vrouwen met veel vrouwelijke vrienden zijn veel erger. die zijn onderling groen van jaloezie en proberen je vriendin bij je weg te lullen als ze een keer klaagt over dat je een minuut te laat thuis kwam of je een scheet liet onder de dekens.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:48 schreef JoPiDo het volgende:
daarom houdt ik mij ook altijd aan de vuistregel:
vrouwen met veel mannelijke vrienden moet je links laten liggen
Je kunt niet bepalen wat voor reacties je hier krijgt. Dat is arrogant en verboden. Bovendien kom je dan over als een enorme zeikerd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:37 schreef michel315 het volgende:
ok anyway dit gaat naar een discussie waar ik niet echt om vroeg... Mijn vraag was hoe ik mij meer kan thuisvoelen in dit huis. Antwoord : meer spullen erin kwakken van mij. Ok duidelijk:)
Discussie over die jaloezie/onzekerheid ga ik maar niet meer aan, want alles wat ik zeg wordt weer ontkracht door iemand anders van het internet.
Maar ik vroeg om tips en die heb ik gekregen! Dank jullie!
zegt de man die nog nooit een vrouw van dichtbij heeft gezienquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
vrouwen met veel vrouwelijke vrienden zijn veel erger. die zijn onderling groen van jaloezie en proberen je vriendin bij je weg te lullen als ze een keer klaagt over dat je een minuut te laat thuis kwam of je een scheet liet onder de dekens.
dit spoort inderdaad echt niet. je zit haar te veroordelen op hoe ze vroeger misschien is geweest en maakt er in je hoofd allemaal rare verhalen van....quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:33 schreef michel315 het volgende:
Vroeger toen mijn vriendin jonger was, wilde ze een beetje vrienden met iedereen zijn. Althans dat denk ik. Haar moeder begon daar een keer tijdens de lunch over dat ze dat misschien beetje nu moest laten. Ikzelf vind dat eigenlijk een zeer onvolwassen manier van leven. Ik zie soms ook weleens foto's voorbij komen dat ze omarmd met een "vriend" op de foto staat. Ikzelf heb ook een grote gemengde (meiden/ jongens) vriendengroep en zo staan wij niet met elkaar op de foto.
Hoi Ad!quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:58 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
zegt de man die nog nooit een vrouw van dichtbij heeft gezien
Je hebt eigenlijk gewoon mazzel dat je een vriendin hebt die echt gek op je is anders had ze je na al die maanden zonder iets bijgedragen te hebben er wel uitgeschopt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:23 schreef michel315 het volgende:
[..]
de kosten niet delen heb ik bewust gedaan... eerst maar even de kat uit de boom kijkenMaar wel afgesproken als we langer bij elkaar zijn idd te gaan delen
Bij TS speelt duidelijk wel jaloezie. Overal in de OP, en latere stukken, heeft hij het over de foto's van zijn vriendin met 'mannelijke vrienden' en dat ze wel verdacht op foto's staan e.d.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:23 schreef Weissman het volgende:
Zeer herkenbaar, heb nu zelf ook al 15 maanden een relatie en mijn vriendin heeft haar eigen huis, ik ben sinds 2 jaar weer terug bij mijn ouders wegens omstandigheden.
Zij wilt heel graag dat ik bij haar intrek, maar heb het zelfde gevoel als TS: geen jaloezie ofzo, maar niet dat gevoel kunnen krijgen van ''thuis zijn''. Heel lastig omdat het lastig is te benoemen wat je echt wilt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |