Wanneer krijg ik weer eens een PM?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Je snapt 't echt niet he. Lees m'n pm nog eens door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
ik wil ook een PM verdullemequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:06 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik weer eens een PM?
Met een fatsoenlijke OP he.quote:
tishiergeenhyvesquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:10 schreef tim-elzinga het volgende:
oja iedereen die vrienden wilt worden moet maar een bericht sturen
Nee, blijf hier joh.quote:
Die eens lief tegen de TS.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijke OP he.
En stel me niet teleur. Vooruit, hup ... naar VBL jij.
20 kudo's voor jouquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:10 schreef tim-elzinga het volgende:
R&R=R&Rbek :$ :$quote:
PM verzond.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:10 schreef tim-elzinga het volgende:
Jij bent zo aandoenlijk als lief klein relschoppertje, aaawwwwwwquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:12 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Die eens lief tegen de TS.Kinderbeul.
Dat zeggen ze om stom te doen. Er is nog lang geen topic.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:12 schreef tim-elzinga het volgende:
het topic bestaat mogenlijk al zeggen ze
Benno L.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij bent zo aandoenlijk als lief klein relschoppertje, aaawwwwww![]()
Je moet niet alles geloven wat op internet staat, gewoon doorduwen, hup, het is jouw forum!quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:12 schreef tim-elzinga het volgende:
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:12 schreef tim-elzinga het volgende:
Gaan ze verliezen mattie.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wie zegt dat?![]()
Ik stuur ONZ op 'ze' af hoor.
2 minuten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik zie dat ie eindelijk het juiste subforum heeft gevonden.
Nu kunnen we gokken hoelang zijn topic open blijft.
Dus dat jij kuttopics opent, is mijn schuld?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:18 schreef tim-elzinga het volgende:
ja als hij daar dicht gaat is het worm zijn schuld
Normaal zou het topic al dood zijn.quote:
klopt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Normaal zou het topic al dood zijn.
Dit is geen hyves.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:19 schreef tim-elzinga het volgende:
even serieus hoe doe je die :patatfriet" goed
Dus -moet- het maar dood?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Normaal zou het topic al dood zijn.
Wat je leuk noemt. Misschien is die gozer vroeger wel dood veel gepest. En dan zorgt SWJ dat dat weer gebeurt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus -moet- het maar dood?
Is toch grappig een beetje dollen met zo'n gassie.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:21 schreef SuperwormJim het volgende:
porsche1, +1 note wegens kutten met TR.
nee doeiquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Doe je de groeten aan je moeder?
Ja, maar waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:21 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wat je leuk noemt. Misschien is die gozer vroeger wel dood veel gepest. En dan zorgt SWJ dat dat weer gebeurt.
Nouja, dat zit ik het soberzo wel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, maar waarschijnlijk niet.
Misschien gaan we over 10 seconden wel allemaal dood en zit ik dit allemaal voor niks te typen. Nouja, dat zit ik het soberzo wel.
Doe eens normaal tegen die knul.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat nee? Ze heeft goddomme gisteren nog mijn zaad geslikt!
Haal die hamster uit je reet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen die knul.
Ik zit het soberzo wel voor niks in te typen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nouja, dat zit ik het soberzo wel.
Wat een rare zin.
Ik heb alleen cavia's. Haha!quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Haal die hamster uit je reet.
Oké. Koel man!quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik zit het soberzo wel voor niks in te typen.
Jij ging weg, dus dan moet je ook weg blijven!quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:25 schreef zovty het volgende:
Veel plezier tim. Ik hoop dat twente verliest.
SWJ zit op korfbal.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:26 schreef SuperwormJim het volgende:
O ja voetbal________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:27 schreef SuperwormJim het volgende:
porsche1, stop je piem0ltje terug in je broekje of spuit je kwakje even over het beeldscherm; dit topic gaat zo dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |