Haha ik had al een melding gedaan. Niet gezien dat jij een MOD wasquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ben net weer wakker, maar zal het zelf aanpassen.
Dat is toch opvallend, omdat hij voor deze partij pas 1 keer was gebroken en ook amper BP tegen had gehad.quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:46 schreef Norrage het volgende:
Nadal schakelt een versnelling hoger hoor...Maar Djoko blijft zoveel mogelijk in de set..Rafa zijn service is bijna altijd breakbaar...
Spannend!
En het feit dat ze even 2 uurtjes hebben kunnen rusten is ook wel goed voor het niveau denk ik.quote:
Als Djokovic een ace slaat dan heeft Nadal niets aan een BP, dus al die BP's moet je niet te serieus nemen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:48 schreef Norrage het volgende:
Rafa mist erg veel BP, maar net was pas de eerste game waairn hij deze kreeg die hij niet pakte...Dus zoveel zegt die statistiek ook weer niet...
Kan goed en slecht uitpakken, maar hier zeker goed. *4-3 Rafa. Knappe hold Nole.quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En het feit dat ze even 2 uurtjes hebben kunnen rusten is ook wel goed voor het niveau denk ik.
Mjah ik weet niet...Ik vind Djoko nu eigenlijk een beetje te passief spelen..maar zijn service liep ook niet en als Nadal eenmaal in de rally zit...maar goed, even terugbreak djoko!quote:Op dinsdag 14 september 2010 03:01 schreef Djokotron het volgende:
Djokotron speelt een beetje alles of niets, wellicht doordat zijn fysiek toch wat minder lijkt te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |