weten en kunnen is wat anders: heb hier niet zoveel pitten beschikbaar als daarquote:Op woensdag 15 september 2010 10:55 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
een voordeel heb je, je weet hoe je dit voor grote groepen kan maken als je zelf veel bezoek gaat krijgen
ga ik wel slanker dood, zonder buikquote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
weten en kunnen is wat anders: heb hier niet zoveel pitten beschikbaar als daar
Als je dood bent, gaat je buik vanzelf wegquote:Op woensdag 15 september 2010 11:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ga ik wel slanker dood, zonder buik
denk om het milieu, minder boom nodig voor je kistquote:Op woensdag 15 september 2010 11:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ga ik wel slanker dood, zonder buik
ja, hè, neequote:Op woensdag 15 september 2010 11:01 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hup en twee erbij, wel even rekening mee houden dat campinggaz op een andere temperatuur brand
In dat geval kun je beter voor deze gaan:quote:Op woensdag 15 september 2010 11:01 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hup en twee erbij, wel even rekening mee houden dat campinggaz op een andere temperatuur brand
Uiteindelijk kom ik dan in de straat *naast* het appartement wat ik op het oog had terecht.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoop wel dat Steer er beter in is, anders wordt het een doos op het station.
party tentje op balkon/tuin erbij. Creatief zijnquote:Op woensdag 15 september 2010 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, hè, neeer passen hier 14 mensen in de woonkamer aan de eettafel, en daarvoor koken is al gelukt. 23 gaat net wat te ver
kan je er elke dag even naar kijkenquote:Op woensdag 15 september 2010 11:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Uiteindelijk kom ik dan in de straat *naast* het appartement wat ik op het oog had terecht.
de vraag is of je het wiltquote:Op woensdag 15 september 2010 11:06 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
party tentje op balkon/tuin erbij. Creatief zijn
ik kan het ook niet kwijt. Heb mijn oude banken meegenomen voor de housewarmings, daarna gaan ze ook weg waarschijnlijk. Staat nu een beetje heel veel bank in mijn huis
hoe meer zieltjes hoe meer vreugdquote:Op woensdag 15 september 2010 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de vraag is of je het wiltzoveel mensen in je huis om voor te koken
I beg to differ!quote:Op woensdag 15 september 2010 11:10 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hoe meer zieltjes hoe meer vreugd
Ahá dankuquote:Op woensdag 15 september 2010 11:15 schreef flying-dutchman het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=449098&rq=met%3Aandijvie
courgette en andijvie
en nog heel veel meer
Mja ik heb een eigen recept voor quesadilla's met courgette, daar heb ik AH niet voor nodigquote:Op woensdag 15 september 2010 11:18 schreef flying-dutchman het volgende:
als ik die quesadilla's maak laat ik die andijvie meestal achterwegeomdat ik het er niet speciaal voor ga halen
ik ga er nooit in eigenlijk. morgen na werk mag ik met behulp van de mensen van esprit een leuk setje uitzoeken die ik zaterdag ga dragen met de modeshow voor Esprit. daarna vragen ze of je het wilt houden, voor iets van 2/3 van de prijsquote:Op woensdag 15 september 2010 10:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Met korting is ook al fijn
Vind de kleding van Esprit echt geweldig maar meestal toch net iets te duur
quote:Op woensdag 15 september 2010 11:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je dood bent, gaat je buik vanzelf weg
aaah kook je zo lekker, moet je boterhammen eten thuisquote:Op woensdag 15 september 2010 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
het was ook super lekkernom!
bij thuiskomst nog wel even 2 tosti's (4 boterhammen) gegeten.. had niet echt avondeten opviel zowat om.. maar het proeven hield me net genoeg op de been
andijviequote:Op woensdag 15 september 2010 11:11 schreef Windigo het volgende:
Klinkt als een heerlijk menu MoBlo!
Heb net mn groente/fruitpakket van Odin opgehaald, bestaat deze week uit:
-Andijvie (veel)
-Eikenbladsla (veel)
-Courgette
-Appel en banaan
Ik vraag me af of iemand nog creatieve ideeën heeft met sla en andijvie? Ik ben alleen dus met één keer salade en een keer andijviestamppot is t niet op en mn vriezer zit vol
jee gaat weer lekker bij jou op kantoorquote:Op woensdag 15 september 2010 11:24 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...collega is thuis aan het werk. Ik zit dus nu te wachten tot-ie terug is van de kapper en zijn boodschapjesHij heeft iets gebouwd en dat lijkt op dit moment mijn productieomgeving ontzettend om zeep te helpen...en ik kan helemaal niets
* TAV74 klopt P op de schouderquote:Op woensdag 15 september 2010 11:24 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...collega is thuis aan het werk. Ik zit dus nu te wachten tot-ie terug is van de kapper en zijn boodschapjesHij heeft iets gebouwd en dat lijkt op dit moment mijn productieomgeving ontzettend om zeep te helpen...en ik kan helemaal niets
quote:Op woensdag 15 september 2010 11:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
* TAV74 klopt P op de schouder
komkom, ook jij hebt best je talenten hoor
klinkt heerlijkquote:Op woensdag 15 september 2010 11:28 schreef DarkElf het volgende:
stampot gekookte andijvie met tomaatjes uit de oven, pijnboompitjes, gebakken spekjes en geraspte kaas
nee niet eens. alleen klontje boter erdoor en wat nootmuskaat. met jus en gekookte aardappels en sategehaktballetjesquote:Op woensdag 15 september 2010 11:28 schreef Windigo het volgende:
[..]
Gekookt vind ik juist vies, of doe jij er iets bijzonders mee?
QFTquote:
Goede herinnering misschien?quote:Op woensdag 15 september 2010 11:31 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben de enige hier die dat lekker vind hekan ik niet begrijpen
![]()
nee we eten het thuis gewoon regelmatig en de hele fam vind t lekker. Lekker zachte andijvie (smaak ook stuk zachter dan dat bittere van rauwe andijvie)quote:
Hoe maak jij t dan? Alleen maar met boter? Mijn ouders maakten het vroeger met room, dat vond ik vreselijk.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee we eten het thuis gewoon regelmatig en de hele fam vind t lekker. Lekker zachte andijvie (smaak ook stuk zachter dan dat bittere van rauwe andijvie)
Tja, jullie eten ook hond, dat is voor ons ook geen optiequote:Op woensdag 15 september 2010 11:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee we eten het thuis gewoon regelmatig en de hele fam vind t lekker. Lekker zachte andijvie (smaak ook stuk zachter dan dat bittere van rauwe andijvie)
whehe die overdaad aan smilies erbij ookquote:Op woensdag 15 september 2010 11:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, jullie eten ook hond, dat is voor ons ook geen optie![]()
Ik ben hier al vaker geheel ten onterechte serieus genomen, dus ik bouw even een zekerheidsmarge inquote:Op woensdag 15 september 2010 11:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
whehe die overdaad aan smilies erbij ook
Jaquote:Op woensdag 15 september 2010 11:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
* TAV74 klopt P op de schouder
komkom, ook jij hebt best je talenten hoor
quote:Op woensdag 15 september 2010 11:28 schreef DarkElf het volgende:
stampot rauwe andijvie met tomaatjes uit de oven, pijnboompitjes, gebakken spekjes en geraspte kaas
quote:Op woensdag 15 september 2010 11:28 schreef DarkElf het volgende:
stampot rauwe andijvie met tomaatjes uit de oven, pijnboompitjes, gebakken spekjes en geraspte kaas
roep dat nog es wanneer ik een kastje heb gevonden waar ik mijn oven op kan gaan zetten.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:28 schreef DarkElf het volgende:
quote:Op woensdag 15 september 2010 11:51 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
roep dat nog es wanneer ik een kastje heb gevonden waar ik mijn oven op kan gaan zetten.moet je zelf even om vragen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Room? geluksvogel!quote:Op woensdag 15 september 2010 11:38 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hoe maak jij t dan? Alleen maar met boter? Mijn ouders maakten het vroeger met room, dat vond ik vreselijk.
Oh en peerquote:Op woensdag 15 september 2010 11:51 schreef krakkemieke het volgende:
Salade met rauwe andijvie, gebakken spekjes en blauwe kaas!
Succesquote:Op woensdag 15 september 2010 11:55 schreef flying-dutchman het volgende:
Ik ga mijn geluk beproeven met de pendelbussen
Ja, en dan geraspte nootmuskaat erover.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Room? geluksvogel!maizenapapje
Ja dat deed mn oma dan, maar ik vond allebei de manieren even vies. Andijvie word gekookt zo slijmerigquote:Op woensdag 15 september 2010 11:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, en dan geraspte nootmuskaat erover.
Klinkt ook goedquote:Op woensdag 15 september 2010 11:59 schreef krakkemieke het volgende:
Salade van eikebladsla met blokjes kaas en cashewnoten.
Modeshow? Coolquote:Op woensdag 15 september 2010 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ga er nooit in eigenlijk. morgen na werk mag ik met behulp van de mensen van esprit een leuk setje uitzoeken die ik zaterdag ga dragen met de modeshow voor Esprit. daarna vragen ze of je het wilt houden, voor iets van 2/3 van de prijs
Begreep ik nu dat je huurtoeslag rond was?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:04 schreef Windigo het volgende:
Klinkt ook goed
Ik ga even wat boodschapjes doen nu ik aangevuld ben met nieuwe ideeën
Hoe kom jij aan die informatie? Dat heb ik helemaal niet in de SC gepostquote:Op woensdag 15 september 2010 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Begreep ik nu dat je huurtoeslag rond was?
Iemand feliciteerde je daarmee in de scquote:Op woensdag 15 september 2010 12:08 schreef Windigo het volgende:
Hoe kom jij aan die informatie? Dat heb ik helemaal niet in de SC gepost![]()
Maar het is geregeld ja.
nee hoor.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:31 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben de enige hier die dat lekker vind hekan ik niet begrijpen
![]()
Hmm...wat voor dressing?quote:Op woensdag 15 september 2010 11:51 schreef krakkemieke het volgende:
Salade met rauwe andijvie, gebakken spekjes en blauwe kaas!
Nee ik wil niet alleen slecht nieuws hier plaatsen, maar ik had zo het idee dat als ik dat nu opeens zou posten ik misschien na het verhaal van gisteren boze mensen op mn dak zou krijgen omdat ik een probleem zou hebben gemaakt om niks.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iemand feliciteerde je daarmee in de scWaarom zou je dat niet plaatsen? Dat is juist goed nieuws
(of wil je altijd alleen slecht nieuws hier plaatsen?
)
Nou ja, je maakte helemaal geen probleem om niksquote:Op woensdag 15 september 2010 12:12 schreef Windigo het volgende:
Nee ik wil niet alleen slecht nieuws hier plaatsen, maar ik had zo het idee dat als ik dat nu opeens zou posten ik misschien na het verhaal van gisteren boze mensen op mn dak zou krijgen omdat ik een probleem zou hebben gemaakt om niks.
En ik had die post gemistMaar goed ik ga er nog steeds financieel op achteruit, maar da's nu dus puur te wijten aan de rekening van Eneco van 60 euro per maand. Ik moet toegeven dat er anders met mijn budget prima te leven valt van de bijstand. (met een beetje creativiteit)
geraspt? Verse?quote:Op woensdag 15 september 2010 11:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, en dan geraspte nootmuskaat erover.
Verse geraspte.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geraspt? Verse?Uit een potje
Nou ja ik heb 4x een monteur laten komen omdat de ketel niet goed werkte, en het lek blijkt dus in de ketel geweest te zijn, maar omdat ik er niet meer woon kan ik niks bewijzen. We gaan wel proberen het aan te vechten bij de woningstichting en te kijken of zij niet wettelijk verplicht zijn dit te betalen aangezien ik gewoon monteurs heb laten komen bij mijn klachten.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, je maakte helemaal geen probleem om niksHoe kom je daar nu bij! Hoeveel huurtoeslag krijg je en gaan ze het ook al vanaf nu storten (typisch belastingdienst om dat niet direct te doen)? Scheelt in ieder geval weer op die dure huur zeg. En ja, dat bedrag van Eneco is wel een beetje sneu, vooral omdat het misschien om een lek ging waar je niks van af wist.
Verhuizing?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
ze zijn hier boven de flat aan het afbreken.. alles trilt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |