quote:
Dacht dat je die er als kuthoer bij had gezetquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Femke was voor ander topic
Nee, dan was ik eerder voor Thiemme, Jongerius, Kant of Agema gegaan!quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Dacht dat je die er als kuthoer bij had gezet
Inderdaad, vrouwen in de politiekquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee, dan was ik eerder voor Thiemme, Jongerius, Kant of Agema gegaan!
Ben het nooit eens met Femke, vindt haar echter wel een goed politica(voor zover mogelijk)
Thatcher FTW! Maar ja, dat was bijna een kerelquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Inderdaad, vrouwen in de politiek
En Wouter Bos is net een wijf, zo zie je maar weer.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Thatcher FTW! Maar ja, dat was bijna een kerel
Pics van de laatste KLB-meet?quote:
Nee, dit ben ik met die vriendin die donderdag langskomt!quote:
Vergeet de steunkouzen en depends niet zou ik zeggenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, dit ben ik met die vriendin die donderdag langskomt!
Wat houdt je tegen?!quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn huid heeft door dat het winter is!!!!!
Ik heb NU een skin rescue set nodig
Brandnetelthee drinken dan maar!quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben vet blut![]()
Ik kon gister geen taxi betalenmaar gelukkig kon ik gratiz mee
Al wat van het bureau gehoord?quote:
You go gurrrlquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:16 schreef Swietje het volgende:
Ik ga dat chickie wel zeggen dat zij het toch moet doen.. PUNT.
Hmm.. trek in chocola![]()
![]()
Sorry, doe 'n beetje egoooo..
De bladeren van paardebloemen schijnen ook prima te smaken als sla. De stelen van de bloemen zou ik niet proberen, die zijn vrij bitter.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Helpt dat tegen blut zijn?
Nee, maar is gratis en helpt voor je huid! (bij mij tenminste)quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Helpt dat tegen blut zijn?
Je vergelijkt PF met een junk?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:43 schreef V1z0R het volgende:
Verkoop die fiets andersZo komen junks ook aan geld!
Dat was niet m'n insteekquote:
*Sympathie post*quote:
Ai! Zet 'm op Puf.quote:
Geen flauw idee, maar ben normaal gewend aardappelanders met gekookte aardappelen te bereiden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:23 schreef Syrena het volgende:
Ik wilde vandaag weer eens Aardappel Anders maken, maar dan met half aardappel/half bloemkool. Ik kan me vaag herinneren dat wij het thuis maakten met rauwe aardappel (en het dus ook een eeuwigheid in de oven moest, maar dat komt goed uit). Nu vraag ik me af of ik de bloemkool er ook rauw bij kan gooien?
Mo. Definately.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:32 schreef V1z0R het volgende:
@Nienja, ik denk dat je Calimero bedoeld! Maar misschien moblo ook wel, alleen nooit gehoord...
Lekker, spruitjes.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Gewoon doen Syrena, een beetje bite aan je bloemkool is ook niet erg.
Morgen eten we spruitjes
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:48 schreef shinydiscoball het volgende:
Uggs zouden met dit weer wel erg lekker zijn
Die dingen zijn nog te lelijk om kapot te schieten. Vind ik dan.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Als Uggs niet zo duur waren wou ik ze als pantoffels
Nee, daarom moet je ze juist kapot schieten!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die dingen zijn nog te lelijk om kapot te schieten. Vind ik dan.
Pantoffels mogen lelijk wezen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die dingen zijn nog te lelijk om kapot te schieten. Vind ik dan.
Heb je haar ook weer. En ze heeft nog mooie Uggs ook.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:00 schreef conleche het volgende:
Niet eens met TT. * Zweet van voorhoofd wist.....
http://www.d-e-f-i-n-i-t-e-l-y.com/ !quote:
Ik heb neppe van de scapino als pantoffels, ze zijn heel fout en lelijk en warm en heerlijk zachtquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Als Uggs niet zo duur waren wou ik ze als pantoffels
Welk type? Heb hier nog wel wat medibac liggen. Groot formaat. Als je kleine flesjes meeneemt vul ik ze zo voor je.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn huid heeft door dat het winter is!!!!!
Ik heb NU een skin rescue set nodig
Medibac tegen de pukkels&skin rescue tegen de droogheid. Dat is echt heel lief, maar hartstikke duur spul joh, moet je niet doen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Welk type? Heb hier nog wel wat medibac liggen. Groot formaat. Als je kleine flesjes meeneemt vul ik ze zo voor je.
Eens met TT. Kuthumeur, zie alles even helemaal niet zitten. En had beloofd om vandaag te komen sporten. Maar dan moet ik over 10 minuten al vertrekken en ik heb nog helemaal niet gegeten enzo. Alles wordt me even teveel. Nu al zoveel achterstallig (school)werk. En komend weekend ben ik ook al weg. Ik denk dat ik me afmeld en even ga slapen/opruimen/achterstanden bijwerken vanavond.
Van sporten zonder avondeten niet, daar word ik vooral beroerd vanquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar van sporten ga je ook feelgood-vibes krijgen Chico!
Alsof ik dat ooit opkrijgquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Medibac tegen de pukkels&skin rescue tegen de droogheid. Dat is echt heel lief, maar hartstikke duur spul joh, moet je niet doen!
Dán moet je het ook vooral niet doen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Van sporten zonder avondeten niet, daar word ik vooral beroerd van.
Haha, ja goeie!quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:43 schreef V1z0R het volgende:
Verkoop die fiets andersZo komen junks ook aan geld!
Ohja echt wel. Heb alleen nog wat moeite met mn draai vindenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:30 schreef neen het volgende:
Maareeh, het uit huis zijn bevalt wel of wat?
*draait Chico om*quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ohja echt wel. Heb alleen nog wat moeite met mn draai vinden. Het lukt prima als ik het weekend heb om rommel weg te werken, maar ben afgelopen weekend en volgende 2 weken ook, niet thuis in het weekend en dan stapelen rommel en taken zich op.
Damn. En een gekantelde frietwagen ook, klinkt dan weer zo knullig.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.traphic.nl/
Whoops!
File: A12 - Den Haag - Utrecht
tussen Waddinxveen en De Meern - 32 km
Stilstaand verkeer
Ik had eigenlijk wel verwacht dat er minstens 10 topics met 'het is patat' zouden worden geopend, maar het valt meequote:Op dinsdag 14 september 2010 17:45 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Damn. En een gekantelde frietwagen ook, klinkt dan weer zo knullig.
Getverdemme wat stom. Ziekworden zou wel heul slecht uitkomen nu.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hihi, MiMu met d'r frietje vlak na XMs post![]()
Zo, paracetamol zit erin, hopelijk zet deze trend niet door want ik wil niet ziek zijn als het vriendje er nog is, en uberhaupt wil ik niet ziek wordenLammakomme die antihoofdpijnwerking!
Het inpakken vlot nog nie zo maar ik heb wel al gekookt![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn Vik!![]()
Het wordt alleen wel echt ontiegelijk kutweer morgen...
Ah beter!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:23 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Alles goed hier?
Vandaag weer een goeie dag gehad. De klas die gisteren niet lekker liep, liep vandaag ook niet lekker, maar ik heb wel een gesprek gehad met mijn begeleider over hoe ik het kan aanpakken en wat nuttige achtergrondinfo gekregen over leerlingen (hoe ze in elkaar zitten) en nu zie ik het weer een stuk positiever in. En hij bevestigde dat de collega Nederlands een autoritaire stijl van communiceren heeft en hij zei dat ik gewoon gebruik moet maken van haar en me verder niet te druk moet maken om haar.
Dus nu ben iken dubbel
, omdat ik morgen vrij ben - écht vrij, alles is al klaar voor dodag! - en gewoon lekker aan kan rommelen in huis en in de stad.
Wel even zwaaien als je langs mn werk komt he!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Naja, ik hoef in principe alleen maar naar buiten om naar Quist te gaan.
Te weinig.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:39 schreef nienja het volgende:
O: Yoghurt all-bran/lijnzaad
L: Tosti kaas/curry. Olijven
T: Appel
D: Courgettesoep, stokbrood kruidenboter
Hihiquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*draait Chico om*
Goed dat je je grenzen kent mademoiselle! Het moet wel te doen blijven allemaal!
Daar sluit ik me bij aan!quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:00 schreef conleche het volgende:
Niet eens met TT. * Zweet van voorhoofd wist.....
Ja. Ik weet het. Zal straks nog een bak yoghurt eten met fruit eten.quote:
Dan is het nog steeds te weinigquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:42 schreef nienja het volgende:
[..]
Ja. Ik weet het. Zal straks nog een bak yoghurt eten met fruit eten.
Ooooh bah wat eng.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hihi![]()
@PF: ja dat idee hadden we al we moeten nu alleen nog een dag kiezen enzo!
En Maria, niet ziek worden he. Maar het gaat vast heel erg leuk worden
. (jaloers
).
Meh brandlucht, bakpapier in de oven, blijkbaar iets te groot, dus dat stond opeens in brand. Stond er gelukkig naast toen het gebeurde. Vuur wilde ook niet zomaar uit. En mn eerste breuk ook al gehad, een glas dat ik mee had gekregen van mn ouders (en gelukkig niet geweldig lekker drinkt). Thuis brak ik nooit wat
en had ik nooit brand.
Beloofd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds te weinig. Vanaf morgen ook overdag genoeg eten ok?
Whehehe, dat heb ik ook eens gehadquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Meh brandlucht, bakpapier in de oven, blijkbaar iets te groot, dus dat stond opeens in brand. Stond er gelukkig naast toen het gebeurde. Vuur wilde ook niet zomaar uit. En mn eerste breuk ook al gehad, een glas dat ik mee had gekregen van mn ouders (en gelukkig niet geweldig lekker drinkt). Thuis brak ik nooit wat
en had ik nooit brand.
Eens! (spuit elf geeft ook modderquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds te weinig. Vanaf morgen ook overdag genoeg eten ok?
De blokker is al dicht denk ik, alleen de Albert Heijn/Supercoop zijn nog open en die hebben wel chips. Misschien moet ik gewoon gaan want ik moet sowieso chips hebben voor donderdag als er allemaal mensen komen om mijn bier op te drinken. Hmmm, lastig.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik
XM
Heb dit weekend 3 feestjes waarvan ik heel graag naar 1 wil maar heb verdorie weekenddienst
Misschien wel beter ook.
Neen, als je nou even een lampje gaat halen bij de blokker, daar hebben ze geen chips... toch??
Trouwens, chips is niet lekker
* uniekhoorn knabbelt op nibb-its
Dat vind ik echtquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik
XM
Heb dit weekend 3 feestjes waarvan ik heel graag naar 1 wil maar heb verdorie weekenddienst
Misschien wel beter ook.
Neen, als je nou even een lampje gaat halen bij de blokker, daar hebben ze geen chips... toch??
Trouwens, chips is niet lekker
* uniekhoorn knabbelt op nibb-its
of je gaat gewoon naar de AH en koopt wél een lamp maar géén chipsquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:56 schreef neen het volgende:
[..]
De blokker is al dicht denk ik, alleen de Albert Heijn/Supercoop zijn nog open en die hebben wel chips. Misschien moet ik gewoon gaan want ik moet sowieso chips hebben voor donderdag als er allemaal mensen komen om mijn bier op te drinken. Hmmm, lastig.
Nederlandsch.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:37 schreef nienja het volgende:
[..]
Ah beter!Volgens mij komt het helemaal goed.
Wat voor les geef je eigenlijk?
Ovenfrietjesquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:46 schreef nienja het volgende:
[..]
Ooooh bah wat eng.
Tjesus, bakpapier in de fik, wie verwacht dat nou!
Wat was je aan het bakken?
Nou precies dat gebeurde dusquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:51 schreef neen het volgende:
[..]
Whehehe, dat heb ik ook eens gehadkwam het tegen de spiralen aan ofzo die verwarmen zegmaar. Dat ging nog best rap
en glazen heb ik ook al kapot maar zo nu en dan neem ik ergens iets mee terug
Maar wel chill dat het goed bevalten idd wat pf zegt af en toe met andere lui eten. Is vaak nog goedkoper ook. Ik ga altijd bij anderen eten als ik blut ben
Lamp maar vervangen door een uit zo'n staand ding, veel te weinig watt maarja dan eet ik iig geen chips.
Hahahaha. Zund dat die gevatte invallen vaak te laat komen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nederlandsch.
"Mevrouw, wat heeft u gestudeerd?"
"Nederlands."
"Oh dat is zeker heel gemakkelijk, het is gewoon je eigen taal."
"Nee hoor, het is niet heel gemakkelijk."
"Jawel."
Reactie die ik achteraf bedacht: "Haal maar eens een 10 voor Nederlands op je rapport als het allemaal zo gemakkelijk is"
]quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:19 schreef Merel het volgende:
Net terug van de - betrouwbare! - hypotheekadviseur. Wors ik blij van. Dat huis kopen levert me geld op
Goed om te weten want dat leek mij altijd best lekker. Kan ik die in ieder geval overslaan.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:16 schreef _aurum_ het volgende:
lijstje:
O: havermoutprutje
T: eiwitshake en stukjes peen
L: 2 roggebrood met kalkoenfilet en pindakaas
T: prutje kom er even niet op hoe het heet1/2 advocaat, tomaat, rode ui en limoen
D: Rucola stamppot met oude kaas wat lekkerder klinkt dan het smaakteVoor lief heb ik er nog een paar kippepootjes bij gebakken.
T: 2 ei en 1 eiwit
Mensen die mailen zijn vaak betrouwbaarder, die hebben de moeite genomen om op 'stuur mail' te drukken en een tekst op te stellen. Bieden is gewoon getalletje invullen en op invoeren drukken. Wordt minder over nagedacht (als ik echt serieus iets wil, dan mail ik. Als ik iets overweeg, dan bied ik).quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:24 schreef j.t het volgende:
Grr, kutmensen van Marktplaats.
Gewoon maar bieden op alles wat los en vast zit en als puntje bij paaltje komt afzeggen. Dat is nummer 4 alweer!
Op naar nummer 5
Je sais, maar de mensen die mailen bieden gewoon de helft minder! Dus ik dacht, laat ik eens de oerhollander gaan uithangen en proberen bij mensen die vraagprijs of iets meer bieden. Dus nu is nummer 5 aan de beurt en anders de mailers ... want dan ben ik het wel zat!quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mensen die mailen zijn vaak betrouwbaarder, die hebben de moeite genomen om op 'stuur mail' te drukken en een tekst op te stellen. Bieden is gewoon getalletje invullen en op invoeren drukken. Wordt minder over nagedacht (als ik echt serieus iets wil, dan mail ik. Als ik iets overweeg, dan bied ik).
Aluminiumfolie in de magnetronquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
]
Hoe dan?? Wel een win-win situatie... Heb je huis nog niet eens gezien
Vik, iemand die beweerd dat Ned. makkelijk is?? Kuttaal is het!
Bakpapier in de fik... check! Gebruik het nog steeds vaak maar gebruik steeds vaker zilverfolie, werkt perfect met de meeste dingen.
Dan zal er niets gebeuren denk ik? Bij aluminiumfolie wel of het kan wel iigquote:
Brr, voel mn depressie al op komenquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Kijk nooit op Funda.. heeft ie een technische storing
Bah, nog 8 maanden voor we weer wat warmte voelen
Gewoon onthouden, het wordt je de komende jaren vast vaker gevraagdquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nederlandsch.
"Mevrouw, wat heeft u gestudeerd?"
"Nederlands."
"Oh dat is zeker heel gemakkelijk, het is gewoon je eigen taal."
"Nee hoor, het is niet heel gemakkelijk."
"Jawel."
Reactie die ik achteraf bedacht: "Haal maar eens een 10 voor Nederlands op je rapport als het allemaal zo gemakkelijk is"
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:43 schreef Merel het volgende:
Inmiddels weten zo veel Slankies waar ik ga wonen dat een housewarmingsmeeting bijna verplicht is
het is meer dat ik me afvroeg waaróm je bakpapier in de magnetron zou willen doenquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:51 schreef neen het volgende:
[..]
Dan zal er niets gebeuren denk ik? Bij aluminiumfolie wel of het kan wel iig
Ik heb net met moeders gebeld wat bij wat moest met shirtjesben benieuwd of er nog wat op maat blijft
wat is eigenlijk het icoontje voor niet in de droger doen
whehhehe.
hehe, ik had het ook opstaan jaquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:09 schreef anna82 het volgende:
[..]
Jort Kelder vs Pieter Storms bij DWDD
Omdat jij wel weet hoe je een was moet doen denk ik. Maar bedankt, als hij klaar is check ik het even. Nog niet echt licht op m'n kamer maar straks wel veel was gedaan, wat opgeruimd en de oven schoon gemaaktquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:10 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
het is meer dat ik me afvroeg waaróm je bakpapier in de magnetron zou willen doen
en het icoontje voor niet in de droger doen is volgensmij een vierkantje met een rondje erin en een kruis erdoor
waarom weet ik dit![]()
Foto!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:13 schreef Chicolate het volgende:
Ik moet gaan oefenen op mn vaste hand. Met (oog)make up lijk ik idd ouder, maar dat oogpotloodlijntje zit een beetje heul erg scheef links.
Een reeks van spieroefeningen. Je doet een oefening anderhalve minuut, halve minuut pauze en nog een minuut en schuift dan op naar de volgende. Best pittig, moet ik zeggen!quote:
Maar toch, heel erg bedankt! Ik vind ze maar irritant, want er liggen er veel te veel op de grond....quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:52 schreef sigme het volgende:
Aknynke, handperen plukt men idealiter rijp van de boom. Maar peren zijn zelden ideaal, en dan is het maar gokken. Een wat zachter exemplaar aansnijden en proeven, zou ik zeggen. Is het totaal oneetbaar zou ik overgaan op stoven. Succes niet gegarandeerd, het kan ook een oneetbare handpeer geweest zijn.
Kortom: aan mij heb je ook niks.
Mooi, nu je dat weer oppakt is het tijd om weer over de groenten te gaan zeuren.quote:
Ik doe stiekem hequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooi, nu je dat weer oppakt is het tijd om weer over de groenten te gaan zeuren.
Heb je al een heel pak spinazie op vandaag? Of een pak gekookte bietjes? Of een blik sperziebonen?
Niet hoger dan weerstand 2, toch?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik doe stiekem he. Mag niet RPMen, maar moet *iets* doen, anders word ik gek. En gister pak bietjes op
.
Ga nou asjeblieft geen saboterende onzin uitslaan. Dank.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:06 schreef Swietje het volgende:
Verssssssssss moet 't zijnMaar ja, dat weet je zelf ook wel toch
quote:
quote:Gek worden lijkt me niet denkbeeldig, dus ik vergeef je stiekem fietsen (mits -zie hierboven- ).
Toen ik met wat veel suffere klachten liep heb ik eens een deur staan schilderen in volkomen de foute kleur blauw. 't Ding was al driekwart helblauw toen mijn liefste kwam vragen of ik er een verklaring voor had dat het er zo compleet anders uitzag dan het omringende diepdonkerblauw.
Morgen staat de spaanse tomatentaart op het program. Met bietensalade, want moet op.quote:Ik ben fier op u en uw pak bietjes. Morgen weer zoiets! (?)
Ik kan je deze ook aanradenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Morgen staat de spaanse tomatentaart op het program. Met bietensalade, want moet op.
*bookmarkt!quote:
Neh, begon gisterochtend al erger weer te worden.quote:Heeft het tintelhoofd niet iets te maken met het hometraineren?
Krimpen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:24 schreef neen het volgende:
Oké ik had net handdoeken en theedoeken enzo uit de droger gehaald en een theedoek is echt een stuk kleiner dan een andere (zelfde) die nog schoon was.
M'n shirtjes wat doe ik.
En het zit allemaal al zo strak. Nou misschien moet ik ze maar over stoelen enzo hangen. Hmm ik had de droger op "lastering" gezet is dat oké? Verder kan ik nog voor strijkdroog kiezen en nog iets.quote:
Lastering? Mijn droger spreekt gewoon Nederlands en krijgt alleen handdoeken en beddengoed te etenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:27 schreef neen het volgende:
[..]
En het zit allemaal al zo strak. Nou misschien moet ik ze maar over stoelen enzo hangen. Hmm ik had de droger op "lastering" gezet is dat oké? Verder kan ik nog voor strijkdroog kiezen en nog iets.
Jysk, droogrek, tientjequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:27 schreef neen het volgende:
[..]
En het zit allemaal al zo strak. Nou misschien moet ik ze maar over stoelen enzo hangen. Hmm ik had de droger op "lastering" gezet is dat oké? Verder kan ik nog voor strijkdroog kiezen en nog iets.
Ow kut..quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:15 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
http://www.d-e-f-i-n-i-t-e-l-y.com/ !
Vers brood. Da's nou iets waar je mij 's nachts wakker voor kan maken (among other things). Zalig. Jammer genoeg hebben ze dat bij ons niet. Tenzij ik 't zelf zou halen, that is - morgen heb ik een klef volkoren bolletje voorspel ik.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet nu wel minimaal vier boterhammen bij de lunch. Echt zo lekker en gezellig op school. Vandaag vijf boterhammen gehad (twee met hagelslag, drie met cervelaatachtig iets), twee glazen melk
. En van dat heerlijke knapperige verse brood!
.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:39 schreef nienja het volgende:
O: Yoghurt all-bran/lijnzaad
L: Tosti kaas/curry. Olijven
T: Appel
D: Courgettesoep, stokbrood kruidenboter
Spuit 37 inmiddels... maar kijk eens naar onderstaand lijstje en de bijbehorende billen:quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:42 schreef nienja het volgende:
[..]
Ja. Ik weet het. Zal straks nog een bak yoghurt eten met fruit eten.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:58 schreef sigme het volgende:
• havermoutpap
• broodmaaltijd (4 sneden brood, 3 krekkers) + glas eigengecentrifugeerd druivensap
• witlofsalade met banaan & appel, kwakje yoghurt & mayo
• 1 Affligem
• avondeten: bietensalade met augurk; volkorenpasta met lamsgehakt & eigen tomatensaus met basilicum + wat geraspte kaas. Toe: banaan, appel, sinaasappel (allemaal een halve) met wat yoghurt
Vandaag 7 potten tomatensaus met knolvenkel gemaakt voor in de voorraadkast, en 14 pakjes fijngemalen basilicum met pijnboompitten & olijfolie voor in de diepvries. Vooral naar die laatste ben ik erg benieuwd, hoe smakelijk dat is/blijft.
Het klinkt alsof het vrijdag ook al niet echt te houden was, of wel?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:50 schreef ihatefastcars het volgende:
Moe. Morgen erg lange en (helaas weet ik dat nu al) moeilijke/moeizame dag. Het kan alleen maar meevallen zo somber zie ik 't nu in, haha. Nou ja, wel voor de verandering goed gegeten, en zo maar eens bijtijds naar bed. Wel weer pijn nu (rare pijn in gebit, voelt ook beetje alsof er iets los zit en vrijdag echt hele dag bijna zitten janken van de pijn), maar heb inmiddels wel een nieuwe tandarts dus als het echt niet meer te houden is misschien toch maar eens bellen....
Het is op zich hartstikke leuk. Niet voor altijd, maar voor even is het best okay. Ik ben bezig met het onderzoeken van geweld naar blauwhelmen in Congo. Ik weet dat er in 2001 8 omgekomen zijn, maar ik kan maar van 3 vinden hoe dat gebeurd is. Nu ben ik een soort cyber-detective die aan het proberen is die andere vijf te vinden. Best lastig, maar wel een leuke uitdaging!quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:33 schreef Blurred86 het volgende:
Hoe gaat het op je werk nu Nynke? Bevalt het?
Hoe kom jij steeds aan die plaatjes?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt wel bijzonder Nynke! Slaap lekker!
Ik lig serieus in een deuk om dit plaatje
[ afbeelding ]
Google is my friend!quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe kom jij steeds aan die plaatjes?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:52 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
O: appel (anders herkent Vik me) met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, croissant
L: tomatensoep met 2 boterhammen
T: 2 uur slapen
T: tomatensap met zoute stengels
D: glas witte wijn, pasta met rucola en paddestoelensaus, sla
T: cappuccino, kwark met vanilleyoghurt
Ik haat regenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Ben ik trouwens de enige die wél zin heeft in de winter? Misschien komt het omdat het hier al zo lang warm is geweest, maar ik vind wat afwisseling ook wel fijn. Ik verheug me wel weer op dingen als lekker binnen zitten met een dekentje en iets warms te drinken.
Heb altijd zoiets van 'gaat vanzelf wel weer over' enzo. Maar heb zo'n vermoeden dat dit die ene keer is dat 't niet het geval is. En je hebt natuurlijk gewoon gelijk, want eigenlijk had ik vrijdag gewoon gemoeten. Nou ja - hopen dat ik nog een dagje (of twee) kan lesgeven en dan ga ik in ieder geval sowieso (you know, tenzij 't dus gewoon over gaat natuurlijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het klinkt alsof het vrijdag ook al niet echt te houden was, of wel?Ik zou niet te lang wachten met bellen!
quote:
Zeker niet de enige. Word ook best blij van bijv. die ouderwetse zondagmiddagen op de bank, samen warm film kijken terwijl 't buiten regent/sneeuwt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Ben ik trouwens de enige die wél zin heeft in de winter? Misschien komt het omdat het hier al zo lang warm is geweest, maar ik vind wat afwisseling ook wel fijn. Ik verheug me wel weer op dingen als lekker binnen zitten met een dekentje en iets warms te drinken.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:28 schreef neen het volgende:
Dat is idd wel waar, bij sneew/regen/wind is je kapsel altijd uit model bij aankomst.
Bij regen wordt m'n gel hard, anders is het ieder moment van de dag nog restylebaarquote:
Afgelopen jaar de sneeuw was 1 dag leuk. Of eigenlijk ook niet, de eerste dag moest ik met OV naar Apeldoorn en had ik meer dan een uur vertraging. En altijd thuisblijven omdat je anders flink op je bek gaat onderweg gaat ook vervelen na een tijdjequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb liever zomer. En als het dan toch winter is dan wel écht winter. Niet met van die waardeloze sneeuw die dezelfde dag nog wegsmelt, maar sneeuw die dagen blijft liggen. Al weet ik niet of ik dat nog zo leuk vind als het er écht ligt en ik naar school moet fietsen, maar goed
.
Ha, d/t-fout ontdekt voordat ik op invoeren klikte.
ik heb ook zin in winter en lekker hangen op de bankquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:18 schreef Mini_rulez het volgende:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:31 schreef loveli het volgende:
Maar als het echt vriest blijft het juist perfect zitten, omdat de luchtvochtigheid dan laag is.
En ik ben zoooo makkelijk te beinvloeden. Vanmiddag in de supermarkt lagen opeens een potje en een bus slagroom in m'n mandje.
Ja ik! Ik heb een nieuwe winterjas gekocht en ik verheug me op de eerste echt koude dag.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:18 schreef Mini_rulez het volgende:
eind van de middag was het plan. avond mag ook wat mij betreft..quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:17 schreef Merel het volgende:
Ja zondag? Dan heb ik een werk-ietsHoe laat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door anna82 op 14-09-2010 23:57:49 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Straks ben ik 80 en groeit er daar beneden geen haar meerquote:Op woensdag 15 september 2010 00:10 schreef loveli het volgende:
Ik stem voor bikini, maar heb geen idee hoe jouw oksels eruit zien.
Groupon?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb 6 laser? behandelingen voor 60 euro en met korting 48 euro gekocht als het door gaat! ipv 600 euro.
Nu nog kiezen tussen oksel en bikini
Ik verheug me er ook alweer op dat ik mijn winterkleren weer aan kan.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:35 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja ik! Ik heb een nieuwe winterjas gekocht en ik verheug me op de eerste echt koude dag.
Spannend, goede reis alvast!quote:Op woensdag 15 september 2010 00:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Even een ego-post!
Mn meuk is ingepakt (ik heb echt heel veel mee), heb geloof ik mn hele to-do-list afgewerkt, en ik ben zo duf als een konijn! Morgen vliegen, dus ik zeg nu vast, slankiefaces, tot over enkele dagen! Als ik zondag in mn kamertje zit heb ik weer interwebz, mbt het hotel heb ik geen idee!
</zenuwpees out>
Nee hoor, ik heb ook wel zin in de winter!quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik denk aan 'drambuien', maar ik heb het gevoel dat dat iets anders isquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 15 september 2010 09:20 schreef neen het volgende:
Waarom kijk ik bij colleges altijd naar het aantal slices zodat ik kan aftellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Heb juist vaak agressieve muziek op met sporten, alleen de lange cardiosessies heb ik wat rustigere muziek...quote:Op woensdag 15 september 2010 09:23 schreef _Calimero_ het volgende:
oehh, ik ben heel benieuwd hoe mijn nieuwe spinning-cd bevalt. als ik 'm zo luister vind ik het hele leuke, vrolijke liedjes, maar dat kan heel anders vallen op een fiets..
ik probeer het juist wat afwisselend te houden doorgaans: wat trance, wat rock, wat pop, en wat gekke nummers ertussendoor.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heb juist vaak agressieve muziek op met sporten, alleen de lange cardiosessies heb ik wat rustigere muziek...
quote:Op woensdag 15 september 2010 00:10 schreef loveli het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen allemaal en bon voyage Maria! Maak er iets moois van!![]()
Met krachttraining is het vaak Nirvana, Slipknot, Korn e.d. lekker explosieve stukjes werken dan vaak goed.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik probeer het juist wat afwisselend te houden doorgaans: wat trance, wat rock, wat pop, en wat gekke nummers ertussendoor.
Avicii & Sebastien drumsquote:
Hier ook nog! Wel flinke wind, maar blauwe lucht en zonquote:Op woensdag 15 september 2010 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en hier is het heerlijk weer
Sorry, maar:quote:Op woensdag 15 september 2010 10:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik ging net op zoek naar de fietsenmakert in de Badhuisstraat en ik ben helemaal verdwaald
. Uiteindelijk gewoon de trambaan gevolgd, want ik wist dat het vlakbij het hotel waar ik een paar nachten heb geslapen was en toen ik ein-de-lijk voor de deur van de fietsenmakert stond, stond er op het bordje: woensdag de gehele dag gesloten
. Naja, het was best lekker weer en nu weet ik iig precies waar het is
. Zaterdag poging 2
.
Weet ikquote:Op woensdag 15 september 2010 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het staat op zich ook wel op de website... http://www.profile-quist.nl/onze-winkel/openingstijden
Hangt er vanaf hoe groot het stuk is... als maar een klein stukje is, poept ie het wel weer uit. Zou het wel ff melden bij de dierenarts denk ik.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:17 schreef _Calimero_ het volgende:
floris heeft een stuk ballon opgegetenzou dat erg zijn?
en straks ook terug te zien zjin op de echo?
Ow... ja..als daar grote stukken bijzaten, zou ik het zeker wel ff melden...quote:Op woensdag 15 september 2010 11:27 schreef _Calimero_ het volgende:
het was een ballon die geknapt was, de ballon was niet zo heel groot maar hij heeft zeker de helft opgegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |