Ook geen foto van jezelf in je fobo?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:10 schreef Mister1977 het volgende:
Kan ik ook nog gekoppeld worden?
Hmmmm volgens mij hebben we ineens een vrouwen tekort. Maar wie weet duikt er nog wat op voor jequote:Op woensdag 15 september 2010 00:10 schreef Mister1977 het volgende:
Kan ik ook nog gekoppeld worden?
We kunnen ook een speeddate meet houden. Kijken wat daar allemaal uit komt. Iedereen 3 minuten tegenover elkaar en dan de volgende.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hmmmm volgens mij hebben we ineens een vrouwen tekort. Maar wie weet duikt er nog wat op voor je
Nee dan kan mijn vuilspuiterij (quote:Op woensdag 15 september 2010 00:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ook geen foto van jezelf in je fobo?
regel dan ook ff leuke manne uut twente!quote:Op woensdag 15 september 2010 00:16 schreef Charles.Darwin het volgende:
Binnenkort komt de nieuwe lading vrouwen uit Rusland in dit topic aan, mannen.
Nog even geduld!
En jullie 2 dan? Zijn jullie "op"?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hmmmm volgens mij hebben we ineens een vrouwen tekort. Maar wie weet duikt er nog wat op voor je
Fokski!quote:Op woensdag 15 september 2010 00:16 schreef Charles.Darwin het volgende:
Binnenkort komt de nieuwe lading vrouwen uit Rusland in dit topic aan, mannen.
Nog even geduld!
Geniaal idee toch?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
een Fokspeeddatemeet. is dat nooit eerder gedaan want het zou best een uitkomst kunnen zijn....
Ik ben de enige leuke uut Twentequote:Op woensdag 15 september 2010 00:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
regel dan ook ff leuke manne uut twente!
(zal wel weer teveel gevraagd zijn he!)
quote:Op woensdag 15 september 2010 00:21 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ik ben de enige leuke uut Twente
En mijn neef, die is ook leuk. Maar die gaat vrijdag trouwen
op??quote:Op woensdag 15 september 2010 00:18 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
En jullie 2 dan? Zijn jullie "op"?
sinds wanneer ligt Tilburg in Twente?!quote:Op woensdag 15 september 2010 00:21 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ik ben de enige leuke uut Twente
En mijn neef, die is ook leuk. Maar die gaat vrijdag trouwen
Uh ...quote:Op woensdag 15 september 2010 00:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
op??
[..]
sinds wanneer ligt Tilburg in Twente?!
Vertel!quote:Op woensdag 15 september 2010 00:22 schreef Arnax het volgende:
Overigens heb ik nu een kans op een date.... alleen hoe ik daar nu aan kom is nogal apart...
Als in: vrouwentekort, de vrouwen zijn "op"quote:Op woensdag 15 september 2010 00:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
op??
[..]
sinds wanneer ligt Tilburg in Twente?!
+1quote:
HMmm...... Ok mannen woonachtig in twente bedoelde ik dus he.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:23 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Uh ...
Ik woon in Tilburg, maar ben een Oldenzaler
Je hebt een prijsvraag gewonnen?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:22 schreef Arnax het volgende:
[..]
Overigens heb ik nu een kans op een date.... alleen hoe ik daar nu aan kom is nogal apart...
Oohh... nee maar Arnax "ken" ik al... Dus dat ken niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:25 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Als in: vrouwentekort, de vrouwen zijn "op"
Het is een goede vriendin van een recente date.... Dus op die manier kom ik er ook aan. Vind het zelf toch wel een beetje vreemd om daar dan mee op date te gaan...quote:
Ah, daar kan ik je niet aan helpen. Ik ben iedereen daar uit het oog verloren (behalve m'n familie dan).quote:Op woensdag 15 september 2010 00:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
HMmm...... Ok mannen woonachtig in twente bedoelde ik dus he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |