Die mensen hebben hun eigen logica die vergeleken met de logica van normale mensen ontzettend krom is, zo staat er in die logica onder andere de doodstraf op ook maar enigszins in de weg staan, heb een maand terug nog eens ruzie gehad met zo'n gast die over de stoep fietste en vond dat ik in de weg liep waardoor hij snelheid moest minderen (oow the horror)quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:59 schreef Daantke het volgende:
Die ouwetjes zullen ook niet helemaal clean zijn in dit verhaal, al ben je wielrenner, oude mensen sla je toch niet omdat ze ff met een auto op het fietspad staan
ach ik hoef me hier niet te bewijzenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ontzettende pauper. met je fantasiegelul.
Dat dus. Ik ben ook wel eens bespuugd en van alles nageroepen. Als een groep van die eikels achter je zit en het enige wat je hoort is " heeeyyy heeyyy" en dan moet je maar raden dat ze er langs willen en dan nog met zessen naast elkaar.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:10 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Die mensen hebben hun eigen logica die vergeleken met de logica van normale mensen ontzettend krom is, zo staat er in die logica onder andere de doodstraf op ook maar enigszins in de weg staan, heb een maand terug nog eens ruzie gehad met zo'n gast die over de stoep fietste en vond dat ik in de weg liep waardoor hij snelheid moest minderen (oow the horror))
En dat geroep is vaak dan ook nog eens te wijten aan het feit dat ze geen fietsbel hebben om gewicht te besparenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat dus. Ik ben ook wel eens bespuugd en van alles nageroepen. Als een groep van die eikels achter je zit en het enige wat je hoort is " heeeyyy heeyyy" en dan moet je maar raden dat ze er langs willen en dan nog met zessen naast elkaar.
Wie gaat er dan ook over de stoep lopen als er een fietspad ligt??quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:10 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Die mensen hebben hun eigen logica die vergeleken met de logica van normale mensen ontzettend krom is, zo staat er in die logica onder andere de doodstraf op ook maar enigszins in de weg staan, heb een maand terug nog eens ruzie gehad met zo'n gast die over de stoep fietste en vond dat ik in de weg liep waardoor hij snelheid moest minderen (oow the horror))
Geen idee waar het aan ligt, maar ze denken inderdaad heer en meester op de weg te zijn en dan moet de rest van het land zich maar aanpassenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:14 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En dat geroep is vaak dan ook nog eens te wijten aan het feit dat ze geen fietsbel hebben om gewicht te besparen.
oh in dat geval neem ik mijn woorden terug. ik zag een ander beeld voor me.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:12 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ach ik hoef me hier niet te bewijzen
familieleden zaten bij me in de auto en weten dus wel hoe het zit.
overigens blijf ik in dat soort situaties rustig en leg de persoon in kwestie kalm uit wat hij fout deed. boos worden heeft geen nut tegen oudjes die zich van geen kwaad bewust zijn
Zie jij hier (rechts) een fietspad liggen?: http://maps.google.nl/map(...)5&photoid=po-5650913quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:15 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook over de stoep lopen als er een fietspad ligt??
als goed motorrijder en verkeersdeelnemer weet je al van tevoren dat de kans op gevaarlijke bejaarden er is.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:05 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
SMIDSY again...
[ afbeelding ]
Ik kan me de frustratie goed voorstellen, als de zoveelste blinde automobilist geen voorrang verleend, en je dus probeert dood te rijden! En Belgen rijden bij gebrek aan fatsoenlijke rijles/rijexamens nog veel slechter dan Nederlanders!
na het terug gelezen te hebben kan er ook het beeld ontstaan dat de oudjes moesten uitwijken / noodstop maken omdat ik uitstaptequote:Op dinsdag 14 september 2010 12:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh in dat geval neem ik mijn woorden terug. ik zag een ander beeld voor me.
?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ontzettende pauper. met je fantasiegelul.
vooral op de motor doe ik dit vaak omdat je dan makkelijk naast een auto kan gaan staan bij een stoplichtquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:24 schreef notagain het volgende:
[..]
?
ik doe dat ook vaak hoor.
net als ik wel eens mensen attendeer op niet werkende lichten/remlichten
Dan moet je oversteken!quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zie jij hier (rechts) een fietspad liggen?: http://maps.google.nl/map(...)5&photoid=po-5650913
dan nog reageer je niet zo bij bejaarden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:26 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
vooral op de motor doe ik dit vaak omdat je dan makkelijk naast een auto kan gaan staan bij een stoplicht
dus zoals ik al zei: het zou me niets verbazen als de wielrenner enkele honderden meters daarvoor al bijna voor zn sokken gereden is door dit echtpaar en ze dus achterna gereden is om verhaal te halen.
de uiteindelijke reactie van de wielrenner is natuurlijk compleet overtrokken....
zoals ik zelf doe:quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:31 schreef notagain het volgende:
[..]
dan nog reageer je niet zo bij bejaarden.
die ouwe lui weten in de meeste gevallen echt niet wat ze fout doen en de auto is hun enige connectie nog met de buitenwereld vaak.
vind het altijd zo jammer dat er dan geen ander persoon ingrijpt en in dit geval die wielrenner kapot slaat
quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:12 schreef Leipo666 het volgende:
overigens blijf ik in dat soort situaties rustig en leg de persoon in kwestie kalm uit wat hij fout deed. boos worden heeft geen nut tegen oudjes die zich van geen kwaad bewust zijn
Omdat iets kan, wil nog niet zeggen dat je dit moet doen!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:26 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
vooral op de motor doe ik dit vaak omdat je dan makkelijk naast een auto kan gaan staan bij een stoplicht
dus zoals ik al zei: het zou me niets verbazen als de wielrenner enkele honderden meters daarvoor al bijna voor zn sokken gereden is door dit echtpaar en ze dus achterna gereden is om verhaal te halen.
de uiteindelijke reactie van de wielrenner is natuurlijk compleet overtrokken....
euuuhhquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:34 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Omdat iets kan, wil nog niet zeggen dat je dit moet doen!!De vluchtstrook op een snelweg is ook erg handig , maar het wordt ook niet gewaardeerd als je er overheen scheurt!
Enig idee hoe rete irritant het is als er een motorrijder schuin voor je gaat staan en je het uitzicht op de kruising ontneemt?
![]()
Ik zat eerste rang toen een motorrijder via de vluchtstrook mij en twee inhalende vrachtwagencombinaties via de vluchtstrook en uitvoegstrook rechts passeerde met een niet al te lage snelheid. Gelukkig geen vrachtauto's die op het laatste moment uit gingen voegen, want dat had hij niet overleefd. Ook in file rijden is voor veel motorrijders maar lastig. Alarmverlichting vergeet de helft maar gewoon als ze er tussendoor blazen, de snelheid ligt vaak véél te hoog en als er iemand een onverwachte manoeuvre maakt nog kwaad worden ook.Motorrijders rijden structureel overal te hard en maken onwijs veel kabaal. Nee, voor deze groep weggebruikers heb ik weinig sympathie.
Die fietser peert 'm meteen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:59 schreef Daantke het volgende:
Die ouwetjes zullen ook niet helemaal clean zijn in dit verhaal, al ben je wielrenner, oude mensen sla je toch niet omdat ze ff met een auto op het fietspad staan
reactie is overtrokken, maar je wordt helemaal gek van auto's die het fietspad telkens blokkeren.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:26 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel automobilisten een motorrijder niet eens zien, omdat ze gewoon niet kijken, of omdat ze 2 airbag-gevulde deurspijlen hebben, of een te lage binnenspiegel, of gewoon hun navigatiesysteem midden op de ruit plakken?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:34 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Omdat iets kan, wil nog niet zeggen dat je dit moet doen!!De vluchtstrook op een snelweg is ook erg handig , maar het wordt ook niet gewaardeerd als je er overheen scheurt!
Enig idee hoe rete irritant het is als er een motorrijder schuin voor je gaat staan en je het uitzicht op de kruising ontneemt?
![]()
dat dus ...quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:59 schreef IkWilbert het volgende:
Wielrenners... denken dat ze heer en meester op de weg zijn...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |