quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:01 schreef kanovinnie het volgende:
Maar beste TS, zodra iemand ze hier post staan ze op internet, en beginnen we weer opnieuw!
Ik probeer zo in kaart te brengen waar er telefooncellen staan in Nederland.quote:
Op plekken waar er vraag naar is.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:10 schreef ussie87 het volgende:
[..]
Ik probeer zo in kaart te brengen waar er telefooncellen staan in Nederland.
Ja ,maar met een afbeelding erbij.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:11 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Op plekken waar er vraag naar is.
Ga googlen, dan vind je nog eens wat!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:10 schreef ussie87 het volgende:
[..]
Ik probeer zo in kaart te brengen waar er telefooncellen staan in Nederland.
Google earth dus!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:12 schreef ussie87 het volgende:
[..]
Ja ,maar met een afbeelding erbij.
Ja, ik heb al lang gekeken op internet, maar dat levert niet al te veel op (qua Nederland)quote:
Dus ben je lui en vraagt anderen om het vuile werk voor je op te knappen.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:24 schreef ussie87 het volgende:
[..]
Ja, ik heb al lang gekeken op internet, maar dat levert niet al te veel op (qua Nederland)
Of Google eens op "NS Station"quote:
Nee, want ik alle cellen die ik tegen ben gekomen heb ik foto van genomen.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:24 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dus ben je lui en vraagt anderen om het vuile werk voor je op te knappen.
Dat heb ik gedaan, alleen ze hebben geen foto's van de cellen.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:27 schreef Feitosa het volgende:
Wat dacht je ervan om de beheerder ervan te bellen? KPN als ik me niet vergis.
Had je zelf ook kunnen bedenken.
Allemaal opzoeken op google maps streetviewquote:Op woensdag 15 september 2010 14:31 schreef ussie87 het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, alleen ze hebben geen foto's van de cellen.
Dank je voor de tip! Nu alleen nog de straten opzoeken waar de cellen staan.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Allemaal opzoeken op google maps streetview
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |