quote:
Dacht dat je die er als kuthoer bij had gezetquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Femke was voor ander topic
Nee, dan was ik eerder voor Thiemme, Jongerius, Kant of Agema gegaan!quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Dacht dat je die er als kuthoer bij had gezet
Inderdaad, vrouwen in de politiekquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee, dan was ik eerder voor Thiemme, Jongerius, Kant of Agema gegaan!
Ben het nooit eens met Femke, vindt haar echter wel een goed politica(voor zover mogelijk)
Thatcher FTW! Maar ja, dat was bijna een kerelquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Inderdaad, vrouwen in de politiek
En Wouter Bos is net een wijf, zo zie je maar weer.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Thatcher FTW! Maar ja, dat was bijna een kerel
Pics van de laatste KLB-meet?quote:
Nee, dit ben ik met die vriendin die donderdag langskomt!quote:
Vergeet de steunkouzen en depends niet zou ik zeggenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, dit ben ik met die vriendin die donderdag langskomt!
Wat houdt je tegen?!quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn huid heeft door dat het winter is!!!!!
Ik heb NU een skin rescue set nodig
Brandnetelthee drinken dan maar!quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben vet blut![]()
Ik kon gister geen taxi betalenmaar gelukkig kon ik gratiz mee
Al wat van het bureau gehoord?quote:
You go gurrrlquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:16 schreef Swietje het volgende:
Ik ga dat chickie wel zeggen dat zij het toch moet doen.. PUNT.
Hmm.. trek in chocola![]()
![]()
Sorry, doe 'n beetje egoooo..
De bladeren van paardebloemen schijnen ook prima te smaken als sla. De stelen van de bloemen zou ik niet proberen, die zijn vrij bitter.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Helpt dat tegen blut zijn?
Nee, maar is gratis en helpt voor je huid! (bij mij tenminste)quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Helpt dat tegen blut zijn?
Je vergelijkt PF met een junk?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:43 schreef V1z0R het volgende:
Verkoop die fiets andersZo komen junks ook aan geld!
Dat was niet m'n insteekquote:
*Sympathie post*quote:
Ai! Zet 'm op Puf.quote:
Geen flauw idee, maar ben normaal gewend aardappelanders met gekookte aardappelen te bereiden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:23 schreef Syrena het volgende:
Ik wilde vandaag weer eens Aardappel Anders maken, maar dan met half aardappel/half bloemkool. Ik kan me vaag herinneren dat wij het thuis maakten met rauwe aardappel (en het dus ook een eeuwigheid in de oven moest, maar dat komt goed uit). Nu vraag ik me af of ik de bloemkool er ook rauw bij kan gooien?
Mo. Definately.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:32 schreef V1z0R het volgende:
@Nienja, ik denk dat je Calimero bedoeld! Maar misschien moblo ook wel, alleen nooit gehoord...
Lekker, spruitjes.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Gewoon doen Syrena, een beetje bite aan je bloemkool is ook niet erg.
Morgen eten we spruitjes
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:48 schreef shinydiscoball het volgende:
Uggs zouden met dit weer wel erg lekker zijn
Die dingen zijn nog te lelijk om kapot te schieten. Vind ik dan.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Als Uggs niet zo duur waren wou ik ze als pantoffels
Nee, daarom moet je ze juist kapot schieten!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die dingen zijn nog te lelijk om kapot te schieten. Vind ik dan.
Pantoffels mogen lelijk wezen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die dingen zijn nog te lelijk om kapot te schieten. Vind ik dan.
Heb je haar ook weer. En ze heeft nog mooie Uggs ook.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:00 schreef conleche het volgende:
Niet eens met TT. * Zweet van voorhoofd wist.....
http://www.d-e-f-i-n-i-t-e-l-y.com/ !quote:
Ik heb neppe van de scapino als pantoffels, ze zijn heel fout en lelijk en warm en heerlijk zachtquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Als Uggs niet zo duur waren wou ik ze als pantoffels
Welk type? Heb hier nog wel wat medibac liggen. Groot formaat. Als je kleine flesjes meeneemt vul ik ze zo voor je.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn huid heeft door dat het winter is!!!!!
Ik heb NU een skin rescue set nodig
Medibac tegen de pukkels&skin rescue tegen de droogheid. Dat is echt heel lief, maar hartstikke duur spul joh, moet je niet doen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Welk type? Heb hier nog wel wat medibac liggen. Groot formaat. Als je kleine flesjes meeneemt vul ik ze zo voor je.
Eens met TT. Kuthumeur, zie alles even helemaal niet zitten. En had beloofd om vandaag te komen sporten. Maar dan moet ik over 10 minuten al vertrekken en ik heb nog helemaal niet gegeten enzo. Alles wordt me even teveel. Nu al zoveel achterstallig (school)werk. En komend weekend ben ik ook al weg. Ik denk dat ik me afmeld en even ga slapen/opruimen/achterstanden bijwerken vanavond.
Van sporten zonder avondeten niet, daar word ik vooral beroerd vanquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar van sporten ga je ook feelgood-vibes krijgen Chico!
Alsof ik dat ooit opkrijgquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Medibac tegen de pukkels&skin rescue tegen de droogheid. Dat is echt heel lief, maar hartstikke duur spul joh, moet je niet doen!
Dán moet je het ook vooral niet doen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Van sporten zonder avondeten niet, daar word ik vooral beroerd van.
Haha, ja goeie!quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:43 schreef V1z0R het volgende:
Verkoop die fiets andersZo komen junks ook aan geld!
Ohja echt wel. Heb alleen nog wat moeite met mn draai vindenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:30 schreef neen het volgende:
Maareeh, het uit huis zijn bevalt wel of wat?
*draait Chico om*quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ohja echt wel. Heb alleen nog wat moeite met mn draai vinden. Het lukt prima als ik het weekend heb om rommel weg te werken, maar ben afgelopen weekend en volgende 2 weken ook, niet thuis in het weekend en dan stapelen rommel en taken zich op.
Damn. En een gekantelde frietwagen ook, klinkt dan weer zo knullig.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.traphic.nl/
Whoops!
File: A12 - Den Haag - Utrecht
tussen Waddinxveen en De Meern - 32 km
Stilstaand verkeer
Ik had eigenlijk wel verwacht dat er minstens 10 topics met 'het is patat' zouden worden geopend, maar het valt meequote:Op dinsdag 14 september 2010 17:45 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Damn. En een gekantelde frietwagen ook, klinkt dan weer zo knullig.
Getverdemme wat stom. Ziekworden zou wel heul slecht uitkomen nu.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hihi, MiMu met d'r frietje vlak na XMs post![]()
Zo, paracetamol zit erin, hopelijk zet deze trend niet door want ik wil niet ziek zijn als het vriendje er nog is, en uberhaupt wil ik niet ziek wordenLammakomme die antihoofdpijnwerking!
Het inpakken vlot nog nie zo maar ik heb wel al gekookt![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn Vik!![]()
Het wordt alleen wel echt ontiegelijk kutweer morgen...
Ah beter!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:23 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Alles goed hier?
Vandaag weer een goeie dag gehad. De klas die gisteren niet lekker liep, liep vandaag ook niet lekker, maar ik heb wel een gesprek gehad met mijn begeleider over hoe ik het kan aanpakken en wat nuttige achtergrondinfo gekregen over leerlingen (hoe ze in elkaar zitten) en nu zie ik het weer een stuk positiever in. En hij bevestigde dat de collega Nederlands een autoritaire stijl van communiceren heeft en hij zei dat ik gewoon gebruik moet maken van haar en me verder niet te druk moet maken om haar.
Dus nu ben iken dubbel
, omdat ik morgen vrij ben - écht vrij, alles is al klaar voor dodag! - en gewoon lekker aan kan rommelen in huis en in de stad.
Wel even zwaaien als je langs mn werk komt he!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Naja, ik hoef in principe alleen maar naar buiten om naar Quist te gaan.
Te weinig.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:39 schreef nienja het volgende:
O: Yoghurt all-bran/lijnzaad
L: Tosti kaas/curry. Olijven
T: Appel
D: Courgettesoep, stokbrood kruidenboter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |