Ik heb me toch maar eens geregistreerd als Kloon, en post hier toch maar een keertje

. Soms wel fijn om dingen van je af te kunnen schrijven. Als man is daar weinig ruimte voor. Ik lees al langer mee in dit topic, en heb wel eens ge-PM'ed met sommigen uit dit topic.
Ik post hier onder een kloon, omdat sommige familie/kennissen niks aan gaat waar wij mee bezig zijn, vandaar

Wij zijn dus een stel van 24/21 jaar, en proberen inmiddels al 14 maanden om zwanger te worden. Door een operatie bij mij in het verleden is de kwaliteit van mijn zaad sterk achteruit gegaan. En daarom zitten we in het ICSI traject. Dit doen we in Dusseldorf, o.a. omdat hier geen wachttijd is en een punctie kan onder volledige narcose.
Inmiddels hebben zijn we bezig in de 2e poging. De eerste poging resulteerde in een verse terugplaatsing, en 1 cryo in de vriezer. Helaas liep er 1 eitje voor op, waardoor de punctie gepland moest worden. Daardoor hebben ze maar 12 eitjes gevonden, waarvan 5 rijp, waarvan 2 bervrucht. Helaas was de verse terugplaatsing mislukt, en is de 2e niet goed ontdooit.
In onze 2e ronde hadden we iets meer geluk (ondanks dagelijkse ritjes naar Dusseldorf en veel stress ivm overstimulatie), 5 bevruchte eitjes. Ook hier helaas geen zwangerschap na de verse terugplaatsing, en eergister avond werd mijn vriendin helaas ongesteld na een cryo terugplaatsing (iets meer dan een week ervoor)
Dit is een beetje kort samengevat ons verhaal, en ik zal hier zo nu en dan wat vaker posten en lezen, heb de afgelopen weken deze topicreeks niet meer geopend, omdat ik er wat minder mee bezig wou zijn. De hele behandeling kan een zware last zijn voor de relatie. En daarom heb ik me meer geconcentreerd op de leuke dingen.
Eerste wat we nu willen doen is verhuizen, hebben een nieuwe woning op het oog. We wonen nu in een niet al te fijne buurt (veel leegstand ivm sloop), en we hebben echt ruimtegebrek. Huis waar we wonen word door de woningbouw slecht onderhouden omdat deze misschien ook gesloopt gaat worden. Het tocht als een gek bij ons in huis, en om het een beetje warm te houden zijn we gemiddeld zon ¤ 140,- in de maand aan gas/licht kwijt. Morgen gaan we kijken naar een hele mooie nieuwe woning hier nog redelijk in de buurt