Goed aye, met u ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Ferb![]()
hoe is ie daar?
[..]
Hey Marijke![]()
En heb je dan ook snel een andere? en wie wil deze dan hebben?
Hey Marijkequote:Op dinsdag 14 september 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal![]()
![]()
Heeeeeel goed nieuws, waarschijnlijk ben ik heel snel van m'n auto af!![]()
![]()
Ferb!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:51 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
![]()
![]()
Zo reizen naar boogschieten
Zo te horen heb je het goed voor elkaar en lief van STquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trev
Via de garage wordt ie doorverkochtIk hou van mijn garage
En dan hoop ik dat ik em nog kan laten verslepen naar de garage via de pechhulp
En ik koop voorlopig echt geen nieuwe
Ik mag af en toe in die van ST rijden
![]()
![]()
Hey GFquote:
Op zich wel goed, een beetje moe en heb de hele dag al last van mijn schouders/nek(alleen net onder de douche nietquote:
Ja, na al die ellende ben ik eindelijk er vanaf!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te horen heb je het goed voor elkaar en lief van ST
[..]
Hey GF![]()
[..]
Op zich wel goed, een beetje moe en heb de hele dag al last van mijn schouders/nek(alleen net onder de douche niet)
Ik hoop dat het goed gaat met mijn arm..quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ferb!![]()
Veel plezier vanavond!Ik hoop dat het morgenavond een beetje droog en niet te koud is... Dan kan ik misschien nog even gaan schieten
Hallo meneer zwabber met krullenquote:
Dat hoop ik ook voor je!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:56 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed gaat met mijn arm..
Anders verlies ik steeds kracht en zijn mijn schoten niet constant..
Beetje moeilijk met vizier..
Ik hoop maar dat die snel komtquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, na al die ellende ben ik eindelijk er vanaf!Ik kan niet wachten tot ik het vrijwaringsbewijs heb
Ja en ST is te lief voor me![]()
![]()
Nog steeds last van je schouders enzo? Moet je even lekker tijgerbalsemen
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal![]()
![]()
Heeeeeel goed nieuws, waarschijnlijk ben ik heel snel van m'n auto af!![]()
![]()
Hoi Pandaquote:
Ik ook, hoor morgen meer.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat die snel komt.
Gisteren was het in mijn armen en toen wist ik ook waardoor het kwam, nu zit het dus in mijn nek en schouders en dat werkte niet fijn
. Heel fijn dat je dat wil doen
Pandaquote:
Liebchenquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed nieuws![]()
Hopelijk ben je snel ven de ellende verlost.
En en en, lief van ST.
OKeequote:Op dinsdag 14 september 2010 19:26 schreef TJDoornbos het volgende:
Als iemand mij zoekt zit ik op mijn bed achter de wii/GC/N64 tot Twente-Inter begint
Dat gaat snel, zeker vervelend het werken was ook geen pretjequote:Op dinsdag 14 september 2010 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook, hoor morgen meer.
Bah, vervelend
Wauw!quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:25 schreef Muck het volgende:
Mmm, lekker warme voetjes
Ik heb pantoffels gehaakt
jij kan me bellen als je me zoektquote:
Hij ligt op de laatste plaats waar je zoektquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij kan me bellen als je me zoekt
Ben mn DS kwijt en weet zeker dat ik hem rond 5 voor 9 s avonds nog had gisteren...........echt weer een stomme actie van mezelf
Batterijen van mijn camera zijn leeg, maar deze zijn het, maar dan in het paars:quote:
Het is niet zo heel moeilijk hoor, dus als je een keer wilt beginnen en je komt er niet uit, dan geef maar een gilquote:Ik wil nog steeds beginnen met haken, maar heb even de concentratie niet voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |