Jij kan ook best lief en aardig doenquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Maar goed ook dat iemand anders een topic opent want ik had iets akeligs in de TT gezet denk ik
oh wat dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Maar goed ook dat iemand anders een topic opent want ik had iets akeligs in de TT gezet denk ik
Jij en iets akelings?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:56 schreef Leintjeuh het volgende:
why? Be happyquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Particuliere huur gaat het hier juist om helaas.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:57 schreef Aure het volgende:
Windigo: Ik las volgens mijsergens dat je niet voor een kamer in aanmerking kan komen omdat je niet studeert of werkt? Zijn er geen particulieren waar je bij kan huren dan daar waar jij woont? Of andere organisaties die niet specifiek voor studenten zijn? Bij mijn huisbaas maakt het echt niet uit of je werkt of studeert, als je je huur maar kan betalen.
Die kamers verhuren bedoel ik dan he. Kan behoorlijk in huur schelen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:58 schreef Windigo het volgende:
[..]
Particuliere huur gaat het hier juist om helaas.
Nee, dat houd ik voor mij. 1 rel is genoeg op een dagquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:57 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Anthraxx, grappig dat je mij na 1 opmerking al denkt te kennen. Omschrijf mij eens svp
Nou ja, in Amersfoort kan je vast ook gewoon van die studentenkamers huren zonder bewijs van inkomen etc. Alleen zijn die vaak veel te duur voor wat je krijgt en ik vind het erg veel stappen terug voor Windigo.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:58 schreef Windigo het volgende:
Dat snap ik, heb ik al uitgezocht. Via de woningbouw kan je hier namelijk geen kamers krijgen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:59 schreef Aure het volgende:
[..]
Die kamers verhuren bedoel ik dan he. Kan behoorlijk in huur schelen.
Ik huurde in Haarlem voor 400,-/maand.. Haarlem.. En dat was echt niet de goedkoopste woning.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:58 schreef Windigo het volgende:
[..]
T gaat niet om een bewijs van inkomen, ze willen niet ''iemand die de hele dag thuis is''.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, in Amersfoort kan je vast ook gewoon van die studentenkamers huren zonder bewijs van inkomen etc. Alleen zijn die vaak veel te duur voor wat je krijgt en ik vind het erg veel stappen terug voor Windigo.
Ja hoor, zijn er genoeg. Maar de meeste zijn net zo vol als degene in Utrecht en net zo kleinquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, in Amersfoort kan je vast ook gewoon van die studentenkamers huren zonder bewijs van inkomen etc. Alleen zijn die vaak veel te duur voor wat je krijgt en ik vind het erg veel stappen terug voor Windigo.
ben wel benieuwd wat je van me verwacht. Nogmaals; hoe ben ik volgens jou?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, dat houd ik voor mij. 1 rel is genoeg op een dag.
En ik beweer niet dat ik je helemaal ken. Maar ik had het wel bij je verwacht, zo'n opmerking en nog serieus ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |