Bijdrage ZVW (Zorg Verzekerings Wet) wordt altijd ingehouden, maar die wordt weer vergoed door je werkgever (zie post "compensatie ZVW").quote:Op woensdag 22 september 2010 19:58 schreef gekkewiebel het volgende:
Ook bij mij valt het wat tegen. Normaal gesproken was "totaal" en "netto" altijd hetzelfde (dit is m'n enige bijbaantje en ik haal die ene norm van 13000/jaar nooit). Maar nu is "totaal" 842,38 en "netto" 703,50...
Ze hebben 83,41 aan loonheffing ingehouden (terwijl dit m'n enige bijbaan is?) en 55,47 aan bijdrage zvw???
Ok dat verheldert de boel wel wat. ZVW is inderdaad gecompenseerd zie ik nu!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:06 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bijdrage ZVW (Zorg Verzekerings Wet) wordt altijd ingehouden, maar die wordt weer vergoed door je werkgever (zie post "compensatie ZVW").
Als je in enige maand boven de pak 'em beet EUR 600 uitkomt gaan ze loonheffing inhouden. Jammer. Maar wanneer je volgend jaar aangifte doet krijg je het ws. weer terug.
Dit is iedere maand zo, 1800 is zo'n beetje het minimum, meestal zo'n 40 a 45 uur in de week, maar vanaf 37 uur krijg je die toeslag erbij, wat ook aardig aantikt. 2 of 3 maanden terug was het zelfs in de 2700 en daar zat geen vakantiegeld en winstuitkering bij.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wtf! Hoeveel uur per week heb jij gemaakt? Ik ongeveer 30 a 35, wat resulteerde in 1600 bruto en 1200 netto.
Als het goed is: Salaris September = meeruren augustus + contracturen september. Zie ook dit overzichtquote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef gamemuis het volgende:
Sorry dat ik zomaar even kom binnenvallen, maar ik heb een vraag.
Sinds juni werk ik bij tnt, eerst als hulpkracht en vanaf september als post bezorger.
Ik kreeg altijd elke maand netjes alle gewerkte uren uitbetaald, alleen dit keer niet.
Ik heb alleen een klein basis loontje gehad (130 euro en verdien 8 euro nog wat per uur)
Ik heb hierover gebeld en ze zeiden dat ik mijn meeruren (ik heb 42 uur gewerkt van 2 t/m 29 augustus)
in oktober krijg. Nu zag ik net iemand zeggen dat hij/zij de meeruren van augustus er nu bij had.
Hoe zit dat nou dan?? Had ik de meeruren nu moeten krijgen of pas volgende maand?
Die tabel is voor zaterdagbestellers..quote:Op woensdag 22 september 2010 23:25 schreef Miepiekiekuut het volgende:
Hallo!
Vraagje:
Is de salaristabel van 1 april 2008 nu nog steeds van toepassing?![]()
Ben sinds kort aangenomen als postbezorger na proefperiode als hulp, mijn uurloon is met 0 schaaljaren ¤ 8,57!Is het zo dat ik over een jaar meerdan ¤ 9,00 verdien?
Owjaaaa...haha, het verbaast me eigenlijk niks, dit soort figuren brengen bij ons ook de post rond.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:18 schreef sbientje het volgende:
net toen je dacht dat het niet erger kon
http://www.nufoto.nl/foto(...)gt-de-post-rond.html
Het loopt vrijwel overal volkomen kut en afhankelijk van hoe je leidinggevenden er mee omgaan loop je uren in je vrije tijd te werken.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:09 schreef goakiller900 het volgende:
Beste collega's kan ik denk ik het beste zeggen.
ik werk nog niet lang bij TNT en dagen van 6.00 tot 16.30 zijn niet abnormaal voor mij (officieel als zaterdag werker maar doe dus 6 dagen fulltime )
nu is er in een groot deel van het land de nieuwe optimaliseerde werkwijze ingevoerd (bij ons pas in week 47 2010 dus met kerst)
en we hebben de tijden als gezien en het is reten maar dan ook echt reten strak ja kan nog geen wind laten of je bent een minuut te laat
terwijl we het het nu niet halen I.V.M te weinig mensen
bij de mensen die met deze werkwijze werken al kunnen jullie vertellen hoe het loopt ??
en wat gebeurd er als je het niet haalt
want we krijgen wel een leuke filmpje te zien met alleen maar positieve beelden maar ja niet echt
eerlijk aangezien het een bedrijfs filmpje is.
dus wat is jullie mening hier over en hoe loop het ???
Je werkt maar wat harder!quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:07 schreef sbientje het volgende:
wij gaan met de hele vestiging over naar een andere vestiging in november, waar we ook met de nieuwe voorbereiding (optivo) gaan werken. Ze proberen ons nu al een beetje 'bang' te maken, maar ja, wat als je het niet haalt? Als je het standaar niet haalt en je collega's wel, heb je misschien wel een probleem, maar als de tijd gewoon te krap staat kan je daar verder toch niks aan doen?
Toen ik 21 was, verdiende ik ook 8.51 nettoquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:41 schreef rub3n het volgende:
Ik verdien 8,51 bij TNT. Weet iemand wat in de praktijk dat netto is?
Ik ben sinds 3 weken weer aan de studie en moet even mijn budget goed op papier hebben haha.
En wil dus even uitrekenen wat ik p/m zou verdienen als ik 12u p/w zou werken.
Ja. Precies durf ik het je niet te vertellen, maar ik dacht dat je verlofuren opbouwt over iets van 8% van je extra gewerkte uren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heuj,
Ik kijk al maanden in dit topic. Het werd wel eens tijd om me ook te registreren. Ik werd als zaterdagbesteller in de Emmeloord. Heb ook gelijk een vraag aan de meer ervaren personen hier. Ik heb een contract als zaterdagbesteller, maar heb tijdens de vakantie ook doordeweeks mijn wijk gelopen. Zijn er op deze manier ook extra verlofuren opgebouwd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |