De nummering klopt niet meer!quote:
Die klopt altijd hierquote:Op maandag 13 september 2010 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De nummering klopt niet meer!
Hoi buidelbengelquote:
hola DKquote:Op maandag 13 september 2010 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik mis de stream in dit draadje!
als je je had gedragen gewoon uit een potjequote:
Of meerdere, trouwens.quote:Op maandag 13 september 2010 23:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit hele topique zit vol Singles, kies er één uit
*kruipt weg* ...quote:Op maandag 13 september 2010 23:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*zit op de rug van YipYip met een fake snor en cowboyhoed*quote:
Ik weet niet of remlof nu all the way wilquote:Op maandag 13 september 2010 23:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik en mezelf gedragenquote:Op maandag 13 september 2010 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je je had gedragen gewoon uit een potje
Pics!quote:Op maandag 13 september 2010 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*zit op de rug van YipYip met een fake snor en cowboyhoed*
oh is je snor fakequote:Op maandag 13 september 2010 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nu moest ik het zelf doen.. Arm Varkenquote:Op maandag 13 september 2010 23:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik en mezelf gedragenwaarom denk je dat ik "uit een potje" gemakshalve maar alvast oversla
quote:Op maandag 13 september 2010 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kom liever niet onherkenbaar in beeldquote:
Plak een snor op.quote:Op maandag 13 september 2010 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kom liever niet onherkenbaar in beeld
ik had niet genoeg tijd om m te laten groeienquote:
Elke keer als jij het over Varken hebt.... zie ik je kat al aan het plafond hangenquote:Op maandag 13 september 2010 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nu moest ik het zelf doen.. Arm Varken
had ik alquote:
Dan wacht ik wel een weekjequote:Op maandag 13 september 2010 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had niet genoeg tijd om m te laten groeien
we hadden nu ook romantisch samen the simpsons kunnen kijken iddquote:Op maandag 13 september 2010 23:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Elke keer als jij het over Varken hebt.... zie ik je kat al aan het plafond hangen
Spiderpig Spiderpig
2 dagenquote:
Yup,de romantiek zou er vanaf spattenquote:Op maandag 13 september 2010 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
we hadden nu ook romantisch samen the simpsons kunnen kijken idd
het doet pijn he? Zo'n leuk gemeen jong grietje dat je aanbad kwijtraken?quote:Op maandag 13 september 2010 23:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
Yup,de romantiek zou er vanaf spatten
je kent mijn sjnor nietquote:Op maandag 13 september 2010 23:21 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nee,na een weekje prikt het pas echt lekker.
Ik had je niet,dus voel er niks vanquote:Op maandag 13 september 2010 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het doet pijn he? Zo'n leuk gemeen jong grietje dat je aanbad kwijtraken?
quote:Op maandag 13 september 2010 23:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik had je niet,dus voel er niks van
al die nachten dat ik onder je bed lag te luisteren naar je rochelende ademhaling.. Ik ga dat nog het meest missenquote:Op maandag 13 september 2010 23:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik had je niet,dus voel er niks van
Onder mijn kist is geen ruimte hoorquote:Op maandag 13 september 2010 23:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
al die nachten dat ik onder je bed lag te luisteren naar je rochelende ademhaling.. Ik ga dat nog het meest missen
En dan is het nog rustigquote:Op maandag 13 september 2010 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat een dubieuze, gemene wending neemt dit topique ineens.
trek eens aan dat gouden hendeltje rechtsquote:Op maandag 13 september 2010 23:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Onder mijn kist is geen ruimte hoor
nieuw hier zeker?quote:Op maandag 13 september 2010 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat een dubieuze, gemene wending neemt dit topique ineens.
quote:Op maandag 13 september 2010 23:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
trek eens aan dat gouden hendeltje rechts
wil jij mn rebound zijn? Of heb jij geen rochelende ademhaling?quote:
Ohhhhhhhjaquote:Op maandag 13 september 2010 23:28 schreef Evie het volgende:
geen leuke man die wil komen strippen hier?
quote:Op maandag 13 september 2010 23:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wil jij mn rebound zijn? Of heb jij geen rochelende ademhaling?
quote:
Enge gothicquote:Op maandag 13 september 2010 23:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wil jij mn rebound zijn? Of heb jij geen rochelende ademhaling?
dat je daar al van onder de indruk was, was wel een weggevertje jaquote:
je gaat die rare lijkengeur nog missen in de ochtendquote:
Het was meer onverwachtquote:Op maandag 13 september 2010 23:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat je daar al van onder de indruk was, was wel een weggevertje ja
joe is idd wel een beetje eng jaquote:
ik kijk nergens meer van op hierquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
joe is idd wel een beetje eng ja
Nee hoor,dat komt uit mn kastquote:Op maandag 13 september 2010 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je gaat die rare lijkengeur nog missen in de ochtend
Nah, ik had het aan kunnen zien komen na die opmerking over een ontploffende penis.quote:Op maandag 13 september 2010 23:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik kijk nergens meer van op hier
Bij je thuis?quote:Op maandag 13 september 2010 23:28 schreef Evie het volgende:
geen leuke man die wil komen strippen hier?
die heb ik allang opgepeuzeldquote:
Dat valt reuze mee hoorquote:Op maandag 13 september 2010 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
joe is idd wel een beetje eng ja
quote:Op maandag 13 september 2010 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zeg: bel Teun en we gaan met z'n drie.
quote:
uit elkaar klappendequote:Op maandag 13 september 2010 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nah, ik had het aan kunnen zien komen na die opmerking over een ontploffende penis.
Ow ja, dat kan ookquote:Op maandag 13 september 2010 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zeg: bel Teun en we gaan met z'n drie.
Maar...maar...een half uur geleden lag er nog een half afgekloven schedelquote:Op maandag 13 september 2010 23:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die heb ik allang opgepeuzeld
Die is me te stalkerig soms...quote:Op maandag 13 september 2010 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Zal ik skippy langs sturen? Die kan uit z'n eigen buidel kruipen
je blijft van mn rebound afquote:
kijk nog eens? *steekt plastic tandenstoker tussen haar tandjes*quote:Op maandag 13 september 2010 23:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar...maar...een half uur geleden lag er nog een half afgekloven schedel
Slaap lekkerquote:Op maandag 13 september 2010 23:36 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga eens een poging wagen voor middernacht te slapen
Ik zag hem pas nog,maar ben er netjes vanaf gebleven hoorquote:Op maandag 13 september 2010 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je blijft van mn rebound af![]()
tuttutquote:Op maandag 13 september 2010 23:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry, ik had het een beetje slordig tussen mijn aantekeningen staan.
Handjes boven de lakensquote:Op maandag 13 september 2010 23:36 schreef JoeBravo het volgende:
tot zoquote:Op maandag 13 september 2010 23:36 schreef JoeBravo het volgende:
Succes...en kijk ff onder bed of GvsE er niet ligtquote:Op maandag 13 september 2010 23:36 schreef JoeBravo het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2010 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kijk nog eens? *steekt plastic tandenstoker tussen haar tandjes*
maar toen wist je het nog nietquote:Op maandag 13 september 2010 23:37 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik zag hem pas nog,maar ben er netjes vanaf gebleven hoor
Ik zei niks over naaktfoto'squote:Op maandag 13 september 2010 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ghehehe je wil gewoon makkelijk foto's van naakte mannen scoren
Bij gebrek aan wat betersquote:Op maandag 13 september 2010 23:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, als je liever met Skippy gaat mag dat ook hoor.
die onder die losse plank?quote:Op maandag 13 september 2010 23:39 schreef YipYip het volgende:
[..]weg... Maar goed dat ik nog ergens een been heb verstopt
Joe is niet mijn ding lieverdquote:Op maandag 13 september 2010 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar toen wist je het nog niet
Ik had het over wat anders trutquote:Op maandag 13 september 2010 23:40 schreef Evie het volgende:
[..]
ik maak mn oordeel na aanleiding van de foto's
Welke losse plank?quote:Op maandag 13 september 2010 23:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die onder die losse plank?
Bij jou wel!quote:Op maandag 13 september 2010 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon in de fotoboeken kijken
ik hoorde je zijn naam kreunen gisternachtquote:
je moet je hek bouwen... trut...quote:Op maandag 13 september 2010 23:41 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik had het over wat anders trut
Wel een beetje respect voor Evie jaquote:Op maandag 13 september 2010 23:41 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik had het over wat anders trut
die ene in de gang, die in je woonkamer of die derde tree van de trap.. Kies maarquote:
Ohhh ohquote:Op maandag 13 september 2010 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoorde je zijn naam kreunen gisternacht
thnxquote:Op maandag 13 september 2010 23:42 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wel een beetje respect voor Evie ja
Dat was eergisterenquote:Op maandag 13 september 2010 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoorde je zijn naam kreunen gisternacht
Zal die pms berichten van haar eens doorsturenquote:Op maandag 13 september 2010 23:42 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wel een beetje respect voor Evie ja
nee, eergisteren kreunde je om remlofquote:Op maandag 13 september 2010 23:44 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat was eergisterenWel bij de tijd blijven dame
pfffieuww,je hebt ze niet allemaal gevonden dusquote:Op maandag 13 september 2010 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die ene in de gang, die in je woonkamer of die derde tree van de trap.. Kies maar
Wie er vanavond aan de beurt dan ?quote:Op maandag 13 september 2010 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, eergisteren kreunde je om remlof
Dat was ikquote:Op maandag 13 september 2010 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoi duimquote:
het verschil hoor je niet eens met dat gerochelquote:Op maandag 13 september 2010 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je slaapkamer had ik van de week al leegquote:Op maandag 13 september 2010 23:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
pfffieuww,je hebt ze niet allemaal gevonden dus
Relletje? Waar?quote:Op maandag 13 september 2010 23:46 schreef littledrummergirl het volgende:
oehnog even snel n klein relletje meepikken voor t slapengaan
hola technoquote:
Daar zal 33 blij mee zijnquote:Op maandag 13 september 2010 23:47 schreef Watertornado het volgende:
Chipszak bijna leeg, dus ik ga tukje doen.
verkeerde bed, goddamnquote:
En dat was niet het enigequote:Op maandag 13 september 2010 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je slaapkamer had ik van de week al leeg
hmm.. Slaap maar met een oog open vanavondquote:Op maandag 13 september 2010 23:47 schreef YipYip het volgende:
[..]
het verschil hoor je niet eens met dat gerochel
Met jou in de buurt slaap ik nooit meerquote:Op maandag 13 september 2010 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. Slaap maar met een oog open vanavond
je zou het niet vertellenquote:Op maandag 13 september 2010 23:48 schreef YipYip het volgende:
[..]
En dat was niet het enige![]()
of mocht ik dat niet zeggen?
elk minuutje slaap zul je nodig hebbenquote:Op maandag 13 september 2010 23:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Met jou in de buurt slaap ik nooit meer
Wat zijn we toch weer aardigquote:Op maandag 13 september 2010 23:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee bijna iedereen is saai!![]()
Uitzonderingen daargelaten
thnx... waarom bestellen?quote:Op maandag 13 september 2010 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Tip: als je ooit een stripper bestelt, neem er één met ADHD
Duhquote:Op maandag 13 september 2010 23:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
elk minuutje slaap zul je nodig hebben
ik zou toch ook niet vertellen dat je binnen anderhalve minuut al klaar was?quote:Op maandag 13 september 2010 23:51 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar zo iets lekkers kan ik moeilijk stil houden
Kinky hoorquote:Op maandag 13 september 2010 23:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
elk minuutje slaap zul je nodig hebben
Een nieuw recordquote:Op maandag 13 september 2010 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou toch ook niet vertellen dat je binnen anderhalve minuut al klaar was?
quote:Op maandag 13 september 2010 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou toch ook niet vertellen dat je binnen anderhalve minuut al klaar was?
quote:
ik snap nog steeds niet waarom ik je blijf stalkenquote:
Nu maak je me nieuwsgierigquote:Op maandag 13 september 2010 23:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet hier.. dan weet je niet wat je in huis haalt :|
De reden kom ik wel een keer in je oor fluisterenquote:Op maandag 13 september 2010 23:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet waarom ik je blijf stalken
Julie zijn toch wel een leuke stelletjequote:Op maandag 13 september 2010 23:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet waarom ik je blijf stalken
goed rochelen vanachtquote:Op maandag 13 september 2010 23:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
De reden kom ik wel een keer in je oor fluisteren
Maar nu ben ik weg,sweet dreams straks
quote:Op maandag 13 september 2010 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, dan kan je Remlof alvast schrappen voor vanavond.
Inderdaad.quote:Op maandag 13 september 2010 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, dan kan je Remlof alvast schrappen voor vanavond.
quote:Op maandag 13 september 2010 23:56 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Julie zijn toch wel een leuke stelletje
Hij hoeft niet te komen, alleen zijn kleding uit te trekken.quote:Op maandag 13 september 2010 23:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Inderdaad.Minstens 2 kratten en dan is het nog twijfelachtig of ie komt.
maar ik heb tietenquote:Op maandag 13 september 2010 23:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Inderdaad.Minstens 2 kratten en dan is het nog twijfelachtig of ie komt.
Gefeliciteeerd!quote:Op maandag 13 september 2010 23:59 schreef skippy22 het volgende:
Dat was mijn laaste post als 27jarige fokker
quote:Op maandag 13 september 2010 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, met je 2 bier...
Kan hij hoogstens náákt binnenkomen en meteen weer naar huis
2 flesjes he, niet 2 kratten.quote:Op maandag 13 september 2010 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Twee is meer dan genoeg voor een maandagavond even voor middernacht.
quote:Op maandag 13 september 2010 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Twee is meer dan genoeg voor een maandagavond even voor middernacht.
Ik zal proberen je niet uit je slaap te houdenquote:Op maandag 13 september 2010 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goed rochelen vanachtslaap lekker
gefeliciteerdquote:Op maandag 13 september 2010 23:59 schreef skippy22 het volgende:
Dat was mijn laaste post als 27jarige fokker
braafquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik zal proberen je niet uit je slaap te houden![]()
hf!quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ga me onder YipYips bed installeren
hf?quote:
denken is niet meer mogelijk, maar dat zou het idd kunnen zijnquote:
Wordt wel eens tijdquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ga me onder YipYips bed installeren
Waarom kijk je dan zielig?quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik wil wel maar ik praat met flip
quote:
in rusland of polen voor een paar euroquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja... dan ga je op zoek naar een ander leuker meisje....
That's the spirit! Rise and Shine it isquote:Op dinsdag 14 september 2010 07:19 schreef -Engel- het volgende:
Rise and shine![]()
Goedemorgen [Singles] (en niet Singles)
Weinig shine met dit rotweer , bovendien kruip ik er zo in.quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:19 schreef -Engel- het volgende:
Rise and shine![]()
Goedemorgen [Singles] (en niet Singles)
quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:32 schreef DustPuppy het volgende:
Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lach
Want wie vrolijk kijkt in de morgen,
Die lacht de hele dag
Ja, die lacht de hele dag!
mazzelaarquote:Op dinsdag 14 september 2010 07:36 schreef kitao het volgende:
[..]
Weinig shine met dit rotweer , bovendien kruip ik er zo in.
? En weet je de droom nog (dwz kan je het beschrijven?)quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:43 schreef stbabylon het volgende:
Vannacht weer een droom waar causaliteit en een serie natuurkundige wetten ernstig doorbroken werden. Nou gebeurt dat wel vaker in een droom, maar zo extreem als ik de laatste tijd mee maak, is niet normaal meer.Voornamelijk omdat ik me er in de droom erg van bewust ben.
waar dag nacht is en middag ochtend...quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mazzelaar.... ik moet toch zo ECHT naar mijn werk
Nee, helaas, ben er niet mee bezig geweest vlak na het wakker worden. Hmmz, ik had twee huizen iig, soms sliep ik in de één, soms in de andere. (mijn oude huis en mijn huidige huis, maar het huidige was anders dan in het echt). Er was ergens onderweg een fabriek waar ik eerst wel langs kon, maar een paar dagen later was er geen doorgang meer, en dat was er al maanden niet meer. Dat soort dingen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
? En weet je de droom nog (dwz kan je het beschrijven?)
tjezus...quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nou, das top wakker worden
Oma is dood
Gecondoleerd! God hebbe haar ziel!quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oma is dood
Oh noes!quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oma is dood
Sterkte meid!!!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oma is dood
nou, als er drank en een jointje is, dan graag.. Tis dat ik er zo heenga, anders was ik nu begonnen..quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:20 schreef kitao het volgende:
Dit heb ik ook nooit begrepen , er zijn van die mensen die er een soort feest van schijnen te maken ?!
quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:32 schreef DustPuppy het volgende:
Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lach
Want wie vrolijk kijkt in de morgen,
Die lacht de hele dag
Ja, die lacht de hele dag!
They don't mourn a death, they celebrate a life.quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nou, als er drank en een jointje is, dan graag.. Tis dat ik er zo heenga, anders was ik nu begonnen..
mja, ben daar wel voorstander vanquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:23 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
They don't mourn a death, they celebrate a life.
Ik was ook heel erg sterk verbonden met mn oma , maar het was echt een droevige zaak , geen trompetten erbij enzo.quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, als er drank en een jointje is, dan graag.. Tis dat ik er zo heenga, anders was ik nu begonnen..
ik ben pas een paar jaar goed met mn oma, daarvoor was ze eigenlijk niet altijd even tof.. Maar ben wel blij dat ik vlak voor ze het ziekenhuis in moest nog met haar ben wezen shoppenquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:30 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik was ook heel erg sterk verbonden met mn oma , maar het was echt een droevige zaak , geen trompetten erbij enzo.
schijnt iets met boze geesten te maken hebben geloof ik, maar weet niet zeker.
thanksquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oma is dood
Is ook zo , tijdens leven een goede harmonie zegt meer dan achteraf al die dingen willen zeggen die nu niet meer kunnen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben pas een paar jaar goed met mn oma, daarvoor was ze eigenlijk niet altijd even tof.. Maar ben wel blij dat ik vlak voor ze het ziekenhuis in moest nog met haar ben wezen shoppen
ik denk dat er altijd wel dingen zijn die je graag nog had willen zeggen, maar ik hoop dat die in mijn daden duidelijk zijn geweestquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:46 schreef kitao het volgende:
[..]
Is ook zo , tijdens leven een goede harmonie zegt meer dan achteraf al die dingen willen zeggen die nu niet meer kunnen.
Vroegquote:
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oma is dood
Wat is er zo vreselijk aan 14-09?quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:17 schreef skippy22 het volgende:
Ik moet zo nog taart halenHopelijk is 14-09 snel weer voorbij
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oma is dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |