Wat zoek je/hoe is je situatie ?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:05 schreef _Loki het volgende:
Ik snap het echt niet meer.
http://www.ru.nl/master/t(...)elden/collegegelden/
Waar moet ik in godsnaam kijken
Stage kan best leuk zijn hoorquote:
Denk ik ook wel, maar overal geven ze eigenlijk aan dat het vol zit of dat ze derdejaars willen.quote:
Bij ons mocht je in de 2e kiezen voor stage of een project, maar er waren toen ook al weinig 2e jaarsplaatsenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Denk ik ook wel, maar overal geven ze eigenlijk aan dat het vol zit of dat ze derdejaars willen.
Echt belachelijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij ons mocht je in de 2e kiezen voor stage of een project, maar er waren toen ook al weinig 2e jaarsplaatsen
Ik heb wel stage gedaan, maar dat was vreselijk, haha.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt belachelijk.Ik zou echt een project doen, veel beter.
Ja daar ben ik dus bang voor. Ik heb nu een back up plan, maar ik wil liever iets groots. In Jeugdzorg ofzo, maar die nemen geen eerstejaars aan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb wel stage gedaan, maar dat was vreselijk, haha.
Wat ik hoorde (en zelf meemaakte) als 2e jaars MWD: Je mag toch geen flikker, dus je zit letterlijk je tijd uit. Je mag een beetje meelopen, bladiebla, maar zelf doe je niets. Wij moesten toen 2 dagen per week stage lopen. In de 3e doe je écht iets en mag je ook veel meer. Ik zou daarom niet "te moeilijk" doen over deze stage en straks vol voor je 3e jaar gaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja daar ben ik dus bang voor. Ik heb nu een back up plan, maar ik wil liever iets groots. In Jeugdzorg ofzo, maar die nemen geen eerstejaars aan.
Mja wil eigenlijk mijn P halen en dus wat anders gaan doen volgend jaar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat ik hoorde (en zelf meemaakte) als 2e jaars MWD: Je mag toch geen flikker, dus je zit letterlijk je tijd uit. Je mag een beetje meelopen, bladiebla, maar zelf doe je niets. Wij moesten toen 2 dagen per week stage lopen. In de 3e doe je écht iets en mag je ook veel meer. Ik zou daarom niet "te moeilijk" doen over deze stage en straks vol voor je 3e jaar gaan
Ik doe nu HBO Toegepaste Pschologie en wil met een schakelprogramma een universitaire master gaan doen, het liefst orthopedagogiek. Maar er staat zoveel en alles heeft voorwaarden met rare termen en ik snap het niet meerquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat zoek je/hoe is je situatie ?
Oo oke, haha. Dat kan ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja wil eigenlijk mijn P halen en dus wat anders gaan doen volgend jaar.
Schakelprogramma is toch hetzelfde als een pre-master of niet? Dus één jaar "schakel" en daarna je master? Dat mag als het goed is wel voor het normale tariefquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:38 schreef _Loki het volgende:
[..]
Ik doe nu HBO Toegepaste Pschologie en wil met een schakelprogramma een universitaire master gaan doen, het liefst orthopedagogiek. Maar er staat zoveel en alles heeft voorwaarden met rare termen en ik snap het niet meer
Het is inderdaad een pre-master. Bij de RU hebben ze ook een ingekorte studie van 2 jaar ipv een pre-master. Het normale tarief, dat dacht ik ook, omdat hun instellingsgeld 1672 euro is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo oke, haha. Dat kan ook![]()
[..]
Schakelprogramma is toch hetzelfde als een pre-master of niet? Dus één jaar "schakel" en daarna je master? Dat mag als het goed is wel voor het normale tarief
Dat is wel netjes dan als zij daar het normale tarief voor vragen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:44 schreef _Loki het volgende:
[..]
Het is inderdaad een pre-master. Bij de RU hebben ze ook een ingekorte studie van 2 jaar ipv een pre-master. Het normale tarief, dat dacht ik ook, omdat hun instellingsgeld 1672 euro is.
Nouja, zo bedoel ik het niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:44 schreef automatic_ het volgende:
Tja, die slaapdiensten horen er nu eenmaal bij, maar dat weet je van tevoren als je in zo'n setting komt te werken, dus ik vind niet dat je dat als "consequentie" moet zien ofzo.
En verder is er bijna geen één instelling blij met 1e of 2e jaarsGruwelijk irritant.
Nee, maar dat ligt er echt aan van waar je stage gaat lopen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouja, zo bedoel ik het niet.Ik bedoel meer van dat je als tweedejaars over het algemeen geen slaapdiensten draait, zeker niet als je maar 14 uur stage hoeft te lopen.
Ja, bij mij niet. Ik moet tot het einde van het schooljaar stage lopen, ook al heb ik mijn uren eerder en die heb ik sowieso eerder omdat ik vakanties en weekenden moet draaien.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, maar dat ligt er echt aan van waar je stage gaat lopen natuurlijk
Maar goed; aan de andere kant ben je zo wel lekker snel aan je uren als je stage kut is
Oh, dat is wel balen dan!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, bij mij niet. Ik moet tot het einde van het schooljaar stage lopen, ook al heb ik mijn uren eerder en die heb ik sowieso eerder omdat ik vakanties en weekenden moet draaien.
Speciaal draadje voor politicologen al gezien?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:41 schreef Zolcon het volgende:
Zolcon, politicologie eerstejaars UvA
Leren voor tentamens....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |