Wanneer krijg ik weer eens een PM?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Je snapt 't echt niet he. Lees m'n pm nog eens door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
ik wil ook een PM verdullemequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:06 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik weer eens een PM?
Met een fatsoenlijke OP he.quote:
tishiergeenhyvesquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:10 schreef tim-elzinga het volgende:
oja iedereen die vrienden wilt worden moet maar een bericht sturen
Nee, blijf hier joh.quote:
Die eens lief tegen de TS.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijke OP he.
En stel me niet teleur. Vooruit, hup ... naar VBL jij.
20 kudo's voor jouquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:10 schreef tim-elzinga het volgende:
R&R=R&Rbek :$ :$quote:
PM verzond.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:10 schreef tim-elzinga het volgende:
Jij bent zo aandoenlijk als lief klein relschoppertje, aaawwwwwwquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:12 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Die eens lief tegen de TS.Kinderbeul.
Dat zeggen ze om stom te doen. Er is nog lang geen topic.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:12 schreef tim-elzinga het volgende:
het topic bestaat mogenlijk al zeggen ze
Benno L.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij bent zo aandoenlijk als lief klein relschoppertje, aaawwwwww![]()
Je moet niet alles geloven wat op internet staat, gewoon doorduwen, hup, het is jouw forum!quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:12 schreef tim-elzinga het volgende:
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:12 schreef tim-elzinga het volgende:
Gaan ze verliezen mattie.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wie zegt dat?![]()
Ik stuur ONZ op 'ze' af hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |