quote:
Op maandag 13 september 2010 23:50 schreef LaFemmeFatale het volgende:Om maar even ontopic te blijven:
Beter luisteren voortaan naar de mensen die ergens voor geleerd hebben en het niet voor niets tegen je zeggen
Verstandkiezen zijn nare dingen en vooral als ze geen ruimte hebben en het gaat ontsteken. Je kunt iets beter voorkomen dan genezen, maar daar ben je inmiddels achter.
Er is inderdaad nu een grote kans dat je je andere kiezen ook kwijtraakt, maar gelukkig zitten die achterin en heb je er een oplossing voor; kronen. Gaat het om alleen boven of beneden of om beide gevallen? Wordt een dure grap namelijk als het om 4 kiezen gaat en ook een lange procedure. Ik wens je er veel succes mee en gewoon luisteren voortaan.
Laat overigens ook weten hoe het is gegaan! Voor mij als beginnend tandartsassistente best leerzaam.

heb er vier die niet doorkomen

maar hoe kon ik dit weten?
Tweede tandarts: Met geen woord gerept over die verstandskiezen. Ik heb het toen na twee jaar maar zelf gevraagd. En o ja toen gingen ze goed naar de foto kijken en he na 2 jaar hebben ze het door: Ik heb verstandskiezen en die moeten er idd uit, maar ik durfde niet daarnaast was er weer een assistente die enkel over ontsteking repte.
Derde tandarts: Die weet niet eens zeker welke er wel of niet uit moeten Ze is aardig en veel van de mannelijke fok leden zouden haar mooi vinden, en ze neemt goed de tijd tijdens controles Maar wat betreft het ontdekken en bepalen van verstandskiezen
maar ik neem geen kronen hoor! die kiezen voor de verstandskiezen kan ik toch nauwelijks schoonhouden dus mochten ze het verwijderen kan ik daar best mee leven. De rest is allemaal nog goed zonder vullingen en al....en aangezien mijn ouders nauwelijks kiezen hebben en erg goed kunnen eten waarom zou ik me dan druk maken om mogelijk 4 extra achterste kiezen verliezen? Anderzijds fijn is het idee niet...
maarrrre ik ben echt niet de enige hoor die lang wacht:
Hoe oud waren jullie toen jullie verstandskiezendaar zitten mensen tussen die 25 zijn en er nauwelijks aan denken om ze te gaan laten verwijderen...
Sorry kan er echt niet meer van maken, maar ben hier alleen vanavond hoor. Heb jullie hulp nodig!