Torrentsquote:
quote:
quote:
Ja ik heb zo'n trial, maar die is nog slomerquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:32 schreef jeoff het volgende:
Hitnews! Erg tevreden over zowel de snelheid als de prijs
dan ligt het aan UPCquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja ik heb zo'n trial, maar die is nog slomer
als je het legaal gaat kopen ga ik je helemaal uitlachenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Denken dat de wereld uit betaalde usenet en torrents bestaat
Nee. Ik heb 60 mbitquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:33 schreef jeoff het volgende:
[..]
dan ligt het aan UPC![]()
heb er letterlijk nooit problemen mee
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:31 schreef SinofEnvy het volgende:
Via chelloo.com een XSNews abbo afsluiten. Absoluut geen klachten over, haal praktisch altijd volledige snelheid, xsnews heeft direct peering met UPC, etc.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee. Moet je maar liever doen tegen me.
quote:Dus bij UPC zeiden ze dat ik beter naar xsnews kon gaan. Is mijn account geblokkeerd Ze zeggen dat ze geen automatische incasso kunnen doen. Nu zeggen ze (na tig mailtjes) dat ik een brief moet sturen waarin ik hun machtig.
Nee, dan kijken ze naar je bankrekeningquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:46 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Deal. Ik ben een vet lekkere chick.
(Gewoon een nieuwe account maken?)
Ja, totdat ze een WPA key erop zetten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:36 schreef ManInBurka het volgende:
alle bazen downloaden via de buren
is toch zo gekraaktquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, totdat ze een WPA key erop zetten.
Hoezo stoer?quote:
768 dagen binaire retentie, 50 connecties, 256bit ssl bij Giganews Diamondquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:10 schreef Rookert het volgende:
12 dagen retentie bij XS4ALL en anders torrents.
Betalen
mensen die voor personeel betalenquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
sowieso mensen die voor eten, sex, en een woning betalen
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:20 schreef Danny het volgende:
[..]
mensen die voor personeel betalen
Je weet dat WPA een constant veranderende code is?quote:
Ik ga toch maar eens kijken bij die tip van Danny. Vooral van die VPN krijg ik een harde plasser.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:10 schreef Rookert het volgende:
12 dagen retentie bij XS4ALL en anders torrents.
Betalen
Voor 23.29 per maand.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:19 schreef Danny het volgende:
[..]
768 dagen binaire retentie, 50 connecties, 256bit ssl bij Giganews Diamond
En dan heb ik meteen een VPN in diverse landen waaronder de VS, zodat ook video's en andere webdiensten die alleen voor amerikanen/britten beschikbaar zijn gewoon bereikbaar zijn
maar niet erg moeilijk te krakenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je weet dat WPA een constant veranderende code is?
Het is maar wat je moeilijk noemt. Alleen als je in een handshaking procedure zit en dan nog moet je veel data binnentrekken. Ga jij 5 uur in een auto zitten wardriven voor mijn deur? Daarbij broadcast mijn router geen SSID en staat DHCP ook uitquote:
Ja, maar je hebt bij Giganews wel een download limiet bij de meeste pakketten. Leuk en aardig allemaal, maar de unlimited package kost dus $30 per maand, wat ik absurd duur vind.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:19 schreef Danny het volgende:
[..]
768 dagen binaire retentie, 50 connecties, 256bit ssl bij Giganews Diamond
En dan heb ik meteen een VPN in diverse landen waaronder de VS, zodat ook video's en andere webdiensten die alleen voor amerikanen/britten beschikbaar zijn gewoon bereikbaar zijn
Wel gek trouwens;
Ik heb Ziggo en die heeft in zwolle momenteel 80mbps, maar ik download met 125mbps. Dat is technisch gezien onmogelijk, maar toch komt alles hier met ruim 15MB per seconde binnen. Vage shit, maar je hoort mij niet klagen
klotp maar als ik hier mijn laptop in de woonkamer open klap vindt ik 15 netwerkjes, wifislax aangooie en binnen no time zit je op een netwerkjequote:Op dinsdag 14 september 2010 23:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is maar wat je moeilijk noemt. Alleen als je in een handshaking procedure zit en dan nog moet je veel data binnentrekken. Ga jij 5 uur in een auto zitten wardriven voor mijn deur? Daarbij broadcast mijn router geen SSID en staat DHCP ook uitZet daar nog mac filtering bij en je komt een heel eind hoor.
Je moet toch wel een beetje verstand van zaken, en de juiste spullen hebben hoor. Beveiliging is ook een combinatie van factoren zoals hierboven beschreven.
XS newsquote:
Niet iedereen heeft dan ook evenveel verstand van beveiliging.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
klotp maar als ik hier mijn laptop in de woonkamer open klap vindt ik 15 netwerkjes, wifislax aangooie en binnen no time zit je op een netwerkje
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:33 schreef jeoff het volgende:
[..]
dan ligt het aan UPC![]()
heb er letterlijk nooit problemen mee
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Altijd netjes wachten tot de film die ik wil zien op dvd uit is, of naar de bioscoop gaanIk download.
ik ga de afgelopen 3 jaar voornamelijk naar bioscoop, maar oudere films die ik wil zien download ik, en pas als ze bevallen of ik zie een mooie/goeie boxset koop ik de dvd (of, liever, de blu-ray)quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Downloaden. Ik wacht altijd netjes tot de film die ik wil zien op dvd uit is, of ik ga naar de bioscoop.
DVD.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Downloaden. Ik wacht altijd netjes tot de film die ik wil zien op dvd uit is, of ik ga naar de bioscoop.
Dat was tot ongeveer 2 jaar geleden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:56 schreef mschol het volgende:
[..]
early adopters die denken dat ze de bom zijn en al het ander minder vinden
feit is wel dat je je zo gedraagd en BD nog bij lange na niet ingeburgerd is wereldwijd... (en zolang dat zo is, vind ik het early adopter)quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:58 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat was tot ongeveer 2 jaar geleden.
8 track tapes ftw!quote:
onzin, bd is al te ver ingeburgerd om mensen nu nog als early adopters te bestempelen.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:05 schreef mschol het volgende:
[..]
feit is wel dat je je zo gedraagd en BD nog bij lange na niet ingeburgerd is wereldwijd... (en zolang dat zo is, vind ik het early adopter)
Dit.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Denken dat de wereld uit betaalde usenet en torrents bestaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |