Kan wel, maar dan wordt ' e geen équote:Op zondag 19 september 2010 14:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hoe flik je dat dan?Ik wil de : ' ) gewoon zonder spatie doen
Op Fok! ook niet?quote:Op zondag 19 september 2010 14:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Als programmeur heb ik die nog nooit nodig gehad
Pinda!quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 14:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Pinda!
(kijk weer een é omzeild)
(zie je het kan wel)
De hamvraagquote:
ctrl c ctrl vquote:
Ik heb een skin die bij het standaard ubuntu maverick thema pastquote:Op zondag 19 september 2010 14:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Chrome geinstalleerd, verdwijnt die na een reboot uit het applications menu. Maar goed, handmatig toegevoegd en dan doet hij het wel.
ee wat?quote:Op zondag 19 september 2010 14:54 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb een skip die bij het standaard ubuntu maverick thema past
quote:
Die is mooiquote:Op zondag 19 september 2010 14:54 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb een skin die bij het standaard ubuntu maverick thema past
Earthy
Yep, ik ken em!quote:Op zondag 19 september 2010 14:58 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
die geselecteerde is tof, die verandert
Ziet er goed uit, maar ik doe maar een klein beetje aan coding. In windows gebruik ik WinSCP, zodat ik via SSH meteen op de bestanden kan werken en er zit een standaard editor bij.quote:Op zondag 19 september 2010 14:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Die is mooiMerci.
Tip van mijn kant: ik gebruik Aptana Studio onder Ubuntu en onder Windows voor javascript en html coding
Hmmm? Rechter alt +e opent bij mij chrome optionsquote:Op zondag 19 september 2010 15:03 schreef Joooo-pi het volgende:
éééééééééééééééééééééééééé
rechter ALT + e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |