Ach ja.. geloof wat je wilt geloven. Ik probeer alleen te laten zien dat het allemaal anders kan zijn dan dat je altijd hebt gedacht. Niet zo vijandig meteen.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er zijn vertrekdata, er zijn passagierslijsten, er zijn originele opname uit de voice-recorders binnen de cockpit, al die passagiers inclusief vliegtuigen zijn tot op de dag van vandaag gemist, er zijn verschillende foto's van landingsstelsels in de straten rondom de Twin Towers, menselijk DNA gevonden van de passagiers etc.
Maar een paar Youtubefilmpjes van een scheef gat in het gebouw geeft de doorslag. Het waren onmogelijk vliegtuigen.

http://edition.cnn.com/SP(...)s/by-name/index.htmlquote:Op woensdag 15 september 2010 00:19 schreef grazz het volgende:
Ik heb het ff gemist, kan iemand mij die link naar de cnn-memorial gedeelte geven? Ben wel benieuwd naar die berichten.

Wat op tv is geweest is een digitale compositie. Druk doeninge mensen zijn er in geplakt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:45 schreef piepie het volgende:
[..]
de tv en we hebben ook de reacties gezien van de chaos op straat en de mensen die daar liepen en het ook hebben gezien.

Donald Rumsfeld safe in het Pentagon????????quote:Op woensdag 15 september 2010 00:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als ze wisten wat er ging gebeuren, dan wisten ze toch dat ze safe waren waar ze zaten?

Ik was zo slim om deel #21 op te zoeken en had em al gevonden, maar bedanktquote:Op woensdag 15 september 2010 00:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/SP(...)s/by-name/index.html
Let vooral op de vreemde plastic achtige zoetsappigheid.

Weet je wel hoe groot dat is en dat het een gepantserd gebouw is. Het bestaat uit meerdere vleugels. Wil toch niet zeggen dat hij op de plek van impact was?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:28 schreef piepie het volgende:
[..]
Donald Rumsfeld safe in het Pentagon????????

Jawel, maar spendeer er eens wat tijd aan. Er gaan je vast wat zaken opvallen.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:28 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik was zo slim om deel #21 op te zoeken en had em al gevonden, maar bedankt
Maar Amerikanen zijn altijd (meeste..) zo overdreven met reageren, niet?

Het is een redelijk mooi lijntje voor die kwaliteit film.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jawel hoor.
[..]
Ik heb er wel verstand van en dat kan gewoon wel! En een mooi recht lijntje vind ik het trouwens niet, bovendien zie je er zelfs nog een hoop troebel omheen.
Tja... heb je wel de Wikipedia-pagina over MPEG en compressie goed aandachtig gelezen? Volgens mij niet.

Dit is het meest relevante stuk van die pagina:quote:Op woensdag 15 september 2010 00:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het is een redelijk mooi lijntje voor die kwaliteit film.
Die pagina spreekt niet over artifacts of vertekening.
quote:De MPEG-codecs zijn een voorbeeld van datacompressie met gegevensverlies (lossy). Dit is een methode waarbij decompressie van een gecomprimeerd bestand resulteert in een bestand, verschillend van het origineel. Er zal verlies van informatie optreden, met kwaliteitsverlies als gevolg.
De lossy MPEG-compressiealgoritmes maken gebruik van een transformatietechniek. Dit wil zeggen dat de beelden en geluiden in kleine segmenten worden gehakt, getransformeerd worden naar het frequentiedomein, en vervolgens worden gekwantiseerd.
Meestal wordt er een extra stap toegevoegd, waarbij een bepaalde afbeelding voorspeld wordt op basis van de vorige geconstrueerde afbeeldingen, en enkel de verschillen met de vorige afbeeldingen en de extra informatie om de voorspelling te kunnen vormen, worden bijgehouden. Deze voorspellingsmethode wordt ook gebruikt in andere compressieformaten.

Ik snap waar je heen wilt.. Kun je ook aantonen dat het aan de compressie ligt? Is het zelfde filmpje in betere kwaliteit te vinden?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dit is het meest relevante stuk van die pagina:
[..]

Nee, dat kan ik niet aantonen, maar kijk anders ook andere filmpjes van dat soort kwaliteit en je zult zien dat dat soort vertekeningen heel normaal zijn en die quote uit die Wikipedia-pagina vertelt je dus de reden.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik snap waar je heen wilt.. Kun je ook aantonen dat het aan de compressie ligt?
Dat weet ik niet, dat mag jij zelf gaan zoeken hoorquote:Is het zelfde filmpje in betere kwaliteit te vinden?
 .
.

Zo zagen een aantal passagiers eruit die in vlucht 11 zaten. Totaal niet te identificeren, maar door gebruik van DNAweefsel gelukkig wel.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Menselijk DNA is gevonden.. zegt men. Wederom, wat is het bewijs? En ja, er zijn slachtoffers gevallen. Ik denk zelf voornamelijk tijdens de explosie en collapse, maar hoeveel... Geen idee.

Tja.. die foto is shocking, maar ziet er ook erg clean uit. Sorry.. ik schaam me bijna dat ik het zeg, maar er is iets mee. Ik kan de vinger er niet op leggen.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zo zagen een aantal passagiers eruit die in vlucht 11 zaten. Totaal niet te identificeren, maar door gebruik van DNAweefsel gelukkig wel.
Op deze manier is onder andere Rodney Dickens, 11 jaar en passagier van vlucht 77 (Pentagon vliegtuig) geïdentificeerd.
Ik ga naar bed, ik heb zojuist een 11 jaar oud ventje op het Fok! forum gepost om m'n gelijk te halen wat betreft de vliegtuigen en de slachtoffers. Ben klaar voor vandaag met de discussie.
Why on earth gaat iemand de namen er bij zetten als het gaat om oma's? Weird en DAT soort dingen zie je dus erg vaak. Het zijn hele kleine subtiele dingen.quote:Know that your grandmother (Lois) and great grandmother (Viola) talk about you and miss you so much. They find comfort in knowing you are fine now that Pop is there with you. I know now that if you need to see a familiar face besides Mr. D that you have Pop, and he will take care of you. I text with Tre all the time about some of everything, but mainly you.
Dat wat tussen haakjes staat hadden ze weg moeten laten... Oops... foutje!!quote:Thank you, KiKi (your dad's cousin), for keeping my son in heart and his memory alive. Thank you, Maurice (my cousin), for keeping Rodney in your heart and prayers (even though we don't talk as much as we should). LaKesha (my friend), thanks for remembering my family and keeping us in your heart and prayers. Thank you, to all of my newfound family and friends who keep Rodney in their hearts and prayers.

Whahahaquote:Op woensdag 15 september 2010 00:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tja.. die foto is schocking, maar ziet er ook erg clean uit. Sorry.. ik schaam me bijna dat ik het zeg,
 ! Volgens mij moet ik ook naar bed, ik las namelijk:
! Volgens mij moet ik ook naar bed, ik las namelijk: 

overschilderen en data in BTS system editten. zo gepieptquote:Op woensdag 15 september 2010 00:07 schreef piepie het volgende:
De passagiers in die vliegtuigen zijn gewoon aan boord gegaan trouwens.
Daar zijn toch bewijzen voor dat die 4 vluchten gewoon met passagiers en al zijn opgestegen.
Als er geen vliegtuigen in die gebouwen zouden zijn gevlogen, waar zijn die vliegtuigen dan gebleven????? (in the twilight zone ...)
Nou ben benieuwd weer.

Waarom moet je nou weer slapende honden wakker maken?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
Offtopic: Waar is VancouverFan eigenlijk gebleven

Even gezocht en hij is dus hier:quote:Op woensdag 15 september 2010 01:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waarom moet je nou weer slapende honden wakker maken?
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:32 schreef yvonne het volgende:
VancouverFan, constant moderatie uitlokken, topics naar zich toe halen, onverbeterlijk, tot kerst weg.

Klopt. Maar gelukkig heeft men het vak journalistiek de nek omgedraaid na Watergate.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:37 schreef piepie het volgende:
Ik heb te veel moeite met het verhaal van geen vliegtuigen en gefingeerde slachtoffers.
Hoe kan de Am. overheid wegkomen met zo'n groot complot.
Het internet staat er bol van, er zijn docu's over gemaakt, maar ze komen er gewoon mee weg?
Dit zou Watergate, maar dan 1000 x erger zijn en daar zullen ze zich toch niet aan hebben gewaagd lijkt mij.

Oh... hehe.. okay. Even rust dan maar!quote:Op woensdag 15 september 2010 01:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Even gezocht en hij is dus hier:
[Forum] Banmeldtopic Stay out!
[..]

Het is allemaal zo gescript. Waarom zou je zeggen "Je mama Shawn"?quote:Rodney, my thoughts are with you and your mommy Shawn on this day. I don't see your mom like I use to but when I do see her I always think of you. She carries you in her heart and a tattoo of you on her arm.
May you rest in peace and continue to look down on your mommy, brothers and sisters.

Een nep foto.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zo zagen een aantal passagiers eruit die in vlucht 11 zaten. Totaal niet te identificeren, maar door gebruik van DNAweefsel gelukkig wel.

Nee. Dit valt onder dezelfde category "'Hi Mom, this is Mark Bingham".quote:Op woensdag 15 september 2010 00:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tja.. die foto is shocking, maar ziet er ook erg clean uit. Sorry.. ik schaam me bijna dat ik het zeg, maar er is iets mee. Ik kan de vinger er niet op leggen.
Zie ook dit. Dit stond op die site van Rodney:
[..]
Why on earth gaat iemand de namen er bij zetten als het gaat om oma's? Weird en DAT soort dingen zie je dus erg vaak. Het zijn hele kleine subtiele dingen.
En dit:
[..]
Dat wat tussen haakjes staat hadden ze weg moeten laten... Oops... foutje!!

Zien jullie het nou? Of ben ik nog steeds krankjorem?

Ooh oh oh.. Ziek ziek ziek ziek ziekquote:We have a rottweiler named after you (Rocky)

Omdat die persoon die moeder niet als 'mamma' kent, maar als Shawn. En die namen van die oma's, tja, het maakt het natuurlijk net een beetje persoonlijker om gewoon de namen erbij te noemen, dan alleen 'oma en oma'. Ik kan daar echt geen leugen en een groot complot in zien.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het is allemaal zo gescript. Waarom zou je zeggen "Je mama Shawn"?
 !
!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |