Bah.quote:Op dinsdag 14 september 2010 03:25 schreef Stirner het volgende:
Het maakt in feit niet zoveel uit wat voor een stamppot je maakt, zolang je er maar een potje piccalilly op doet:
[ afbeelding ]
Zekers! Vooral op koolraap- en spruitjesstamppot!quote:Op dinsdag 14 september 2010 03:25 schreef Stirner het volgende:
Het maakt in feit niet zoveel uit wat voor een stamppot je maakt, zolang je er maar een potje piccalilly op doet:
[ afbeelding ]
Bij de C1000 waar ik mijn boodschappen doe hebben ze dat in het assortiment, geweldig spul!quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:13 schreef Stokstaart het volgende:
Iemand enig idee waar ik deze kan scoren ?
[ afbeelding ]
Zomer? Heb je naar buiten gekeken?quote:
ja!quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:00 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Zomer? Heb je naar buiten gekeken?
Zo heb ik hm van de week ook gemaakt, met een stevige, goed doorbakken speklap erbijquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:00 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Ik ben zelf fan van een oerhollandse andijviestamppot met o.a. spekkies ui en voor n beetje pittigheid wat sambal ik garandeer smullen van de bovenste plank!
Ook prima te eten bij de patat.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:18 schreef Hoogbevaegd het volgende:
[..]
Bij de C1000 waar ik mijn boodschappen doe hebben ze dat in het assortiment, geweldig spul!
door de vele kruiden proef ik geen verschil tussen varkens- of lamsshoarma eigenlijk. kipshoarma wel maar dat is ook at anders gekruid.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:10 schreef RobinOok het volgende:
Ik vind shoarma goed passen bij stamppot andijvie. In plaats van de eeuwige spekjes. Liefst lamsshoarma.
dat klinkt zowat hemelsquote:Op woensdag 15 september 2010 10:53 schreef Rezzy het volgende:
Broccoli-stamppot is ook lekker. Smeuiig maken met creme fraiche ipv boter/melk. En dan blokjes gebakken chorizo en tomaat en kaas er doorheen. Met een vrij pikant justje erbij helemaal top.
Dit klinkt lekkerquote:Op woensdag 15 september 2010 10:53 schreef Rezzy het volgende:
Broccoli-stamppot is ook lekker. Smeuiig maken met creme fraiche ipv boter/melk. En dan blokjes gebakken chorizo en tomaat en kaas er doorheen. Met een vrij pikant justje erbij helemaal top.
die heb ik ookquote:Op dinsdag 14 september 2010 03:33 schreef PierreTT het volgende:
Haal het stamppotboekje van Unox, daar staan goede stamppotten in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |