Eensch.quote:En daarbij mag wat mij betreft het recht tot een vrije toegang tot dat internet worden opgenomen in het Handvest van de Mensenrechten van de VN.
alt f4 voor jou.quote:Op maandag 13 september 2010 23:58 schreef FIFA2010 het volgende:
Het internet zorgt voor meer spanningen in de wereld en wie weet misschien wel een oorlog in de toekomst.
Het internet zou dan ook een goede kandidaat zijn voor een Nobelprijs voor Vrede aangezien alleen warmongers zo'n prijs lijken te krijgen.
Bijvoorbeeld, hij is de man achter het WWW.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:01 schreef Trollface. het volgende:
Aan wie wordt het dan uitgereikt, Tim Berners-Lee?
Net effe op nu.nl gelezen, de 2 Amerikanen achter ARPAnet dus.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, hij is de man achter het WWW.
Ja ok, maar hoe het internet de mensen van informatie voorziet heden ten dage is toch via het World Wide Web van Berners-Lee.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:05 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Net effe op nu.nl gelezen, de 2 Amerikanen achter ARPAnet dus.
Nee hoor, dat is Al Gore! Verder is wel duidelijk dat D66 nog nooit op FOK! heeft rondgekeken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, hij is de man achter het WWW.
MSN, IRC, P2P is ook niet uit te vlakken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ok, maar hoe het internet de mensen van informatie voorziet heden ten dage is toch via het World Wide Web van Berners-Lee.
Voor memes moet je in ONZ zijn.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:14 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is Al Gore! Verder is wel duidelijk dat D66 nog nooit op FOK! heeft rondgekeken.
Liever niet, het is niet één persoon geweest die internet heeft bedacht en groot heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:01 schreef Trollface. het volgende:
Aan wie wordt het dan uitgereikt, Tim Berners-Lee?
Lekkere symboolpolitiek weer. Ik heb liever dat de politiek zich helemaal niet met internet bemoeit.quote:Op maandag 13 september 2010 23:49 schreef remlof het volgende:
En daarbij mag wat mij betreft het recht tot een vrije toegang tot dat internet worden opgenomen in het Handvest van de Mensenrechten van de VN.
Dat was hij al toen Arafat de prijs kreegquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:17 schreef baba117 het volgende:
Na Obama de president die officieel in oorlog is in 2 landen en semi oorlogje speelt in 2 andere landen betekent die K*T prijs niks meer.
Precies dit. Wat een geneuzel eerste klas. "Geef het internet de Nobelprijs!" Jaaa. Geef het internet een knuffel en een schouderklop. Vraag het of alles naar wens is, bied het een sigaar aan, een extra glas cognac.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:17 schreef baba117 het volgende:
Na Obama de president die officieel in oorlog is in 2 landen en semi oorlogje speelt in 2 andere landen betekent die K*T prijs niks meer.
De Nobelprijs voor de Vrede is een geldprijs...quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:39 schreef Relko het volgende:
Alsof iemand op die drakenprijs zit te wachten, walgelijk.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:39 schreef Ringo het volgende:
[..]
Precies dit. Wat een geneuzel eerste klas. "Geef het internet de Nobelprijs!" Jaaa. Geef het internet een knuffel en een schouderklop. Vraag het of alles naar wens is, bied het een sigaar aan, een extra glas cognac.
What is it? Are you nuts?
Nee, vanaf dat Henry Kissinger hem kreeg.quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:07 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat was hij al toen Arafat de prijs kreeg
Bill Gates, en hij hoort best een kans te maken met zijn Gates Foundation.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De Nobelprijs voor de Vrede is een geldprijs...
Wie zit daar niet op te wachten?
Berners-Lee voor mijn part, als het geld maar ten goede komt van de toegankelijkheid tot internet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:46 schreef Ringo het volgende:
Juist ja. Zoveel idealisme gaat gelukkig mijn pet te boven. Wie gaat de prijs ophalen? Cable guy?
True, maar dat weegt mi niet op tegen het toegankelijk zijn van zoveel informatie voor iedereen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:47 schreef Re het volgende:
internet is ook het medium van cencuur en propaganda
Eens met remlof!quote:Op maandag 13 september 2010 23:49 schreef remlof het volgende:
Dat heeft D66 voorgesteld tijden een debat in het Europees Parlement, meldt nu.nl.
In maart werd al bekend dat het internet officieel kandidaat is voor het ontvangen van de Nobelprijs voor de Vrede.
Ik vind dit een goed initiatief dat steun verdient. Dankzij het internet kunnen mensen overal immers het nieuws uit de hele wereld vernemen, dus ook hoe het land waarin ze leven door de buitenwereld wordt gezien.
En daarbij mag wat mij betreft het recht tot een vrije toegang tot dat internet worden opgenomen in het Handvest van de Mensenrechten van de VN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |