Bah.quote:Op dinsdag 14 september 2010 03:25 schreef Stirner het volgende:
Het maakt in feit niet zoveel uit wat voor een stamppot je maakt, zolang je er maar een potje piccalilly op doet:
[ afbeelding ]
Zekers! Vooral op koolraap- en spruitjesstamppot!quote:Op dinsdag 14 september 2010 03:25 schreef Stirner het volgende:
Het maakt in feit niet zoveel uit wat voor een stamppot je maakt, zolang je er maar een potje piccalilly op doet:
[ afbeelding ]
Bij de C1000 waar ik mijn boodschappen doe hebben ze dat in het assortiment, geweldig spul!quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:13 schreef Stokstaart het volgende:
Iemand enig idee waar ik deze kan scoren ?
[ afbeelding ]
Zomer? Heb je naar buiten gekeken?quote:
ja!quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:00 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Zomer? Heb je naar buiten gekeken?
Zo heb ik hm van de week ook gemaakt, met een stevige, goed doorbakken speklap erbijquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:00 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Ik ben zelf fan van een oerhollandse andijviestamppot met o.a. spekkies ui en voor n beetje pittigheid wat sambal ik garandeer smullen van de bovenste plank!
Ook prima te eten bij de patat.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:18 schreef Hoogbevaegd het volgende:
[..]
Bij de C1000 waar ik mijn boodschappen doe hebben ze dat in het assortiment, geweldig spul!
door de vele kruiden proef ik geen verschil tussen varkens- of lamsshoarma eigenlijk. kipshoarma wel maar dat is ook at anders gekruid.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:10 schreef RobinOok het volgende:
Ik vind shoarma goed passen bij stamppot andijvie. In plaats van de eeuwige spekjes. Liefst lamsshoarma.
dat klinkt zowat hemelsquote:Op woensdag 15 september 2010 10:53 schreef Rezzy het volgende:
Broccoli-stamppot is ook lekker. Smeuiig maken met creme fraiche ipv boter/melk. En dan blokjes gebakken chorizo en tomaat en kaas er doorheen. Met een vrij pikant justje erbij helemaal top.
Dit klinkt lekkerquote:Op woensdag 15 september 2010 10:53 schreef Rezzy het volgende:
Broccoli-stamppot is ook lekker. Smeuiig maken met creme fraiche ipv boter/melk. En dan blokjes gebakken chorizo en tomaat en kaas er doorheen. Met een vrij pikant justje erbij helemaal top.
die heb ik ookquote:Op dinsdag 14 september 2010 03:33 schreef PierreTT het volgende:
Haal het stamppotboekje van Unox, daar staan goede stamppotten in
quote:Op woensdag 15 september 2010 11:05 schreef TimKuik het volgende:
Andijviestamppot met Spekjes, kaas en Hema worst!
quote:Dat lijkt me wel wat, binnenkort eens proberen. Bedankt!
quote:En paprika even mee laten koken met de aardappels.Op woensdag 15 september 2010 10:14 schreef nectarientje het volgende:
Blokjes opgebakken salami in plaats van spekjes bij de andijvie en de boerenkool
quote:Ui bakken met knoflook en zwartepeper en daarna door de wortelaardappelstamp, ipv de ui mee te kokenOp dinsdag 26 oktober 2010 10:03 schreef FigureBirdStars het volgende:
Iemand wat tips om hutspot meer pit te geven? Wortel, ui of aardappel vind ik heerlijk, maar zodra het bij elkaar in een pan gestampt wordt, verandert het in een van de meest laffe en oppervlakkige gerechten die ik ken.
zwarte peper.quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 10:03 schreef FigureBirdStars het volgende:
Iemand wat tips om hutspot meer pit te geven? Wortel, ui of aardappel vind ik heerlijk, maar zodra het bij elkaar in een pan gestampt wordt, verandert het in een van de meest laffe en oppervlakkige gerechten die ik ken.
Da's het punt nu netquote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef RobinOok het volgende:
Niet erg vegetarisch als je er vissaus doorheen kiepert!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |