Hebben ook gewoon een goede ploeg. Ik denk dat ze Europees gevaarlijker zijn dan Ajax,quote:
Jup. Maar ik hoop dat ze beide het goed doenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hebben ook gewoon een goede ploeg. Ik denk dat ze Europees gevaarlijker zijn dan Ajax,
Oh, grappigquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:00 schreef Aure het volgende:
lie: tekeningen van objecten in m'n kamer :p met allemaal verschillende materialen en technieken. Wel leuk op zich
Leukquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, grappig
Ik ben nichtje aan het tekenen. Hoop dat het goed lukt, want neefje heeft ook zo'n tekening, dus ik wil dat zij ook een mooie krijgt
Je nachtkastje staat gewoon verkeerdquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:15 schreef flying-dutchman het volgende:
Zucht... Geen topcontact in de buurt van nachtkastje. Wie heeft dat bedachtkwam ik net achter bij uitpakken wekker
En nog gewoon terecht ook, voetballen echt gewoon goed.quote:
Nope die stond er al bij aanschafquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je nachtkastje staat gewoon verkeerd
Dan stond hij al verkeerdquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:16 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Nope die stond er al bij aanschaf
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En nog gewoon terecht ook, voetballen echt gewoon goed.
Ben heel benieuwdquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, nu ben ik scheel.. weer wat toegevoegd aan het Schotlandalbum.. Wordt een 30 pagina's dik album van 20x30cm (opengeslagen dus 20x60cm) met mooie fotokaft en grote panorama's en zo binnen in
quote:
Haha, inderdaadquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zit me net af te vragen waarom ik toch zo moe ben na mijn vrije dagen, maar ik heb gister natuurlijk voor het eerst sinds 1,5 maand weer gesport en ik ben vandaag eigenlijk de hele dag wel in touw geweest.. + hormonale moeheid ook nog eensDus nu mag het van mezelf ook wel ff..
Nee, niet ik, maar cyber wiens wekkerradio geen stroom heeft ivm geen stopcontact.quote:
Dat maakte mijn ma ook altijdquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:37 schreef kaasplankje het volgende:
Macaroni met smac, vroeger maakte mn moeder dat nogal eens voor ons. Lein had het nog nooit gegeten en vroeg ernaar laatst dus hebben we 't weer eens gegetenHet was best eetbaar vond ik overigens, en Lein had 't gemaakt. Ook goedkoop trouwens, ik kwam op 1.10 Euro pp en ik had bij de AH boodschappen gedaan en niet eens 't huismerk ingekocht.
Macaroni met Smac is lekker.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:37 schreef kaasplankje het volgende:
Macaroni met smac, vroeger maakte mn moeder dat nogal eens voor ons. Lein had het nog nooit gegeten en vroeg ernaar laatst dus hebben we 't weer eens gegetenHet was best eetbaar vond ik overigens, en Lein had 't gemaakt. Ook goedkoop trouwens, ik kwam op 1.10 Euro pp en ik had bij de AH boodschappen gedaan en niet eens 't huismerk ingekocht.
Ik vond het al een rare opmerking, maar nu snap ik hemquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, niet ik, maar cyber wiens wekkerradio geen stroom heeft ivm geen stopcontact.
Whyquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Hihi.. best grappig dat de naam Wierden nu in heel Europa op tv is
Omdat er een clubje zeer fanatieke Twente supporters altijd een heel groot spandoek mee neemt naar de wedstrijden en die wedstrijden, nu ze in de Champions League spelen, in heel Europa wordt uitgezonden zo ongeveerquote:
Voetbalquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Omdat er een clubje zeer fanatieke Twente supporters altijd een heel groot spandoek mee neemt naar de wedstrijden en die wedstrijden, nu ze in de Champions League spelen, in heel Europa wordt uitgezonden zo ongeveer
D'r is helemaal NIETS van jou bij, Alkmaarse blonde schone! Je bent slechts import. Geen recht van spreken en zoquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
zie je!! Wereld beroemd wordt ons kleine durpske!
Zeurpietquote:
Welles!! Thijs is geboren en getogen Wierdenaar, nog nooit ergens anders geweestwoont en Thijs is van MIJ!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
D'r is helemaal NIETS van jou bij, Alkmaarse blonde schone! Je bent slechts import. Geen recht van spreken en zo
quote:
Ie mut nait zo soez'n mien jongequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
D'r is helemaal NIETS van jou bij, Alkmaarse blonde schone! Je bent slechts import. Geen recht van spreken en zo
Dat is zo ongelooflijk geen redenatie. Het zou bijna zoiets zijn als "Piet is dik en lelijk. Jan is dik. Jan is dus ook lelijk"quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Welles!! Thijs is geboren en getogen Wierdenaar, nog nooit ergens anders geweestwoont en Thijs is van MIJ!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |