Ah ok, dat verduidelijkt de zaakquote:Op maandag 13 september 2010 23:34 schreef Sh0t het volgende:
Het is echt een grote gunst, en hij doet het zelf als hobby. Hij werkt op een of andere lijpe afdeling bij Philips en heeft het ontzettend druk! Hij kan dus helaas niet zo maar even een aantal dagen naar Venlo (gezien het feit dat er nu onderhand 4 verschillende 'teams' zijn komen kijken). Tevens moet de auto ECHT weg van de oprit (ouders) Ik woon zelf nu ook in Nijmegen, dus vandaar!
Nee helaas, slepen zonder APK mag niet, als ik aangehouden wordt, rijd ik onverzekerd e.d.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:37 schreef powerflux het volgende:
slepen kan wel; immers ga je de kortste weg naar de garagevolgens de regeltjes mag het..
maar oprijwagen is wel een slim idee.
oh? rijden wel, mits de kortste weg naar de garage.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:49 schreef Sh0t het volgende:
[..]
Nee helaas, slepen zonder APK mag niet, als ik aangehouden wordt, rijd ik onverzekerd e.d.
Ook niet zonder APK, en dan al helemaal niet in Nijmegen, maar in ieder gevalquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:18 schreef powerflux het volgende:
[..]
oh? rijden wel, mits de kortste weg naar de garage.
Daar hoef je niet eens voor aangehouden te worden, ze kunnen ook routine-checks doen met camera's op basis van het kenteken. Nogmaals, vooral niet doen! (zoals je zelf ook al aangeeft, gelukkig!)quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:49 schreef Sh0t het volgende:
[..]
Nee helaas, slepen zonder APK mag niet, als ik aangehouden wordt, rijd ik onverzekerd e.d.
sorry voor de slowchat, maar ik snap waar ik fout zat: korste weg naar APK keuringsstation mag wel! vaak is dat ook een garage dus daar komt 't van. zo is het met mijn kar ook gegaan: eerst APK afkeur, toen met afgekeurde auto naar andere goedkopere garage waar ik meer vertrouwen in had, daar opgelapt en gelijk herkeurd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:06 schreef Sh0t het volgende:
[..]
Ook niet zonder APK, en dan al helemaal niet in Nijmegen, maar in ieder gevalmocht iemand nog een betere oplossing hebben. Ik hoor het graag.
bij een verlopen apk mag er NIET gereden worden op de openbare wegquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:10 schreef powerflux het volgende:
[..]
sorry voor de slowchat, maar ik snap waar ik fout zat: korste weg naar APK keuringsstation mag wel! vaak is dat ook een garage dus daar komt 't van. zo is het met mijn kar ook gegaan: eerst APK afkeur, toen met afgekeurde auto naar andere goedkopere garage waar ik meer vertrouwen in had, daar opgelapt en gelijk herkeurd.
And that is the one and only correct answerquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:56 schreef densmee het volgende:
[..]
bij een verlopen apk mag er NIET gereden worden op de openbare weg
Wat heeft de belastingdienst te maken met je APK?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:55 schreef Turquaz52 het volgende:
Tenzij je een aantoonbaar afspraak hebt bij de APK Keuring station of een vrijstelling vraagt @ de belastingdienst.
dan zoek je: een zware auto dan heb je E niet nodig of iemand met een E-rijbewijsquote:Op maandag 13 september 2010 23:29 schreef Sh0t het volgende:
Wel aan gedacht, maar ik heb geen E rijbewijs :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |