De nummering klopt niet meer!quote:
Die klopt altijd hierquote:Op maandag 13 september 2010 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De nummering klopt niet meer!
Hoi buidelbengelquote:
hola DKquote:Op maandag 13 september 2010 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik mis de stream in dit draadje!
als je je had gedragen gewoon uit een potjequote:
Of meerdere, trouwens.quote:Op maandag 13 september 2010 23:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit hele topique zit vol Singles, kies er één uit
*kruipt weg* ...quote:Op maandag 13 september 2010 23:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*zit op de rug van YipYip met een fake snor en cowboyhoed*quote:
Ik weet niet of remlof nu all the way wilquote:Op maandag 13 september 2010 23:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik en mezelf gedragenquote:Op maandag 13 september 2010 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je je had gedragen gewoon uit een potje
Pics!quote:Op maandag 13 september 2010 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*zit op de rug van YipYip met een fake snor en cowboyhoed*
oh is je snor fakequote:Op maandag 13 september 2010 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nu moest ik het zelf doen.. Arm Varkenquote:Op maandag 13 september 2010 23:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik en mezelf gedragenwaarom denk je dat ik "uit een potje" gemakshalve maar alvast oversla
quote:Op maandag 13 september 2010 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kom liever niet onherkenbaar in beeldquote:
Plak een snor op.quote:Op maandag 13 september 2010 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kom liever niet onherkenbaar in beeld
ik had niet genoeg tijd om m te laten groeienquote:
Elke keer als jij het over Varken hebt.... zie ik je kat al aan het plafond hangenquote:Op maandag 13 september 2010 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nu moest ik het zelf doen.. Arm Varken
had ik alquote:
Dan wacht ik wel een weekjequote:Op maandag 13 september 2010 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had niet genoeg tijd om m te laten groeien
we hadden nu ook romantisch samen the simpsons kunnen kijken iddquote:Op maandag 13 september 2010 23:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Elke keer als jij het over Varken hebt.... zie ik je kat al aan het plafond hangen
Spiderpig Spiderpig
2 dagenquote:
Yup,de romantiek zou er vanaf spattenquote:Op maandag 13 september 2010 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
we hadden nu ook romantisch samen the simpsons kunnen kijken idd
het doet pijn he? Zo'n leuk gemeen jong grietje dat je aanbad kwijtraken?quote:Op maandag 13 september 2010 23:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
Yup,de romantiek zou er vanaf spatten
je kent mijn sjnor nietquote:Op maandag 13 september 2010 23:21 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nee,na een weekje prikt het pas echt lekker.
Ik had je niet,dus voel er niks vanquote:Op maandag 13 september 2010 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het doet pijn he? Zo'n leuk gemeen jong grietje dat je aanbad kwijtraken?
quote:Op maandag 13 september 2010 23:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik had je niet,dus voel er niks van
al die nachten dat ik onder je bed lag te luisteren naar je rochelende ademhaling.. Ik ga dat nog het meest missenquote:Op maandag 13 september 2010 23:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik had je niet,dus voel er niks van
Onder mijn kist is geen ruimte hoorquote:Op maandag 13 september 2010 23:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
al die nachten dat ik onder je bed lag te luisteren naar je rochelende ademhaling.. Ik ga dat nog het meest missen
En dan is het nog rustigquote:Op maandag 13 september 2010 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat een dubieuze, gemene wending neemt dit topique ineens.
trek eens aan dat gouden hendeltje rechtsquote:Op maandag 13 september 2010 23:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Onder mijn kist is geen ruimte hoor
nieuw hier zeker?quote:Op maandag 13 september 2010 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat een dubieuze, gemene wending neemt dit topique ineens.
quote:Op maandag 13 september 2010 23:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
trek eens aan dat gouden hendeltje rechts
wil jij mn rebound zijn? Of heb jij geen rochelende ademhaling?quote:
Ohhhhhhhjaquote:Op maandag 13 september 2010 23:28 schreef Evie het volgende:
geen leuke man die wil komen strippen hier?
quote:Op maandag 13 september 2010 23:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wil jij mn rebound zijn? Of heb jij geen rochelende ademhaling?
quote:
Enge gothicquote:Op maandag 13 september 2010 23:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wil jij mn rebound zijn? Of heb jij geen rochelende ademhaling?
dat je daar al van onder de indruk was, was wel een weggevertje jaquote:
je gaat die rare lijkengeur nog missen in de ochtendquote:
Het was meer onverwachtquote:Op maandag 13 september 2010 23:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat je daar al van onder de indruk was, was wel een weggevertje ja
joe is idd wel een beetje eng jaquote:
ik kijk nergens meer van op hierquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
joe is idd wel een beetje eng ja
Nee hoor,dat komt uit mn kastquote:Op maandag 13 september 2010 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je gaat die rare lijkengeur nog missen in de ochtend
Nah, ik had het aan kunnen zien komen na die opmerking over een ontploffende penis.quote:Op maandag 13 september 2010 23:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik kijk nergens meer van op hier
Bij je thuis?quote:Op maandag 13 september 2010 23:28 schreef Evie het volgende:
geen leuke man die wil komen strippen hier?
die heb ik allang opgepeuzeldquote:
Dat valt reuze mee hoorquote:Op maandag 13 september 2010 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
joe is idd wel een beetje eng ja
quote:Op maandag 13 september 2010 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zeg: bel Teun en we gaan met z'n drie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |