Dat dus. Mijn Windows pc heeft onderhoud nodig. Regcleaners etc.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:15 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En dat is het hele voordeel van een Mac: die heeft geen onderhoud nodig. Je hebt geen uninstallers of reg cleaners nodig. Hij blijft snel.
Waarom is dat volgens jou een non-argument?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou vind ik dat een enorme non-argument om een keuze te maken als je het niet heel erg vind.
100% zeker dat die ook langzamer wordtquote:Op woensdag 15 september 2010 00:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat dus. Mijn Windows pc heeft onderhoud nodig. Regcleaners etc.
Is dit bij een Mac beter geregeld? Heb je daar geen last van een langzamer wordende pc?
Jij hebt ook allang geaccepteerd dat het normaal is dat je last hebt van virussen?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarbij wil ik zelf kunnen bepalen of ik defragmenteer of niet, en wanneer hij dat moet doen.
Zelfs de laptop van de zaak waar niet allerlei shit op geïnstalleerd wordt, heeft er last van na een tijdje. Hij is dan gewoon niet zo snel meer als in het begin.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Installeren jullie alleen MS Office, hebben jullie 8 GB aan RAM en zit er een quad-core in/op jullie computer? Je gaat toch echt niet beweren dat je bij Windows nooit last gehad hebt met traagheid na een bepaalde tijd..
Bij elke Windows-computer heb ik persoonlijk gemerkt dat dit wel zo is, terwijl ik hier op geen enkele manier last van heb gehad op een Mac OS-computer.
Heb jij überhaupt ooit een Mac aangeraakt?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
100% zeker dat die ook langzamer wordt
"Ik vind"quote:Op woensdag 15 september 2010 00:28 schreef dnzl het volgende:
[..]
Waarom is dat volgens jou een non-argument?
Nope.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
100% zeker dat die ook langzamer wordt
Over een jaar is ie even snel als een jaar geleden.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Zelfs de laptop van de zaak waar niet allerlei shit op geïnstalleerd wordt, heeft er last van na een tijdje. Hij is dan gewoon niet zo snel meer als in het begin.
Hoe is dit bij een Mac?
Net zoals bij mijn Windows laptop heb ik daar geen last van.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Zelfs de laptop van de zaak waar niet allerlei shit op geïnstalleerd wordt, heeft er last van na een tijdje. Hij is dan gewoon niet zo snel meer als in het begin.
Hoe is dit bij een Mac?
Dat vind ik wel een heel grootvoordeel. Dat een Mac dus kennelijk minder onderhoud nodig heeft.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Over een jaar is ie even snel als een jaar geleden.
Maar de ene kennelijk wat minder dan de andere. Heeft een Mac minder onderhoud nodig?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:32 schreef HiDiHo het volgende:
Maakt niet uit in welke auto je rijdt, ze hebben allemaal onderhoud nodig.
Je hoeft geen onderhoud te verrichten, een virusscanner hoeft ook niet én Mac OS heeft een fatsoenlijke zoekfunctie.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een heel grootvoordeel. Dat een Mac dus kennelijk minder onderhoud nodig heeft.
Heb je een virusscanner nodig op een Mac?
Dan installeer je nooit iets nieuws.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Over een jaar is ie even snel als een jaar geleden.
Geen virusscanner geeft ook meer snelheid.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hoeft geen onderhoud te verrichten, een virusscanner hoeft ook niet én Mac OS heeft een fatsoenlijke zoekfunctie.
Windows heeft ook een fatsoenlijke zoekfunctie..... (Windows 7 that is)quote:Op woensdag 15 september 2010 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hoeft geen onderhoud te verrichten, een virusscanner hoeft ook niet én Mac OS heeft een fatsoenlijke zoekfunctie.
Nee, in principe niet. Er zijn de afgelopen 10(?) jaar geen virussen in het wild geweest voor de Mac. Er bestaan wel virusscanners, maar die zijn voornamelijk om te voorkomen dat je Windows virussen doorstuurt, en natuurlijk voor de mogelijkheid dat er ooit wel een virusuitbraak is.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een heel grootvoordeel. Dat een Mac dus kennelijk minder onderhoud nodig heeft.
Heb je een virusscanner nodig op een Mac?
Krijgen we dat weer....quote:Op woensdag 15 september 2010 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gast, je hebt blijkbaar echt geen flauw idee waar je het over hebt. Kan je alsjeblieft je onwetendheid ergens anders gaan ventileren?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer....
Als je software uit een onbetrouwbare bron installeert krijg je net zo goed een virus als op een PC.
Of toch Windows.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:37 schreef capricia het volgende:
Als ik het allemaal zo lees moet ik een keuze maken uit een MacBook of een Mac mini...
Dat mensen zoveel gebreken geaccepteerd hebben van een OS is opmerkelijk. Jammer, zeg.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer....
Als je software uit een onbetrouwbare bron installeert krijg je net zo goed een virus als op een PC.
Ga nu niet beweren dat Mac perfect is hè.......quote:Op woensdag 15 september 2010 00:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat mensen zoveel gebreken geaccepteerd hebben van een OS is opmerkelijk. Jammer, zeg.
Ja alle mensen zijn dom en jij nietquote:Op woensdag 15 september 2010 00:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat mensen zoveel gebreken geaccepteerd hebben van een OS is opmerkelijk. Jammer, zeg.
Wéét je wat echt goddelijk is aan een MacBook?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:37 schreef capricia het volgende:
Als ik het allemaal zo lees moet ik een keuze maken uit een MacBook of een Mac mini...
Dat beweer ik nergens. Maar het is zo jammer dat je op een Windows-pc gewoon niet veilig bent zonder bescherming. Dat wordt normaal bevonden, maar is het totaal niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ga nu niet beweren dat Mac perfect is hè.......
Dit heeft niets (persoonlijks) met mij en/of met domheid te maken. Het is belachelijk te noemen dat het vanzelfsprekend is dat je 'natuurlijk' een virusscanner moet gebruiken, wil je zeker zijn van een veilige pc.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja alle mensen zijn dom en jij niet
Die heb ik al. Kan er ook wel weer een nieuwe windows overheen gooien, maar ik wordt dat zo zat...quote:
Is nog een understatementquote:Op woensdag 15 september 2010 00:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wéét je wat echt goddelijk is aan een MacBook?
De trackpad.
Ik zeg ook nergens dat je dat beweert, ik checkte het alleen.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat beweer ik nergens. Maar het is zo jammer dat je op een Windows-pc gewoon niet veilig bent zonder bescherming. Dat wordt normaal bevonden, maar is het totaal niet.
Wil je een laptop of wil je een klein kastje waar je nog een aparte scherm aan kunt/moet sluiten? De ene is portable en direct en overal te gebruiken, de ander is ook portable, maar je hebt altijd een scherm nodig.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:48 schreef capricia het volgende:
Wie kan me nog wat info geven over de keuze MacBook of Mac mini?
Ja, het is scandalig dat mensen de functie van een computer misbruikenquote:Op woensdag 15 september 2010 00:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit heeft niets (persoonlijks) met mij en/of met domheid te maken. Het is belachelijk te noemen dat het vanzelfsprekend is dat je 'natuurlijk' een virusscanner moet gebruiken, wil je zeker zijn van een veilige pc.
Het is geen functie, het is noodzaak.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, het is scandalig dat mensen de functie van een computer misbruiken
Windows is gewoon krachtiger(zonder dat je overal toestemming voor moet geven) en daardoor heeft misbruik een grotere impact, daarbij is het veel aantrekkelijker om een virus te schrijven voor Windows dan voor de Mac.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is geen functie, het is noodzaak.
Het is schandalig dat het mogelijk is, je mist het puntquote:Op woensdag 15 september 2010 00:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, het is scandalig dat mensen de functie van een computer misbruiken
Windows is net zoals een vrouw waarmee je getrouwd bent waar je geen vertrouwen in hebt. Je hebt er seks mee, maar je vertrouwt haar niet. Je neukt haar met een condoom. Je gebruikt anticonceptie, niet om zwangerschap te voorkomen, maar puur om SOA's te voorkomen. Je kan namelijk elk moment besmet worden wanneer je geen bescherming gebruikt.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat je dat beweert, ik checkte het alleen.
Ik zie niet wat daar jammer is aan overigens.
Nee, lekker defragmenteren als je aan het gamen bent, fijnquote:Op woensdag 15 september 2010 00:59 schreef retorbrapi het volgende:
Prachtig om te zien hoe sommige verstokte Windows fanatico's in dit topic het niet kunnen accepteren dat typische Windows gebreken bij een Mac totaal niet aan de orde zijn, en dus stug blijven volhouden dat Macs na verloop van tijd ook trager worden en ook virussen kunnen krijgen, en hoe ze als klap op de vuurpijl zelfs het niet hoeven te defragmenteren van een Mac als een nadeel proberen te bestempelen.
Maar hopen voor jou dat ergens een 'Apple-vrouw' voor je rondlooptquote:Op woensdag 15 september 2010 00:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Windows is net zoals een vrouw waarmee je getrouwd bent. Je hebt er seks mee, maar je vertrouwt haar niet. Je neukt haar met een condoom. Je gebruikt anticonceptie, niet om zwangerschap te voorkomen, maar om SOA's te voorkomen. Je kan namelijk elk moment besmet worden wanneer je geen bescherming gebruikt.
Juist, en om de paar maanden moet ze een liposuctie doen omdat ze weer 5 vetrollen erbij heeft gekregen.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Windows is net zoals een vrouw waarmee je getrouwd bent waar je geen vertrouwen in hebt. Je hebt er seks mee, maar je vertrouwt haar niet. Je neukt haar met een condoom. Je gebruikt anticonceptie, niet om zwangerschap te voorkomen, maar puur om SOA's te voorkomen. Je kan namelijk elk moment besmet worden wanneer je geen bescherming gebruikt.
In het kloosterquote:Op woensdag 15 september 2010 01:00 schreef n8n het volgende:
[..]
Maar hopen voor jou dat ergens een 'Apple-vrouw' voor je rondloopt![]()
Zonder uitbreidingsmogelijkheden, ze kan maar 1 taak tegelijk en niks nieuws lerenquote:
Je komt steeds dommer en dommer over. Puur omdat je nu tentoonstelt dat je er letterlijk niets vanaf weet. Ga nou maar eerst eens werken met Mac OS. Dan kom je er misschien achter dat de defragmentatie op de achtergrond gebeurt, zonder tussenkomst van de gebruiker.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, lekker defragmenteren als je aan het gamen bent, fijn
En je mag er niet mee neukenquote:Op woensdag 15 september 2010 01:03 schreef n8n het volgende:
[..]
Zonder uitbreidingsmogelijkheden, ze kan maar 1 taak tegelijk en niks nieuws leren
Als je er niks van weet, zeg dan ook niks. Macs defragmenteren niet onaangekondigd op willekeurige momenten, dat is iets wat Windows zou doen. Macs defragmenteren alleen na het voltooien van een installatiewizard of een software update.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, lekker defragmenteren als je aan het gamen bent, fijn
Op de achtergrond, nee dan wordt ie vast niet langzamerquote:Op woensdag 15 september 2010 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je komt steeds dommer en dommer over. Puur omdat je nu tentoonstelt dat je er letterlijk niets vanaf weet. Ga nou maar eerst eens werken met Mac OS. Dan kom je er misschien achter dat de defragmentatie op de achtergrond gebeurt, zonder tussenkomst van de gebruiker.
Nope. Hey, Mac OS is niet heilig (heeft ook zo z'n gebreken), maar de manier waarop jij nu bezig bent is gewoon lomp.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op de achtergrond, nee dan wordt ie vast niet langzamer
Niet gaan huilen aubquote:Op woensdag 15 september 2010 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nope. Hey, Mac OS is niet heilig (heeft ook zo z'n gebreken), maar de manier waarop jij nu bezig bent is gewoon lomp.
Waarom? Omdat je nu gewoon poep praat.
Ik defragmenteer al jaren niet meer, maar goed dat zeg ik. Je krijgt nauwelijks nog snelheid winst met de huidige hardware.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:04 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Als je er niks van weet, zeg dan ook niks. Macs defragmenteren niet onaangekondigd op willekeurige momenten, dat is iets wat Windows zou doen. Macs defragmenteren alleen na het voltooien van een installatiewizard of een software update.
Nee, net als iedereen die ik ken niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je ooit met Mac OS gewerkt?
Het gaat er niet om wat en wanneer het wel gedaan wordt, het gaat erom dat het nodig is.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik defragmenteer al jaren niet meer, maar goed dat zeg ik.
Ergo: je hebt geen enkele ervaring en je kunt niets onderbouwen. Je praat dus poep.quote:
Wat doe je dan überhaupt in een discussie als deze?quote:Op woensdag 15 september 2010 01:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, net als iedereen die ik ken niet. Zijn namelijk slimme mensen
Nee hoor, ik weet gewoon hoe software werkt, one way or the other. Uit de breedte of uit de lengte.quote:
Ik wil gewoon weten waarom ik het dubbele moet betalen voor minder.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:13 schreef n8n het volgende:
[..]
Wat doe je dan überhaupt in een discussie als deze?
Dat staat in mijn profiel jaquote:
Ik zie het niet in je profiel staan hoor.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat staat in mijn profiel ja![]()
En dat ben ik ook.
Je beweert waarheid in pacht te hebben over waar je niets van af weet, en als iemand mét ervaring dit weerlegt doe je het af als leugens.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet gewoon hoe software werkt, one way or the other. Uit de breedte of uit de lengte.
Toch knap dat ik zonder Mac ervaring deze discussie kan voeren hé![]()
En nou niet gaan huilen ajb
Oh, heb het er weer uitgehaald dan denk ik,quote:Op woensdag 15 september 2010 01:18 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik zie het niet in je profiel staan hoor.
Deze opmerking, de humorquote:Op woensdag 15 september 2010 00:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Windows is gewoon krachtiger(zonder dat je overal toestemming voor moet geven.
Je moet niks, weet niet waar je dat vandaan haalt. Minder is niet aan jou om te beoordelen, ten eerste omdat je er niks vanaf weet. Ten tweede omdat die afweging voor iedereen anders is.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten waarom ik het dubbele moet betalen voor minder.
De waarheid is dat ze veel te duur zijn voor wat ze kunnen en dat is de massa met mij eensquote:Op woensdag 15 september 2010 01:19 schreef n8n het volgende:
[..]
Je beweert waarheid in pacht te hebben over waar je niets van af weet, en als iemand mét ervaring dit weerlegt doe je het af als leugens.to that
Ik vermaak me welquote:Op woensdag 15 september 2010 01:21 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Deze opmerking, de humor![]()
Aplausje hididi
Kun je mij vertellen hoe applicaties werken op Mac OS? Kan ik ze eigenlijk van één Mac OS-systeem kopiëren naar een ander Mac OS-systeem? Werkt het dan meteen? Kan ik het zomaar verplaatsen? Is het dus portable? Of werkt dat niet? Enig idee?quote:Op woensdag 15 september 2010 01:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet gewoon hoe software werkt, one way or the other. Uit de breedte of uit de lengte.
Toch knap dat ik zonder Mac ervaring deze discussie kan voeren hé![]()
En nou niet gaan huilen ajb
De massa luistert ook naar Lady Gaga, betekend niet dat er niks beters te vinden is. In tegendeel.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De waarheid is dat ze veel te duur zijn voor wat ze kunnen en dat is de massa met mij eens![]()
Je doet argumenten af als onzin omdat het voor jou blijkbaar te moeilijk is om te bevatten dat er een OS bestaat waar wel van tevoren over nagedacht is hoe iets goed in elkaar zit. (Bijna) elke positieve eigenschap van OS X probeer je te bagatelliseren of onderuit te halen op basis van onjuistheden.quote:Daarbij maak ik nooit iemand uit voor leugenaar, ik weerleg alleen argumenten.
Bij dezelfde hardware gaat dat prima, net als bij Macquote:Op woensdag 15 september 2010 01:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je mij vertellen hoe applicaties werken op Mac OS? Kan ik ze eigenlijk van één Mac OS-systeem kopiëren naar een ander Mac OS-systeem? Werkt het dan meteen? Kan ik het zomaar verplaatsen? Is het dus portable? Of werkt dat niet? Enig idee?
Want bij Windows werkt het meestal niet bij mij, omdat registry..
Op het moment dat jij doorhebt en begrijpt dat het niet gaat om wat cijfertjes en statistieken op papier, wil ik dat best doen.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:26 schreef HiDiHo het volgende:
Maar seriieus, als iemand mij kan overtuigen waarom ik een Apple zou moeten kopen voor meer geld wordt mijn volgende PC een Mac
Alsof iemand het boeit wat jij gebruikt, waarom zou iemand jou willen overtuigen ( mits geen apple medewerker ) zolang ik als huidige mac user het maar kan blijven gebruiken. Blijf gerust met windows aankloten, mij een zorg.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:26 schreef HiDiHo het volgende:
Maar seriieus, als iemand mij kan overtuigen waarom ik een Apple zou moeten kopen voor meer geld wordt mijn volgende PC een Mac
En wat moet ik dan slepen? De snelkoppeling? De executable? De program files? Of heeft Windows inmiddels ook applicatie bundels?quote:Op woensdag 15 september 2010 01:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij dezelfde hardware gaat dat prima, net als bij Mac
Misschien omdat ik (bijna) niets positiefs kan vinden, al meer dan 15 jaar niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:25 schreef n8n het volgende:
[..]
De massa luistert ook naar Lady Gaga, betekend niet dat er niks beters te vinden is. In tegendeel.
[..]
Je doet argumenten af als onzin omdat het voor jou blijkbaar te moeilijk is om te bevatten dat er een OS bestaat waar wel van tevoren over nagedacht is hoe iets goed in elkaar zit. (Bijna) elke positieve eigenschap van OS X probeer je te bagatelliseren of onderuit te halen op basis van onjuistheden.
Dus het ligt bij Mac OS aan de hardware of je applicaties/software van één Mac OS-systeem naar een ander Mac OS-systeem kunt kopiëren? Waarbij de applicaties/software natuurlijk ook werken en geopend kunnen worden op dat andere systeem.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij dezelfde hardware gaat dat prima, net als bij Mac
Heb je daar google niet voor? of fok ?quote:Op woensdag 15 september 2010 01:30 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En wat moet ik dan slepen? De snelkoppeling? De executable? De program files? Of heeft Windows inmiddels ook applicatie bundels?
Deze uitspraak is beter serieus te nemen als je daadwerkelijk uit ervaring spreekt.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien omdat ik (bijna) niets positiefs kan vinden, al meer dan 15 jaar niet.
Dat kan. Er is ook niemand die het tegendeel beweert, ik ging alleen in op de manier waarop je deze discussie aan het voeren was. Wat jij of iemand anders kiest maakt me niets uit.quote:En de paar positieve punten wegen bij mij niet op tegen de nadelen
Alsjeblieft: de trackpad.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien omdat ik (bijna) niets positiefs kan vinden, al meer dan 15 jaar niet.
En de paar positieve punten wegen bij mij niet op tegen de nadelen
Oh ik weet het wel hoor, weet JIJ het wel meneer de software expert?quote:Op woensdag 15 september 2010 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je daar google niet voor? of fok ?
OS X: Pak, sleep, laat los. Helemaal uitgevonden zonder iets op te zoeken.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als een bedrijf 1 PC of Mac installeert kan hij een image op alle andere PC of Mac installeren, dat maakt verder niet uit.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus het ligt bij Mac OS aan de hardware of je applicaties/software van één Mac OS-systeem naar een ander Mac OS-systeem kunt kopiëren? Waarbij de applicaties/software natuurlijk ook werken en geopend kunnen worden op dat andere systeem.
Whahaha.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als een bedrijf 1 PC of Mac installeerd kan hij een image op alle andere PC of Mac installeren, dat maakt verder niet uit.
Ik vind het geweldigquote:Op woensdag 15 september 2010 01:34 schreef NietTeVolgen het volgende:
Misschien moet hidiho ff opkankeren uit dit topic, heb het topic ff nagelezen en tsja, zonder hem was het misschien nog wat geworden, nu is het weer een zinloze mac discussie half twee s' nachts
Die ga ik opzoeken. Dat zeg ik, ik sta echt open voor nieuwe argumenten.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alsjeblieft: de trackpad.
Hoppa.
Wat hij eigenlijk bedoelt te zeggen is dat het met Windows niet mogelijk is om werkende apps te kopieren naar een andere PC, daarvoor moet je gaan imagen.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whahaha..
Boefje, imagen is heel wat anders, eh. Ik heb het puur over kopiëren van bestanden, door middel van copy/pasta.
Niet mijn indruk.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kijk, die ga ik opzoeken. Dat zeg ik, ik sta echt open voor nieuwe argumenten.
Slotje en een dikke note voor je bakkes.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |