Jij kan ook best lief en aardig doenquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Maar goed ook dat iemand anders een topic opent want ik had iets akeligs in de TT gezet denk ik
oh wat dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Maar goed ook dat iemand anders een topic opent want ik had iets akeligs in de TT gezet denk ik
Jij en iets akelings?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:56 schreef Leintjeuh het volgende:
why? Be happyquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Particuliere huur gaat het hier juist om helaas.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:57 schreef Aure het volgende:
Windigo: Ik las volgens mijsergens dat je niet voor een kamer in aanmerking kan komen omdat je niet studeert of werkt? Zijn er geen particulieren waar je bij kan huren dan daar waar jij woont? Of andere organisaties die niet specifiek voor studenten zijn? Bij mijn huisbaas maakt het echt niet uit of je werkt of studeert, als je je huur maar kan betalen.
Die kamers verhuren bedoel ik dan he. Kan behoorlijk in huur schelen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:58 schreef Windigo het volgende:
[..]
Particuliere huur gaat het hier juist om helaas.
Nee, dat houd ik voor mij. 1 rel is genoeg op een dagquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:57 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Anthraxx, grappig dat je mij na 1 opmerking al denkt te kennen. Omschrijf mij eens svp
Nou ja, in Amersfoort kan je vast ook gewoon van die studentenkamers huren zonder bewijs van inkomen etc. Alleen zijn die vaak veel te duur voor wat je krijgt en ik vind het erg veel stappen terug voor Windigo.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:58 schreef Windigo het volgende:
Dat snap ik, heb ik al uitgezocht. Via de woningbouw kan je hier namelijk geen kamers krijgen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:59 schreef Aure het volgende:
[..]
Die kamers verhuren bedoel ik dan he. Kan behoorlijk in huur schelen.
Ik huurde in Haarlem voor 400,-/maand.. Haarlem.. En dat was echt niet de goedkoopste woning.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:58 schreef Windigo het volgende:
[..]
T gaat niet om een bewijs van inkomen, ze willen niet ''iemand die de hele dag thuis is''.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, in Amersfoort kan je vast ook gewoon van die studentenkamers huren zonder bewijs van inkomen etc. Alleen zijn die vaak veel te duur voor wat je krijgt en ik vind het erg veel stappen terug voor Windigo.
Ja hoor, zijn er genoeg. Maar de meeste zijn net zo vol als degene in Utrecht en net zo kleinquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, in Amersfoort kan je vast ook gewoon van die studentenkamers huren zonder bewijs van inkomen etc. Alleen zijn die vaak veel te duur voor wat je krijgt en ik vind het erg veel stappen terug voor Windigo.
ben wel benieuwd wat je van me verwacht. Nogmaals; hoe ben ik volgens jou?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, dat houd ik voor mij. 1 rel is genoeg op een dag.
En ik beweer niet dat ik je helemaal ken. Maar ik had het wel bij je verwacht, zo'n opmerking en nog serieus ook.
Gelukkig waren vele opmerkingen wel te verwachten, iedereen heeft zijn eigen karakter lijkt me niet een slecht ietsquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, dat houd ik voor mij. 1 rel is genoeg op een dag.
En ik beweer niet dat ik je helemaal ken. Maar ik had het wel bij je verwacht, zo'n opmerking en nog serieus ook.
Weet je, iemand moet de trut zijn. En ik neem die taak graag op mequote:Op dinsdag 14 september 2010 18:57 schreef Sarabi het volgende:
Jij en iets akelings?
Jij bent toch een en al positiviteit
Ach, ik had daar met mijn huisgenoten he-le-maal geen moeite meequote:Op dinsdag 14 september 2010 19:00 schreef Windigo het volgende:
T gaat niet om een bewijs van inkomen, ze willen niet ''iemand die de hele dag thuis is''.
Ik beweer dat laatste dan ook nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gelukkig waren vele opmerkingen wel te verwachten, iedereen heeft zijn eigen karakter lijkt me niet een slecht iets
Alleen moet je dat niet altijd doen, dan doe je jezelf te kortquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Weet je, iemand moet de trut zijn. En ik neem die taak graag op meMaar wat Isa zegt, ik kan ook ontzettend lief en begaan met mensen zijn.
behalve bij mij. Zeg nou maar, ben toch weg zo en benieuwdquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik beweer dat laatste dan ook niet.
Steer heeft helemaal nooit gevraagd of ik hem deed invullenquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Dat vond ik nou zo leuk aan die persoonlijkheidstest waar Steer zo'n fan van is: het was ineens zo mooi duidelijk hoeveel iedereen in de sc van elkaar verschilt + hoe veel sommigen dan ook weer op elkaar lijken
Ik ga die letters ook es onder mn nickname zettenquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Dat vond ik nou zo leuk aan die persoonlijkheidstest waar Steer zo'n fan van is: het was ineens zo mooi duidelijk hoeveel iedereen in de sc van elkaar verschilt + hoe veel sommigen dan ook weer op elkaar lijken
Ja er zijn hier al diverse protesten geweest omdat alle sociale woningbouw gesloopt of verkocht wordt, zoals dat flatje waar ik hiervoor in zat.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:04 schreef Aure het volgende:
Ja dan houdt het wel op met t kamerverhaal enzo. Ik snap ook wel dat het behoorlijk wat stappen terug is, maar als het ook veel geld zou schelen dan is het natuurlijk wel t overwegen waard, maar amersfoort is dus sowieso best prijzig als ik t goed begrijp.
Ik vind je zo nu en dan wat naief overkomen. En verder ga ik geen oordeel geven, want ik ken je niet. Het verschil tussen iemand op 'internet kennen' en in het echt kennen is zo verschrikkelijk groot.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
behalve bij mij. Zeg nou maar, ben toch weg zo en benieuwd
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Weet je, iemand moet de trut zijn.
Weet ik, ik weet wie je voorheen was en hoe je je soms in bepaalde topics opstelde. Daarom had ik in het begin zoiets van: oh gatver nee toch?? Maar ik moet zeggen, 'deze' S. staat me wel aanquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:03 schreef Sarabi het volgende:
Alleen moet je dat niet altijd doen, dan doe je jezelf te kort
En ja ik spreek uit ervaring op Fok!
Meeste kamers kosten al snel 300 euro per maand (wel inclusief), maar dan woon je niet echt zelfstandig meer, maar vaak met anderen. En je kan bijna nooit huursubsidie krijgen, Dus al met al denk ik dat Windigo in haar huidige woning (mits huursubsidie) niet heel veel duurder uit is. En een eigen huisje lijkt me gezien haar leeftijd en levensfase een stuk wenselijker dan een kleine kamerquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:04 schreef Aure het volgende:
Ja dan houdt het wel op met t kamerverhaal enzo. Ik snap ook wel dat het behoorlijk wat stappen terug is, maar als het ook veel geld zou schelen dan is het natuurlijk wel t overwegen waard, maar amersfoort is dus sowieso best prijzig als ik t goed begrijp.
Nou, toon een beetje initiatief! Isa, zoek die link es op?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:04 schreef Sarabi het volgende:
Steer heeft helemaal nooit gevraagd of ik hem deed invullen![]()
* Sarabi voelt zich afgewezen
oh gelukkig maar. Ik dacht weer zo eentje die danst en een te simpel karakter heeftquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind je zo nu en dan wat naief overkomen. En verder ga ik geen oordeel geven, want ik ken je niet. Het verschil tussen iemand op 'internet kennen' en in het echt kennen is zo verschrikkelijk groot.
In dat geval is Lein gewoon recalcitrant.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:03 schreef Isabeau het volgende:
http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.aspquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Steer heeft helemaal nooit gevraagd of ik hem deed invullen![]()
* Sarabi voelt zich afgewezen
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, toon een beetje initiatief! Isa, zoek die link es op?
Daar kun je niet over oordelen op een internet forum.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh gelukkig maar. Ik dacht weer zo eentje die danst en een te simpel karakter heeft
Thanks....I guess...quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Weet ik, ik weet wie je voorheen was en hoe je je soms in bepaalde topics opstelde. Daarom had ik in het begin zoiets van: oh gatver nee toch?? Maar ik moet zeggen, 'deze' S. staat me wel aanmaar je moet wel achter je blijven kijken, voor je het weet steek ik een mes in je rug
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meeste kamers kosten al snel 300 euro per maand (wel inclusief), maar dan woon je niet echt zelfstandig meer, maar vaak met anderen. En je kan bijna nooit huursubsidie krijgen, Dus al met al denk ik dat Windigo in haar huidige woning (mits huursubsidie) niet heel veel duurder uit is. En een eigen huisje lijkt me gezien haar leeftijd en levensfase een stuk wenselijker dan een kleine kamer
Maar ik voel me niet afgewezen door Isaquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, toon een beetje initiatief! Isa, zoek die link es op?
Dat klopt, daarom heb ik deze woning ook.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meeste kamers kosten al snel 300 euro per maand (wel inclusief), maar dan woon je niet echt zelfstandig meer, maar vaak met anderen. En je kan bijna nooit huursubsidie krijgen, Dus al met al denk ik dat Windigo in haar huidige woning (mits huursubsidie) niet heel veel duurder uit is. En een eigen huisje lijkt me gezien haar leeftijd en levensfase een stuk wenselijker dan een kleine kamer
oh ik oordeel mij suf hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar kun je niet over oordelen op een internet forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |