abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86405340
Beste Fokkers!,

Sommigen van jullie zullen dit topic gevolgd hebben:

Fiat Punto 1.2 1994 Koppakking Stuk??
Deel 1: Fiat Punto 1.2 1994 Koppakking Stuk??
Deel 2: Fiat Punto 1.2 1994 Koppakking Stuk?? #2

Nu is dit totaal mislukt, en heb ik het heel lang rust gegeven. (Mijn excuses aan diegene die een update verwachtten).
Mijn oom (die in Nijmegen woont) kan mijn auto kostenloos repareren, nu heb ik enkel iemand nodig die tegen een goede vergoeding, mijn auto van Venlo naar Nijmegen kan vervoeren.

Slepen is geen optie aangezien de APK verlopen is,

Wie o Wie kan mij helpen.
Een bedrijf dat dit doet helpt al een stuk, want heb tot heden niks kunnen vinden!

Heel erg bedankt!
  maandag 13 september 2010 @ 23:26:01 #2
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_86405478
Op mp staat ergens in de buurt van Oss waar je een auto ambulance kan huren voor iets van 30,= per dag :)
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_86405503
Google eens op autoambulance. daarmee heb ik ook een keer mijn auto vervoerd.
Succes ermee!
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
pi_86405655
Wel aan gedacht, maar ik heb geen E rijbewijs :$
pi_86405796
Misschien een domme vraag; maar is het niet veel handiger om je oom vanuit Nijmegen naar Venlo te verslepen ?? of zit daar ook geen APK meer op ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_86405939
Het is echt een grote gunst, en hij doet het zelf als hobby. Hij werkt op een of andere lijpe afdeling bij Philips en heeft het ontzettend druk! Hij kan dus helaas niet zo maar even een aantal dagen naar Venlo (gezien het feit dat er nu onderhand 4 verschillende 'teams' zijn komen kijken). Tevens moet de auto ECHT weg van de oprit (ouders :') ) Ik woon zelf nu ook in Nijmegen, dus vandaar!
pi_86406054
Ik heb even dit topic doorgestuurd naar iemand.
pi_86406494
zoek even op oprijwagen
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_86406632
Ok, ziet er al veelbelovend uit! :) Voor ¤100 kan ik met Rijbewijs B, mijn auto daar krijgen!

Mocht er nog iemand een beter / goedkoper idee hebben. Ik hoor het graag!
pi_86412142
heb je me nog op msn? Zo ja, buz een keertje.. Vind het goedgenoeg geweest nu :P
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 14 september 2010 @ 10:51:41 #11
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_86414106
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:34 schreef Sh0t het volgende:
Het is echt een grote gunst, en hij doet het zelf als hobby. Hij werkt op een of andere lijpe afdeling bij Philips en heeft het ontzettend druk! Hij kan dus helaas niet zo maar even een aantal dagen naar Venlo (gezien het feit dat er nu onderhand 4 verschillende 'teams' zijn komen kijken). Tevens moet de auto ECHT weg van de oprit (ouders :') ) Ik woon zelf nu ook in Nijmegen, dus vandaar!
Ah ok, dat verduidelijkt de zaak :Y

Als je het idd zelf met alleen B wilt doen, is een oprijwagen je enige optie, wel aan te raden om het alsnog met 2 man te doen btw, dan kan de ene kijken terwijl de ander de auto erop rijdt liert ;)
Wel op letten dat je er eentje met een liertje hebt dus, want erop duwen is een drama en bloedlink.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_86415336
slepen kan wel; immers ga je de kortste weg naar de garage :P volgens de regeltjes mag het..

maar oprijwagen is wel een slim idee.
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
pi_86415693
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:37 schreef powerflux het volgende:
slepen kan wel; immers ga je de kortste weg naar de garage :P volgens de regeltjes mag het..

maar oprijwagen is wel een slim idee.
Nee helaas, slepen zonder APK mag niet, als ik aangehouden wordt, rijd ik onverzekerd e.d.
pi_86416625
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:49 schreef Sh0t het volgende:

[..]

Nee helaas, slepen zonder APK mag niet, als ik aangehouden wordt, rijd ik onverzekerd e.d.
oh? rijden wel, mits de kortste weg naar de garage.
pi_86420548
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:18 schreef powerflux het volgende:

[..]

oh? rijden wel, mits de kortste weg naar de garage.
Ook niet zonder APK, en dan al helemaal niet in Nijmegen, maar in ieder geval :) mocht iemand nog een betere oplossing hebben. Ik hoor het graag.
  dinsdag 14 september 2010 @ 14:45:22 #16
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_86421993
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:49 schreef Sh0t het volgende:

[..]

Daar hoef je niet eens voor aangehouden te worden, ze kunnen ook routine-checks doen met camera's op basis van het kenteken. Nogmaals, vooral niet doen! (zoals je zelf ook al aangeeft, gelukkig!)
pi_86432847
Geef me een buz op msn, we komen er deze wel over uit ;) :P
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_86433569
zandwijk autotransport doet het voor 6 a 7 tientjes
pi_86438991
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:06 schreef Sh0t het volgende:

[..]

Ook niet zonder APK, en dan al helemaal niet in Nijmegen, maar in ieder geval :) mocht iemand nog een betere oplossing hebben. Ik hoor het graag.
sorry voor de slowchat, maar ik snap waar ik fout zat: korste weg naar APK keuringsstation mag wel! vaak is dat ook een garage dus daar komt 't van. zo is het met mijn kar ook gegaan: eerst APK afkeur, toen met afgekeurde auto naar andere goedkopere garage waar ik meer vertrouwen in had, daar opgelapt en gelijk herkeurd.
pi_86441595
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 21:10 schreef powerflux het volgende:

[..]

sorry voor de slowchat, maar ik snap waar ik fout zat: korste weg naar APK keuringsstation mag wel! vaak is dat ook een garage dus daar komt 't van. zo is het met mijn kar ook gegaan: eerst APK afkeur, toen met afgekeurde auto naar andere goedkopere garage waar ik meer vertrouwen in had, daar opgelapt en gelijk herkeurd.
bij een verlopen apk mag er NIET gereden worden op de openbare weg
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  woensdag 15 september 2010 @ 00:36:09 #21
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_86448141
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 21:56 schreef densmee het volgende:

[..]

bij een verlopen apk mag er NIET gereden worden op de openbare weg
And that is the one and only correct answer ;)

Nu weer ontopic ?? :*
pi_86457326
Tenzij je een aantoonbaar afspraak hebt bij de APK Keuring station of een vrijstelling vraagt @ de belastingdienst. :)
Quote van Tjabbo:
pi_86457377
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:55 schreef Turquaz52 het volgende:
Tenzij je een aantoonbaar afspraak hebt bij de APK Keuring station of een vrijstelling vraagt @ de belastingdienst. :)
Wat heeft de belastingdienst te maken met je APK? >:O
pi_86457510
Kunnen we de slowchat achterwege laten en alleen reageren als je ook daadwerkelijk iets voor de TS kan betekenen? Dank u! :)