Al gevonden, ben ballad of gay tony aan het downloadenquote:Op maandag 20 september 2010 20:34 schreef Leonos het volgende:
Waar kan ik microsoft points kopen met iDeal waarmee ik het ook gelijk binnen heb ?
Verspeelde credits. Het is namelijk echt een enorme ruk-DLC.quote:Op maandag 20 september 2010 20:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Al gevonden, ben ballad of gay tony aan het downloaden
LATD vond ik wel tof. En deze tot nu toe ook.quote:Op maandag 20 september 2010 21:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Verspeelde credits. Het is namelijk echt een enorme ruk-DLC.
(1. Veelste laat, 2. belachelijke challenges 3. Saai, net als LATD)
Weg verrassingquote:Op maandag 20 september 2010 21:08 schreef Catch_me het volgende:
Vond TBOGT juist wel vet, vette missies en vooral het parachute springen was een welkome verassing.
Dat is bekend van Gamehubs, die hebben nou eenmaal trage levering. Ik weet niet of je voor UPS of gewone verzending gekozen hebt? De gewone verzending duurt nog eens een week of tweequote:Op dinsdag 21 september 2010 12:15 schreef jimjim1983 het volgende:
gamehubsmn halo reach die ik vorige week heb besteld is vandaag verzonden
![]()
ik heb vaker besteld bij gamehubs en het verzenden duurt idd een tijdje maar het werd wel altijd meteen verzonden na bestelling. had vorige week ook al een bericht gekregen dat ie verzonden was maar daar zat geen tracking nr bijquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is bekend van Gamehubs, die hebben nou eenmaal trage levering. Ik weet niet of je voor UPS of gewone verzending gekozen hebt? De gewone verzending duurt nog eens een week of twee
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:15 schreef jimjim1983 het volgende:
gamehubsmn halo reach die ik vorige week heb besteld is vandaag verzonden
![]()
Nee, het is een los deel die het verhaal verteld vóórdat men op Halo kwam. En het is gameplaytechnisch de beste Halo ooitquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:09 schreef Luchtkoker het volgende:
Ja oke qua storyline, maar ik bedoel het is dus de opvolger in de reeks, het is niet een soort halve game of iets als die Halo RTS.
Als je vraag nog niet beantwoordt is volgens jou moet je een LOI'tje begrijpend lezen volgen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:13 schreef Luchtkoker het volgende:
Ja oke, maar het is dus een volwaarde Halo, dat was eigenlijk m'n vraag.
Serieus nergens last van gehadquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:27 schreef ach het volgende:
Reach mist ongeveer de helft van de frames ( < 30fps met langdurige drops tot onder de 12fps) dus echt volwaardig is het niet, meer een Halo 2.8.
Dan zou ik als ik jou was even de cache van mn xbox cleanen, want dit slaat echt nergens opquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:27 schreef ach het volgende:
Reach mist ongeveer de helft van de frames ( < 30fps met langdurige drops tot onder de 12fps) dus echt volwaardig is het niet, meer een Halo 2.8.
Ik bel Steve wel even eind januari als ik DS2 uit hebquote:Dead Space 2 isn't out until January next year, but developer Visceral Games hopes it'll be successful enough for EA to sound the call for a third game in the action horror series.
The EA-owned developer has mapped out a huge timeline of events to draw upon when creating future games, and already knows where it'll take the story next.
But Visceral will only get the go ahead from on high to create Dead Space 3 if Dead Space 2 receives an "outpouring of support" from gamers and critics, executive producer Steve Papoutsis told Eurogamer this morning.
"We've mapped out where we'd like to go with it. Not at a super high level of detail. But, for instance, we've just released our novel, Martyr. We've talked about the inception of the Unitology religion.
"We've thought about it all. But ultimately, just like with Dead Space 2, we have to have the support from the players in order to do it.
"Hopefully the game comes out, people like it, it has critical support, and a lot of people buy it. And then we'll get an opportunity to do another one.
"Nobody's going to just let you go and do another game just because. You have to have the people that are interested in it.
"That was what was great about Dead Space 2. There was such an outpouring of support that it was easy for us to get the company behind it and give us the opportunity to make it.
"Games are complex and expensive. It really helps when you've got a lot of people who are excited and supportive of what you're doing. We can do great things when that happens.
"But when there isn't an outpouring of support it doesn't make a lot of sense to do that.
"We're working really hard to make sure this game's better so we get a chance to do Dead Space 3, 4, 5, 6, 7, 10 and 20."
Dead Space 2, due out on the PC, PlayStation 3 and Xbox 360 on 28th January, continues the story of space engineer Isaac and adds competitive human versus necromorph multiplayer.
With Visceral at the polishing stage of development, attention turns to the future.
Papoutsis said a full-blown open world game "could be kinda cool", but not in keeping with the somewhat story-driven Dead Space experience Visceral excels at.
"I don't see why you couldn't [take Dead Space into open world territory]," Papoutsis said. "When we think about Dead Space we think of a very story driven experience. Generally speaking an open world doesn't lend itself to that.
"You can. There have been great open world games – inFamous – there are a bunch of games that have that element.
"But really what we're good at is that crafted progression you're seeing currently when we demonstrate Dead Space 2 and what you've seen in Dead Space."
But wouldn't Visceral get tired of making Dead Space games?
Not a chance, according to Papoutsis.
"It's pretty cool. We're all really into it. The fact that so many people care about what we're making – we've all been making games for years. It doesn't happen often where you get this level of support.
"I worked on a lot of different games. I worked on Tiger Woods, Lord of the Rings games, James Bond games, Legacy of Kain: Soul Reaver – 15 years worth of games. This is probably the most support I've ever seen for a franchise I've been on. So it's pretty cool."
Dat stuk bij dat gebouw was kut inderdaad, daar dropte die van mij ook wel... Daarnaast als er af en toe een enorme explosie is dan dropt ie ook wel wat (naar de 20 ofzo), maar niet erger dan dat. Als je het echt vaak hebt zal ik me echt zorgen gaan maken over mn 360, want in-game is hij voor de rest zo smooth als boter bij mij.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:10 schreef ach het volgende:
Dat was met 2 player coop op de moeilijkste difficulty. Sowieso bij grote gevechten met veel tegenstanders waarbij je die dropships had was ie traag, en aan het einde van level 2 of 3 ofzo waarbij je uit een half kapot gebouw naar buiten kijkt lag de framerate ver onder de 20.
Nergens last van gehad hebben kan ook weer niet want elk spel op een xbox 360 heeft last van framedrops en lage framerate ( behalve COD MP met voeiende framerate) .
"Fantastische game Steve! Alleen vond ik hem toch nog best wel pittig op easy! Zouden jullie daar in deel 3 rekening mee kunnen houden?"quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Visceral wil na Dead Space 2 verder met de franchise, maar laat het wel afhangen van hoe men (reviewers en gamers) DS2 vindt.
[..]
Ik bel Steve wel even eind januari als ik DS2 uit heb
Ik heb Halo: Reach op normal uitgespeeldquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
"Fantastische game Steve! Alleen vond ik hem toch nog best wel pittig op easy! Zouden jullie daar in deel 3 rekening mee kunnen houden?"
Beter richten op de ledematen, noob.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:19 schreef Sigmund666 het volgende:
DS was echt best makkelijk. Behalve Nightmare dan. Dat was gewoon dikke frustratie omdat je 6 schoten per Necromorph nodig had
Dan heb je het dus gewoon evenvaak als mijquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat stuk bij dat gebouw was kut inderdaad, daar dropte die van mij ook wel... Daarnaast als er af en toe een enorme explosie is dan dropt ie ook wel wat (naar de 20 ofzo), maar niet erger dan dat. Als je het echt vaak hebt zal ik me echt zorgen gaan maken over mn 360, want in-game is hij voor de rest zo smooth als boter bij mij.
Ja. Trek maar vast een luier aan. En Xbox uiteraard.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Dalijk Dead Space 1 maar een kaufen
ps. ik vind games zoals f.e.a.r en doom3 enzo echt moedervrijend eng. Ga ik nu issues krijgen met DS? En Xbox of Ps3?
Als we in het PS3 topic zaten had je PS3 gezegd?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. Trek maar vast een luier aan. En Xbox uiteraard.
Nope. Multiplatformgames => Xbox 360.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als we in het PS3 topic zaten had je PS3 gezegd?
Die laatste zin vat ik even niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope. Multiplatformgames => Xbox 360.
Behalve FFXIII natuurlijk. En games die in het God of War genre vallen (Dante's Inferno, Enslaved, Majin, etc)
quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb Halo: Reach op normal uitgespeeld
Valt mee. Vooral de parasitaire pannenkoeken waren altijd best eng.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Dalijk Dead Space 1 maar een kaufen
ps. ik vind games zoals f.e.a.r en doom3 enzo echt moedervrijend eng. Ga ik nu issues krijgen met DS? En Xbox of Ps3?
Om bij Andy Serkis te blijven, I wants it... my precioussss..quote:“We’re bursting to say it, so we might as well just put it out there: Enslaved is a phenomenal experience, and a genuine glimpse into a near future in which games and Hollywood finally get it on.”
“Forget David Cage’s heavy-handed Heavy Rain; in Enslaved every nuance of a character’s expression conveys emotions mere words cannot do justice.”
“Enslaved’s universe is similarly spectacular, grabbing you by the short and curlies during Monkey’s initial hair-raising escape from a Slaver’s ship and never once letting go.”
“There’s a Technicolor swagger here that makes even Uncharted 2 look drab, though it’s fair to say that – in terms of textures at least – Ninja Theory’s baby is a poor relation to Naughty Dog’s opus.”
“Enslaved is also, if not quite a king, then a prince of the set piece.”
“Ninja Theory are throwing all kind of conceptual camera angles at you – dazzling you with their flair for pacing and cinematography.”
“Enslaved is a long game considering it’s genre – a good ten hours to beat.”…”It definitely sags a bit during its middle chapters,…,but picks up spectacularly again before a quite beautiful if strangely sad ending that poses as many questions as it answers.”
“It’s a shame then that the actual mechanics never quite match up to the art and cinematography.”
“There is also a tendency not to know what the heck is going on and button mash your way to victory, but it all looks nice enough and is consistently entertaining. Just don’t expect depth.”
“Mechanically then, Enslaved is as rough-around-the-edges as grizzled Monkey himself – but then this game really is about the journey, and when it finally draws to a close a little part of out heart broke at the though of perhaps never seeing Monkey or Trip again. If you’re seeking a roller-coaster ride that piles on thrills and spills, you should absolutely submit yourself to Enslaved’s manifold charms.”
GamesMaster Score:
Graphics – 90%
Gameplay – 84%
Accessibility – 85%
Lifespan – 85%
Innovation – 83%
Judgement – 86% – “A colorful breath of fresh air with some of the best acting chops in gaming history”
In ons geval even zoeken op alfabet.quote:The Xbox 360 Dashboard might not want you to know it just yet, but hidden among the 'Game Videos' section of the game marketplace is a just-released 10-minute gameplay demo for BioShock Infinite. The guided demo will go live everywhere else tomorrow, but if you've got an Xbox 360, we'd suggest queuing up the clip for download right now.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In ons geval even zoeken op alfabet.
http://marketplace.xbox.c(...)5-d8025454085d/?of=2quote:BioShock® Infinite:
Gameplay Demo Video
Released: 9/21/2010
(42)
Rate this itemRate this item
Download to Xbox 360FreeFile Size: 462 MB
hawt!quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In ons geval even zoeken op alfabet.
Dat was m'n vraag, hij was inmiddels al beantwoord ja maar daarna bleven mensen nog allemaal niet relevante info geven.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als je vraag nog niet beantwoordt is volgens jou moet je een LOI'tje begrijpend lezen volgen.
Scripted events zijn toch helemaal niet verkeerd? Kan jij je een shooter voorstellen zonder scripted events?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Men is lekker zuinig met de scripted events.Het schietmechanisme lijkt ook weer ondergeschoven, blijft toch een zwakke aspect van de serie.
Nieuwe setting trekt me wel meer though.
Scripted events is zo'n lul-excuus. Dat ze de scripted events maar eens uit bijv. COD trappen. Voor de 5000e keer nét een bomexplosie overleven omdat iemand je wegtrekt of de zoveelste neerstortende heli is ook niet echt meer 'vernieuwend'.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Men is lekker zuinig met de scripted events.Het schietmechanisme lijkt ook weer ondergeschoven, blijft toch een zwakke aspect van de serie.
Nieuwe setting trekt me wel meer though.
Natuurlijk niet, dat is mijn punt ook helemaal niet. Waar ik juist op doel is de extreme mate waarin het hier al is waar te nemen. En dan praten we over slechts een 10 min. durende stukje. Je kan vrijwel niks.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:09 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Scripted events zijn toch helemaal niet verkeerd? Kan jij je een shooter voorstellen zonder scripted events?
Ja?quote:
Hebben ze de AI van de survivors een beetje verbeterd?quote:
In Case Zero was die al goed toch? Ik kon nu iedereen makkelijk terug brengen bij bij deel 1 was dat haast niet te doenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hebben ze de AI van de survivors een beetje verbeterd?
Ik neem ook aan dat het over deeltje 1 heeft.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In Case Zero was die al goed toch? Ik kon nu iedereen makkelijk terug brengen bij bij deel 1 was dat haast niet te doen
Hij heeft ook Case Zero gespeeldquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:46 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Ik neem ook aan dat het over deeltje 1 heeft.
Kan je ook met een atoombom alles opblazenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:00 schreef MMaRsu het volgende:
Survivors redden is nu een stuk makkelijker
Juh. Maar in DR1 was het best moeilijk om bijv. 50 survivors te redden zonder dat ze kapot werden gehapt. Vooral omdat sommige survivors niet echt hun best deden om zich los te worstelen. In Case Zero duwen ze bijv. zombies van zich af, iets dat in 1 niet gebeurde. (Je riskeerde het bovendien mis te schieten en je survivor te vermoorden)quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In Case Zero was die al goed toch? Ik kon nu iedereen makkelijk terug brengen bij bij deel 1 was dat haast niet te doen
Maar als het in Case Zero goed was zal dat ook wel in DR 2 zitten tochquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:25 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Juh. Maar in DR1 was het best moeilijk om bijv. 50 survivors te redden zonder dat ze kapot werden gehapt. Vooral omdat sommige survivors niet echt hun best deden om zich los te worstelen. In Case Zero duwen ze bijv. zombies van zich af, iets dat in 1 niet gebeurde. (Je riskeerde het bovendien mis te schieten en je survivor te vermoorden)
Al mogen genieten van de weerseffecten?quote:
Nope, alleen nog maar droog weer races gehad tot nu toe. Ben wel benieuwd naar een regenrace, ook al spin dan gegarandeerd constant van de baan afquote:Op woensdag 22 september 2010 08:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Al mogen genieten van de weerseffecten?
Als hij het heeft, wil ik het ook!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ussain Bolt haalt Kinect!
http://www.eurogamer.net/videos/sprinter-bolt-tests-out-kinect-1
Dan ren ik er harder voor weg dan hij! YEEAAAAAH!!!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ussain Bolt haalt Kinect!
http://www.eurogamer.net/videos/sprinter-bolt-tests-out-kinect-1
Wie?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ussain Bolt haalt Kinect!
http://www.eurogamer.net/videos/sprinter-bolt-tests-out-kinect-1
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
o fruit, knip je haren af, dan zie je nog eens wat van de wereld.
Dus geen reperatie?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:39 schreef Rijstbal het volgende:
Vandaag mn xbox terug gekregen van reperatie na een RROD.
Our support team has tester your xbox 360 console extensively, using both manual and computer diagnostics. No issues were found, there fore no repairs were made to your console.
Net 2 uurtjes Fifa opgespeeld zonder uit te vallen. Dus ik vind het best
Er staat dat als je hem aan je xbox koppelt dat je dan niet de volledige 250gb kan gebruiken. Als je de volledige 250gb wil gebruiken moet je hem met een usb kabel aan je PC koppelen, dan is het dus gewoon een usb hdd voor je PC.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Hallo xbox kenners.
Binnenkort krijg ik een wat ouder xbox. Een Core of een Arcade dat is me nog niet helemaal duidelijk, maar in ieder geval zonder harddisk. Nu dacht ik erover om deze aan te schaffen. Maar bij de beschrijving staat dat ik 'm niet op de xbox zelf kan formateren als ik de volledige capaciteit wil benutten maar een aparte kabel nodig heb?
Volgens de brief niet. Ze hebben m getest en weer teruggestuurd.quote:
En waarom kan dat niet, aangezien MS gewoon xboxen met 250GB levert?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:08 schreef ach het volgende:
[..]
Er staat dat als je hem aan je xbox koppelt dat je dan niet de volledige 250gb kan gebruiken. Als je de volledige 250gb wil gebruiken moet je hem met een usb kabel aan je PC koppelen, dan is het dus gewoon een usb hdd voor je PC.
Omdat het illegale third party crap isquote:Op woensdag 22 september 2010 22:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En waarom kan dat niet, aangezien MS gewoon xboxen met 250GB levert?
Gohquote:Op woensdag 22 september 2010 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Begonnen aan Eternal Sonata, wat een abstract verhaal en apart spel..
Saints row 1 speel ik nu nadat ik 2 heb uitgespeeld, gameplay en graphics zijn toch echt een stuk minder
Eternal Sonata is een kutgame, ik heb er niet meer dan 8u in gestoken denk ik. Vreselijk irritante stemacteurs ook.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Begonnen aan Eternal Sonata, wat een abstract verhaal en apart spel..
Saints row 1 speel ik nu nadat ik 2 heb uitgespeeld, gameplay en graphics zijn toch echt een stuk minder
In het menu op start drukken en dan je tv swaffelen.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:27 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Damn, net mass effect 2 uitgespeeld, blijkt dat je ook kunt neuken...
hoe doe je dat eigenlijk??(digitaal dan)
Op eject duwen dan gaat de gleuf openquote:Op woensdag 22 september 2010 23:27 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Damn, net mass effect 2 uitgespeeld, blijkt dat je ook kunt neuken...
hoe doe je dat eigenlijk??(digitaal dan)
In plaats van Mass Effect spelen naar een café gaan?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:27 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Damn, net mass effect 2 uitgespeeld, blijkt dat je ook kunt neuken...
hoe doe je dat eigenlijk??(digitaal dan)
Cafe? Moet ik dan via de omega 4 relay?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
In plaats van Mass Effect spelen naar een café gaan?
Je penis zit al in de ethernetingang van je xbox? zoja dan wel.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:37 schreef child_of_the_matrix het volgende:
[..]
Cafe? Moet ik dan via de omega 4 relay?
Ik vind hem wel leuk tot nu toe, ik hou van de animévormgeving en de stemmen heb ik op japans staanquote:Op woensdag 22 september 2010 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eternal Sonata is een kutgame, ik heb er niet meer dan 8u in gestoken denk ik. Vreselijk irritante stemacteurs ook.
quote:Bij Saints Row had ik het omgekeerde, 1 vond ik geweldig, 2 not so much. Ging net ff te fer. Na die missie met die strontwagen gestopt. Ben geen 12 meer.
Het komt allemaal zo kinderlijk over... Vergeleken met de JRPG toppers op de 360 (Lost Odyssey, Tales of Vesperia en zelfs FFXIII) is het echt helemaal niets. Ik had er geen klik mee.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk tot nu toe, ik hou van de animévormgeving en de stemmen heb ik op japans staanwat is er dan zo kut aan, het vechtsysteem werkt prima volgens mij, verhaal lijkt interessant te worden. Wel zit ik meer naar cutscenes te kijken dan ik aan het gamen ben
Ja niet dan?quote:!!
ik HAAT final fantasy XIII, het heeft alles verneukt wat leuk was aan FF (behalve de graphics). Eternal Sonata kan potentieel mijn wonden verzorgen.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het komt allemaal zo kinderlijk over... Vergeleken met de JRPG toppers op de 360 (Lost Odyssey, Tales of Vesperia en zelfs FFXIII) is het echt helemaal niets. Ik had er geen klik mee.
Ja dat is echt zo over de top, maar dat is het hele spel, ik vind het leuk. Ik hou ook van eigen weg kiezen, lekker rondrijden, idiote characters etc.quote:Ja niet dan?
yeh we get it, you hate FFXIIIquote:Op woensdag 22 september 2010 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik HAAT final fantasy XIII, het heeft alles verneukt wat leuk was aan FF (behalve de graphics). Eternal Sonata kan potentieel mijn wonden verzorgen.
[..]
Ja dat is echt zo over de top, maar dat is het hele spel, ik vind het leuk. Ik hou ook van eigen weg kiezen, lekker rondrijden, idiote characters etc.niet zulke cheesy voorgekouwde melodramatische guido/emo characters zoals bij FF XIII
MAAR IK OOK HOOOOR!quote:Op woensdag 22 september 2010 23:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
yeh we get it, you hate FFXIII
Ik ben benieuwd naar allebij, is tales of vesperia een typische JRPG ?quote:Op donderdag 23 september 2010 00:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
MAAR IK OOK HOOOOR!![]()
Daarom maar Tales of Vesperia gekocht(al bijna uitgespeeld though
wat een bazzengame)
Eens even die andere titels uitchecken die zijn genoemd
Heeft iemand trouwens wel eens Blue Dragon gespeeld, en zo ja, beviel ie een beetje of was ie ook kinderlijk?
jep, en tales of vesperia is de beste rpg van deze generatie ( nog steeds )quote:Op donderdag 23 september 2010 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar allebij, is tales of vesperia een typische JRPG ?
Is inderdaad wel tof, maar neemt wel een bak tijd in beslag. Moet nog steeds eens verder spelen.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:20 schreef Rossdale het volgende:
Blue Dragon is kinderlijk maar op zich best tof.
Ik zit nu op 60 uurquote:Op donderdag 23 september 2010 08:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Is inderdaad wel tof, maar neemt wel een bak tijd in beslag. Moet nog steeds eens verder spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |