Auw...quote:Op woensdag 15 september 2010 17:53 schreef Qebbel het volgende:
Mijn ouders hebben ook jaren allebei zo'n ding gehad, maar een keer in Zwitserland eroverheen moeten rijden![]()
buiten de bebouwde kom en snelweg heb ik hem wel om maar als ik een paar honder meter verderop boodschappen doe en niet boven de 30 kom vind ik het een beetje onzin, dan neem ik het risico wel.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat noemt men dan geluk. Een gordel is zonder meer belangrijk en kan het verschil zijn tussen pijn en dood. Ik snap ook niet helemaal waarom je het probeert te ontkennen.
W.o. het risico op een boete.quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 17:50 schreef notagain het volgende:
[..]
wat snap je er niet dat dat binnen de bebouwde kom je nauwelijks boven de 50 uitkomt en een ongeluk voor een jonge sterke jonge kerel niet gevaarlijk is, dat in tegenstelling tot buiten de bebouwde kom waar je minimaal 80 rijdt...
als je het niet snapt dan zou ik zeggen...klap eerst eens met 30 tegen een sloopauto en daarna nog een keer met 100 en je snapt het![]()
trouwens al 3x in een auto gezeten met een zwaar ongeluk, al die keren geen gordel en zonder schrammetje eruit.
zelfde geld trouwens voor mijn mannelijke familieleden, ook zware ongelukken nooit iets eraan over gehouden (ja eentje een litteken)
nee eigen verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:22 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Jij denkt echt dat je de onschendbare Adonis zelve bent! Dus eigenlijk zouden ze de wet voor zulke jonge goden als jij moeten aanpassen? Hey, weet je
? Dat hebben ze ook gedaan: jonge "stoere" mannen zijn nr 1 verkeersslachtoffers of veroorzakers van van NL: speciaal voor jou is het puntenrijbewijs ingevoerd.
Maar, als jij dan remt vanwege een flitspaal en iemand rijdt bij jouw achterop waardoor jij door de voorruit vliegt en overlijdt, komt die ander nooit meer over dat trauma heen.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:47 schreef notagain het volgende:
als ik geen gordel draag heeft een ander daar geen last van...
als jij in een 107 zou rijden en ik knal met mijn luxe suv frontaal op jou nadat jij in een onoverzichtelijke bocht inhaalde wals ik je plat, dan kom ik nooit over dat trauma heen.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar, als jij dan remt vanwege een flitspaal en iemand rijdt bij jouw achterop waardoor jij door de voorruit vliegt en overlijdt, komt die ander nooit meer over dat trauma heen.
Terwijl de kans dat je dat overleefd met gordel om, vele malen groter is.
Je hebt geen familie/vriendin/vrienden?quote:Op woensdag 15 september 2010 18:47 schreef notagain het volgende:
oooow, jij betaalt de zorgkosten zelf als je een ongeluk krijgt!?quote:Op woensdag 15 september 2010 18:47 schreef notagain het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |