mmm, moteen we een actie starten?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:46 schreef Arnax het volgende:
[..]
Als jullie allemaal zo doorgaan, blijf ik straks alleen achter in dit topic
Laten we maar met de kerstdagen beginnenquote:
Mits Picard Mike scoort bij de chicas op RP!quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:46 schreef Arnax het volgende:
[..]
Als jullie allemaal zo doorgaan, blijf ik straks alleen achter in dit topic
oh God, dat is ook alweer bijna...quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:50 schreef Arnax het volgende:
[..]
Laten we maar met de kerstdagen beginnen
Oh hou op.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:50 schreef Arnax het volgende:
[..]
Help Arnax de kerst door? Gewoon met kerstmiddag genoeg zuipen dan wordt je na de kerst pas weer wakker.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:50 schreef Arnax het volgende:
[..]
Moet je nagaan ik ben verreweg de lekkerste hier. Maar provinciaaltje heeft gelijk ik ben net zo ergquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:53 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Mits Picard Mike scoort bij de chicas op RP!
Euhhh laten we dat maar niet nog een keer doen...quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Help Arnax de kerst door? Gewoon met kerstmiddag genoeg zuipen dan wordt je na de kerst pas weer wakker.
deze keer GHB proberen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:10 schreef Arnax het volgende:
[..]
Euhhh laten we dat maar niet nog een keer doen...
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:08 schreef picardmike het volgende:
Moet je nagaan ik ben verreweg de lekkerste hier.
zelfvertrouwen heb je iig welquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:08 schreef picardmike het volgende:
[..]
Moet je nagaan ik ben verreweg de lekkerste hier. Maar provinciaaltje heeft gelijk ik ben net zo erg
Tja je word waar je het meeste tegen afzet...
Hmmm welke vrijgezelle vrouw uit de dit topic kunnen we nog aan jou gaan koppelen dan...quote:Op woensdag 15 september 2010 00:03 schreef Arnax het volgende:
Nee, ik ben druk op zoek naar een date, want ik wil niet als enige achterblijven in dit topic
Plaats een leuke foto in je fobo en wie weet!quote:Op woensdag 15 september 2010 00:03 schreef Arnax het volgende:
Nee, ik ben druk op zoek naar een date, want ik wil niet als enige achterblijven in dit topic
Oh, werkt dat zo?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:07 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Plaats een leuke foto in je fobo en wie weet!
Geen idee, de één na de ander slaat aan het datenquote:Op woensdag 15 september 2010 00:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hmmm welke vrijgezelle vrouw uit de dit topic kunnen we nog aan jou gaan koppelen dan...
Haha die heb ik er net afgehaald. Iets met enige privacy en zoquote:Op woensdag 15 september 2010 00:07 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
een niet leuke kan ook hoorquote:Op woensdag 15 september 2010 00:07 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |