Daar kan ik vast iets mee, even kijkenquote:
Ik denk dat 100% van alle kabels dat kan.quote:Op maandag 20 september 2010 14:21 schreef Nebo het volgende:
Maar nog even daarover. Als je het allemaal via HDMI wil doen dan moet je een kabel halen die zowel beeld als audio over dezelfde kabel gooit?
Dat is het principe van HDMI: geluid en beeld door een kabel. Dus jaquote:Op maandag 20 september 2010 14:21 schreef Nebo het volgende:
Maar nog even daarover. Als je het allemaal via HDMI wil doen dan moet je een kabel halen die zowel beeld als audio over dezelfde kabel gooit?
Het werkt gewoon hoor, zou het echt eerder bij je TV zoeken dan bij de HDMI-oplossing van MS...quote:Op maandag 20 september 2010 14:29 schreef Nebo het volgende:
Maar Microsoft heeft het natuurlijk zo gedaan dat dit alleen kan via hun eigen HDMI kabel?bij de audio instellingen pielen werkt ook niet, dus het wordt het blokje openbreken I guess.
MSquote:Op maandag 20 september 2010 14:34 schreef Nebo het volgende:
Hmm oke het zit hier wat anders. Ik ga op een monitor en het geluid ervan gaat via boxjes. De HDMI kabel gaat in de TV maar de kabels voor het geluid moeten vanuit component naar de subwoofer van het speakersetje toe. Dat betekent dat ik die andere kabel toch echt aan moet sluiten. Dat ding openbreken werkt overigens niet bij de nieuwe, want dan is het nog steeds te dik...
Als ik er geen verstand van had gehad was ik nooit zo ver gekomen.quote:Op maandag 20 september 2010 13:15 schreef SuperVervelend het volgende:
Mensen die aan hun hardware gaan kloten terwijl ze er 0 verstand van hebben
FTFYquote:Op maandag 20 september 2010 14:40 schreef impact010 het volgende:
[..]
Als ik er geen verstand van had gehad, dan was ik nooit zo ver gekomen.
Maar gelukkig heb jij mijn echt verder kunnen helpen.
Zeg je ook wel is eens wat nuttigs ?
Voor de mensen die ooit hetzelfde hebben gehad;
Na de X Clamp fix, moet je de GPU verhitten terwijl je de CPU koel moet houden.
Ongeveer 15 min en daarna Na ongeveer 15 minuten zou je xbox van de rode ringen af moeten zijn.
Dat zou mijn eerste oplossing zijn geweest jaquote:Op maandag 20 september 2010 14:46 schreef Nebo het volgende:
Opgelost! Ik heb gewoon de audiokabel van de boxjes in de tv gestopt en de speakers van de televisie uitgeschakeld. Hoe sommige dingen toch zo eenvoudig kunnen zijn maar toch zo moeilijk door de lading aan snoeren die je hebt...
Ja achteraf gezien was het ook wel logisch, maar de PlayStation is bijvoorbeeld weer direct verbonden met de subwoofer in plaats van dat het via de tv gaat en die kabeltjes die daar in gaan wissel ik elke keer als ik op de debug ga, dus ik was een beetje getunnelviseerd op die richting van aansluitenquote:Op maandag 20 september 2010 14:47 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat zou mijn eerste oplossing zijn geweest ja![]()
Koop een goede A/V Receiverquote:Op maandag 20 september 2010 14:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja achteraf gezien was het ook wel logisch, maar de PlayStation is bijvoorbeeld weer direct verbonden met de subwoofer in plaats van dat het via de tv gaat en die kabeltjes die daar in gaan wissel ik elke keer als ik op de debug ga, dus ik was een beetje getunnelviseerd op die richting van aansluiten
Potverf is die ook al uit?quote:Op maandag 20 september 2010 17:25 schreef Luchtkoker het volgende:
Dead Rising 2 is echt een bazenspel.
Copyquote:
True.quote:Op maandag 20 september 2010 17:25 schreef Luchtkoker het volgende:
Dead Rising 2 is echt een bazenspel.
Ik heb hetzelfde gehad, bij mij bleef er ruimte tussen de chip en het koelblok waardoor er helemaal geen hitte werd afgevoerd. Een ringetje van de schroeven afhalen tussen het mobo en de koelblokken was bij mij de oplossing, daarna starte mijn xbox gelijk weer zonder rrod, ik heb nog wel eerst 20 minuutjes de xbox aangehad met de fan boven de cpu koeler zodat die koel bleef terwijl de GPU wel heet werd, af laten koelen en daarna de boel weer in elkaar zetten, hij loopt nu weer 2 weken en hij wordt intensief gebruikt.quote:Op maandag 20 september 2010 09:55 schreef impact010 het volgende:
Ik had een RROD, nu heb ik de X-Clamp toegepast.
Nu heb ik het moederboard en alle verbindingen weer aangesloten, alleen als ik hem nu opstart krijg ik 2 rode ringen.
Heb al paar keer gelezen dat dit komt door oververhitting, maar de xbox is nog helemaal open, dus hij zou nooit oververhit kunnen zijn.
Enig idee hoe lang die aanbieding duurt? Best interessant!quote:Op zondag 19 september 2010 20:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Xbox360 met fifa 11 en Halo Reach voor 188 euro bij de MM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |