waarom gebruik jij je originele account niet?quote:Op maandag 13 september 2010 22:51 schreef Goddelijker het volgende:
Wat een oldskool PUB-ers hier zeg.
Teveel posts. Maar als je een beetje googled zie je al dat zijn oude account mstr isquote:Op maandag 13 september 2010 22:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waarom gebruik jij je originele account niet?
Wut?quote:
Dat KPD forum is ook niet goed voor jou hè krullenbol.quote:
wat mag ik eerst?quote:
Weltrusten. Je kwam hier nog heen zei je? Het dat tegenwoordig slapen?quote:Op maandag 13 september 2010 22:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tsjooo ik heb het wel weer gehad hier. Slaap lekker!
Knuffelen!quote:
Ik al 2 jaar ofzoquote:Op maandag 13 september 2010 22:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
OEH IK MAG BIJNA KPD BEKIJKEN!!!!!!!!!!!!!!
Nee, toen ik het tikte had ik beeld en toen moest ik een beetje huilenquote:Op maandag 13 september 2010 22:53 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat KPD forum is ook niet goed voor jou hè krullenbol.
Hallon ik ben 12 wie ben jij?quote:
Do! tijd niet gezien mang!quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 22:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Teveel posts. Maar als je een beetje googled zie je al dat zijn oude account mstr is
Geen idee, maar het bekt zelfs beter dan hallo.quote:Op maandag 13 september 2010 22:56 schreef kanovinnie het volgende:
Waar komt hallon in godsnaam vandaan?
Jaloers?quote:
hallon?quote:Op maandag 13 september 2010 22:56 schreef kanovinnie het volgende:
Waar komt hallon in godsnaam vandaan?
HALLOWWWW.quote:Op maandag 13 september 2010 22:57 schreef VASND het volgende:
[..]
Geen idee, maar het bekt zelfs beter dan hallo.
Vind ik niet heur!quote:Op maandag 13 september 2010 22:57 schreef VASND het volgende:
[..]
Geen idee, maar het bekt zelfs beter dan hallo.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:58 schreef VASND het volgende:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Hallon
Hopsakeetje
DRUK DAN CTRL SHIFT NIET IN!quote:Op maandag 13 september 2010 22:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
KUT TOETSENBORD BLIJF EENS OP ENGELS STAAN
Ik ben niet oldskool mang.quote:Op maandag 13 september 2010 22:51 schreef Goddelijker het volgende:
Wat een oldskool PUB-ers hier zeg.
Dat je raar doetquote:Op maandag 13 september 2010 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Me neither, so what's the problem sir?
Ja.quote:
Ik welquote:
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 13 september 2010 23:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
noortje, wat ik denk he,,, dat je een aandachtshoer der eerste klasse bent.
Neejoh.quote:Op maandag 13 september 2010 23:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
noortje, wat ik denk he,,, dat je een aandachtshoer der eerste klasse bent.
weet het wel zekerquote:Op maandag 13 september 2010 23:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt.
WTF?quote:Op maandag 13 september 2010 23:03 schreef dralion13 het volgende:
ik wil wel een knuffel van een mede kanopoloër
Welke vereniging?quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 23:07 schreef dralion13 het volgende:
jij zit bij de zwetplassers:P
Jaja, ik weet veel over je
Geen idee. Maar ik weet wel dat je in Hongarije op vakantie bent geweest, en dat ik er eigelijk niet wakker van kan liggenquote:
Wat ben jij een enge stalker zegquote:Op maandag 13 september 2010 23:07 schreef dralion13 het volgende:
jij zit bij de zwetplassers:P
Jaja, ik weet veel over je
Hij zit bij zo ongeveer de slechtste vereniging van Nederlandquote:Op maandag 13 september 2010 23:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat ben jij een enge stalker zeg
geen stalker, herken gewoon de kleur van het zwemvestquote:Op maandag 13 september 2010 23:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat ben jij een enge stalker zeg
Verder vraag ik me nog steeds af wie je dan bent.quote:Op maandag 13 september 2010 23:16 schreef dralion13 het volgende:
[..]
geen stalker, herken gewoon de kleur van het zwemvest
Lowlands, forum.gamez.nl, WoW, www.phpbb.nl/forums etcetcquote:Op maandag 13 september 2010 23:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Verder vraag ik me nog steeds af wie je dan bent.
Dus je staart zo lang en geobsedeerd naar z'n zwemvest dat je weet wie hij is?quote:Op maandag 13 september 2010 23:16 schreef dralion13 het volgende:
[..]
geen stalker, herken gewoon de kleur van het zwemvest
Waar heb jij op gegoogeld?quote:Op maandag 13 september 2010 23:20 schreef VASND het volgende:
[..]
Lowlands, forum.gamez.nl, WoW, www.phpbb.nl/forums etcetc
Ik ben de enige nummer 16, en heb misschien een beetje een slechte reputatie op het veld.quote:Op maandag 13 september 2010 23:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dus je staart zo lang en geobsedeerd naar z'n zwemvest dat je weet wie hij is?
Nou, zo lastig is dat niet. Mijn foto's staan op FOK!, al zou ik het wel kunnen waarderen als je me niet gaat aanspreken met kanovinnie als je me herkentquote:Op maandag 13 september 2010 23:24 schreef dralion13 het volgende:
weet de persoon niet, alleen de kanovereniging
KUTDUITSERS DOOD MOETEN ZE!!!!quote:Op maandag 13 september 2010 23:25 schreef xyzyx het volgende:
Heb mijn rijbewijs weer terug, hoei. Heeft ons wel 200 euro aan benzine gekost ofzokut duitsers wilde m niet op sturen?
__!
Ik hoefde de benzine gelukkig niet te betalenquote:Op maandag 13 september 2010 23:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
KUTDUITSERS DOOD MOETEN ZE!!!!
Das dan nog mooi. Heb je nog geluk dat je het niet in Berlijn ofzo heb moeten ophalenquote:Op maandag 13 september 2010 23:26 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik hoefde de benzine gelukkig niet te betalen
Daar was ik dit weekend dusquote:Op maandag 13 september 2010 23:27 schreef dralion13 het volgende:
ach, doe toch geen wedstrijden meer, dus enige kans dat ik je weer zie is als je toevallig bij een toernooi in groningen bent
T was 300 km ofzo heen en terug alleen t verbruik van die autoquote:Op maandag 13 september 2010 23:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das dan nog mooi. Heb je nog geluk dat je het niet in Berlijn ofzo heb moeten ophalen
Jongen uit me klas heeft in een auto gezeten die 2:1 reed. Dat ding kon dan ook wel weer 300+ met 950 pk en 1200 nmquote:Op maandag 13 september 2010 23:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T was 300 km ofzo heen en terug alleen t verbruik van die auto
Waarom niet met een zuinigere auto heen?quote:Op maandag 13 september 2010 23:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T was 300 km ofzo heen en terug alleen t verbruik van die auto
Deze reed 40 liter op 100 kmquote:Op maandag 13 september 2010 23:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jongen uit me klas heeft in een auto gezeten die 2:1 reed. Dat ding kon dan ook wel weer 300+ met 950 pk en 1200 nm
zn usernamequote:
zo'n vermoeden had ik al, ik was er niet:Pquote:Op maandag 13 september 2010 23:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar was ik dit weekend dus
Ben jij toevallig ooit visser geweest in Frankrijk, bij stipyaks?
Mijn pa had zelf de auto nodig en dat was de enige auto die we mee konden krijgen.. Nouja we konden ook de a4 van mn vriend zijn ma pakken.. alleen mij krijg je voor geen goud in een kanariegele cabrioquote:Op maandag 13 september 2010 23:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom niet met een zuinigere auto heen?
lolwat?quote:
Moet het niet prodigy zijn?quote:
Heb je ooit gepoloëd dan?quote:Op maandag 13 september 2010 23:34 schreef dralion13 het volgende:
[..]
zo'n vermoeden had ik al, ik was er niet:P
en nee, doe niet aan stipyaks
Kap er dan meequote:Op maandag 13 september 2010 23:35 schreef TripleP het volgende:
WIE WILT ME FOLLOWEN OP TWITTER IK HEB TE WEINIG FOLLOWERS
Nee dus?quote:
dat dusquote:
Nee.quote:
dat wel, maar mn team is er mee gestopt, dus heb momenteel geen team meer (en nee, ik vertik het om me tot het niveau van het 6e te verlagenquote:
Gezellig bij Willem!quote:Op maandag 13 september 2010 23:39 schreef dralion13 het volgende:
[..]
dat wel, maar mn team is er mee gestopt, dus heb momenteel geen team meer (en nee, ik vertik het om me tot het niveau van het 6e te verlagen)
Juistem!quote:
Ja die.quote:Op maandag 13 september 2010 23:40 schreef kanovinnie het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/243067
Die dus
Johan is echt een mafkees. Zo irritant als hij Kom OP G K V staat te brullen.quote:Op maandag 13 september 2010 23:41 schreef dralion13 het volgende:
en johan![]()
maar hoeveelste zijn jullie geworden met lc?
Net kende je me niet, en nu wel? Ik speel 2de klasse. Maar eigelijk niet zo heel serieus. Sowieso hebben wij (zoals jij waarschijnlijk wel weet) wedstrijden en trainingen nooit echt serieus genomen. Vandaar dat ik op vrijdagavond om 11 uur met 4 liter bier mijn tent ging opzetten. En ik ging toen nog 3 halve liters opdrinken voordat ik ging slapen.quote:Op maandag 13 september 2010 23:44 schreef dralion13 het volgende:
IN DE HAND-JES!!
valt tegen, had toch wel betere resultaten verwacht van je, welke klasse speel je nu? 1e of 2e?
ZP A, of ZP B, zo moeilijk is het niet. Wie ben jij nou?quote:Op maandag 13 september 2010 23:48 schreef dralion13 het volgende:
na de foto's van je gezien te hebben weet ik nu wel wie je bent, en wist persoon niet, maar had wel sterk vermoeden welk team:P
quote:
quote:
Jodel gast!quote:
Ja, wat?quote:
Jodel!quote:
SORRY HOOR, WISTNIEDAJEKWAADWERD!quote:
Nu blijf ik nog eventjesquote:
Neem wat peperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neem wat peperFlauw = weinig zout, kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
hap hap hapquote:
En tis niet eens lekkerquote:
Neem wat sambal?quote:
Zullen we nog één keer knuffelen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neem wat sambal?
Ik ga iig slapen. Weltrust.
Ik doe mee!!!1111quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zullen we nog één keer knuffelen?
Met wie knuffel ik danquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zullen we nog één keer knuffelen?
NEE KNUFFEKLEN LULquote:
Nee.quote:
Mijn zeroku post van de dagquote:
Zure gastquote:
Iehhhhlllll!quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Geen idee, er hangen allemaal blonde krulletjes voor.
Weltrusten!
Pf, had ik zaterdag ookquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:51 schreef TripleP het volgende:
De tering.Mijn ogen jeuken als een mooootherfucker.
Of er zit teveel inquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:56 schreef TripleP het volgende:
Ligt vast aan het tekort aan eiwit.
120.gif
* VASND proostquote:
Lekker, doet het prima.quote:
Jij bent toch gevrijwaard van boetes?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:22 schreef xyzyx het volgende:
Gisteravond was me een best avontuurtje. In een half uurtje van mijn huis naar Amsterdam geredenvraag me af of ik een boete gekregen heb
Nee ik heb al 350 euro hard rij belasting moeten betalenquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:25 schreef MarkM het volgende:
[..]
Jij bent toch gevrijwaard van boetes?
... omdat?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:27 schreef xyzyx het volgende:
Overigens was deze x te hard rijden mijn goed recht
Vertel, je vriendin zat zwanger achterin? Je moest naar je stervende hamster in de dierenkliniek? Je WoW stond nog aan thuis?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:27 schreef xyzyx het volgende:
Overigens was deze x te hard rijden mijn goed recht
Dat zijn dan ook wel de énige redenen waarom je als burger te hard zou mogen rijden inderdaad.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vertel, je vriendin zat zwanger achterin? Je moest naar je stervende hamster in de dierenkliniek? Je WoW stond nog aan thuis?
Idd, vooral als die vriendin pas 2 maanden zwanger isquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook wel de énige redenen waarom je als burger te hard zou mogen rijden inderdaad.
Als de baby van je baby zwanger is!quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, vooral als die vriendin pas 2 maanden zwanger is
Kan dat?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als de baby van je baby zwanger is!
Wordt wel een eng ding danquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het een tweeling is misschien?
Google maar eens op harlequinquote:
Ik weet zonder Google Images al wat je bedoeltquote:
Geestelijk wel inderdaadquote:
Precies jaquote:
MUSE was tof trouwens.quote:
Ojaquote:
Hehe normale formatiequote:Op dinsdag 14 september 2010 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OjaJa, hebben ze in de normale formatie gespeeld of doorgewisseld?
Nicequote:
Check,.quote:
Nee mijn zusje belde op midden in de nacht en schijnbaar kon ze niets anders dan gillen en tussendoor wat zeggen alleen wat geheel onverstaanbaar was.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vertel, je vriendin zat zwanger achterin? Je moest naar je stervende hamster in de dierenkliniek? Je WoW stond nog aan thuis?
en wat was er?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee mijn zusje belde op midden in de nacht en schijnbaar kon ze niets anders dan gillen en tussendoor wat zeggen alleen wat geheel onverstaanbaar was.
Dan ga ik dus echt niet rustig 120 rijden
Ze hadden spacecake gemaakt en waarschijnlijk had iemand er troep door heen gedaan.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en wat was er?
ze werd genomen door een neger?
En, vond je dit een goeie reden?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:31 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze hadden spacecake gemaakt en waarschijnlijk had iemand er troep door heen gedaan.
Moest ik die persoon ooit voor mijn auto krijgen dan is de enige reden om te remmen het niet willen vuilmaken van de auto, wat een kanker figuren
Hoe had ik dat moeten weten? Voor t zelfde geld was er wat anders aan de hand.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En, vond je dit een goeie reden?
Ja maar jij lijkt wel elke mogelijkheid aan te grijpen om maar hard te moeten gaan rijdenquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:33 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoe had ik dat moeten weten? Voor t zelfde geld was er wat anders aan de hand.
Mijn zusje is niet het type die met dat soort shit experimenteert en ja ze moet beter nadenken voor ze wat gaat doen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar jij lijkt wel elke mogelijkheid aan te grijpen om maar hard te moeten gaan rijdenMisschien moet je zusje even wat beter nadenken voordat ze zulke dingen gaat doen
Of jou ff informeren, dan ben je alvast voorbereid
Hoe oud is ze?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn zusje is niet het type die met dat soort shit experimenteert en ja ze moet beter nadenken voor ze wat gaat doen.
En ik rij altijd te hard (behalve bij flitspalen als ik het op tijd door heb of als het druk is) dus daar moet ik je ook gelijk in geven(Hard rijden staat overigens niet gelijk aan gevaarlijk rijden)
19, nee geen foto's.quote:
Mmh, dan mag ze toch wel eens voor zichzelf gaan zorgenquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
19, nee geen foto's.
Al had ik eigenlijk wel foto's moeten maken van haar hoofd, ze had t hoofd van een moddervette crackhoer
Naïef kind in Amsterdam, gaat nooit goed komen.. dit bewijst t maar weerquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, dan mag ze toch wel eens voor zichzelf gaan zorgen
Idd, dat gaat helemaal mis!quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Naïef kind in Amsterdam, gaat nooit goed komen.. dit bewijst t maar weer
Daarom blijf ik ook lekker thuis wonen, ik zal t ook niet ver schoppen als ik op mezelf moest wonenquote:
Ga dan maar snel aan het werk voordat hij je ontslaat!quote:
Mijn voorkeur gaat uit naar vrouwen, sorry.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Heeft ie zn schaapjes op het droge ja?
Sla ik terugquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga dan maar snel aan het werk voordat hij je ontslaat!
tuurlijk zat er troep in... tuurlijk :")quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:31 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze hadden spacecake gemaakt en waarschijnlijk had iemand er troep door heen gedaan.
Moest ik die persoon ooit voor mijn auto krijgen dan is de enige reden om te remmen het niet willen vuilmaken van de auto, wat een kanker figuren
Natuurlijk veel te veel ingedaan en toen gingen ze helemaal wappie!quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tuurlijk zat er troep in... tuurlijk :")
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:05 schreef Juicyhil het volgende:
Drugs
echt jonge, ga lekker achter het centraal station hangen ipv hiero
Narcotica dan.quote:
Ja, dat is het natuurlijk totaal nietquote:
Jatoch!quote:
Niet in de traditionele zin van het woord waarin het te vaak gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat is het natuurlijk totaal niet
Nee ok, maar zodra je alcohol tot de drugs rekent, wat het in feite is, hoor je niemand meer over drugs zeikenquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:17 schreef VASND het volgende:
[..]
Niet in de traditionele zin van het woord waarin het te vaak gebruikt wordt.
Bv: spacecake ieeeehl junk
Dat en nicotine.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee ok, maar zodra je alcohol tot de drugs rekent, wat het in feite is, hoor je niemand meer over drugs zeiken
Zelfmoord is een uitweg.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat en nicotine.
Hypocriete kutmaatschappij.
Neehoor, dat is een laffe wegren mentaliteit.quote:
Nah, iedere keer als ik zelfmoord pleeg neemt het zoveel tijd in beslag.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Neehoor, dat is een laffe wegren mentaliteit.
Maar ga je gang.
Hallo mijn fanquote:
Hallo almachtige leider van dikke homo'squote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hallo almachtige leider van dikke homo's
Persoonlijke shitquote:
NOT MY FAULT!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:57 schreef Juicyhil het volgende:
Echt, waarom neemt iedereen telkens kloontjes. Nu weet ik weer niet wie jij bent.
Reap de nabestaandenquote:
Cookiequote:
Op FOK!?quote:
Ooohquote:
Die nieuwe pubers ook!quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Komt vast door al die pubers die in die Drugs topics posten.
quote:
Ik zou eerder naar gedrag kijken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:06 schreef KomtTijd... het volgende:
sja hoeveel van de mensen die hier posten zijn nou daadwerkelijk nog pubers?
I'm T_C, who the fuck are you?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een gebakken stuk deeg dat bommen legt in de metro.
Die duft met die krullenquote:
De enige.quote:
En hoeveel vrouwen prostaatkanker?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:12 schreef TripleP het volgende:
Ongeveer 1 op de 8 vrouwen en 1 op de 1500 mannen krijgt borstkanker.
LoLllllllllllll
Kikker in je bil, woemoehahehwahquote:
Ik vraag me af waar het gemiddelde per kilo tiet op uit zou komen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:12 schreef TripleP het volgende:
Ongeveer 1 op de 8 vrouwen en 1 op de 1500 mannen krijgt borstkanker.
LoLllllllllllll
Op de hogeschool!quote:
2x goed op één vraagquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Op je kont!
Op school zou ook iets bijzonders zijn ja
Tieten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben goeeed.
Raad eens wat ik heb!
mag ik ook raden?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben goeeed.
Raad eens wat ik heb!
Ja, terwijl ik over dat fietspad fiets wat blank staatquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij mag niet raden jij kunt me zien zitten Als je naar de supermarkt fietst.
dat we dat nog mogen meemaken in de randstad... een blank fietspadquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, terwijl ik over dat fietspad fiets wat blank staat
Het fietspad hier is prima droog hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, terwijl ik over dat fietspad fiets wat blank staat
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat we dat nog mogen meemaken in de randstad... een blank fietspad
Whehequote:Op dinsdag 14 september 2010 17:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat we dat nog mogen meemaken in de randstad... een blank fietspad
Nou, niet dat stuk tussen dat HBO gebouw en de Porceleyne Flesquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het fietspad hier is prima droog hoor
quote:
Kut.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
/matige garp
wat denk jij van het merk XXODD?
Boeiend, je vroeg het niet aan mij, dus ik dacht ik geef gewoon een random antwoordquote:
kutventquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Boeiend, je vroeg het niet aan mij, dus ik dacht ik geef gewoon een random antwoord
Okquote:
wat denk jij dan!quote:
aftrekken ook,,, nou bart, Jij zit gebeiteld!quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zie het positief: het verkleint aanzienlijk de kans dat je prostaatkanker krijgt.
Dat is wel chilliebillie inderdaad ja! Dankjewel Fjetsquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zie het positief: het verkleint aanzienlijk de kans dat je prostaatkanker krijgt.
Volgens mij vergroot je daar de kans alleen maar mee?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
aftrekken ook,,, nou bart, Jij zit gebeiteld!
al gedaan henk!quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen ervaring met dat merkMaar lees dit anders ff door
nee, regelmatig ejaculeren zou goed zijn om prostaatkanker uit je prostaat te houden....quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij vergroot je daar de kans alleen maar mee?
Huenkquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
al gedaan henk!
ben geen FOK!er...
maar daar zit zo'n lul die die dingen 'verkoopt' zo'n sjaak die wel ff bij je thuis komt om alles in orde te maken... daar heb ik weinig trek invan zo'n sjonnie die een eenmanszaakje heeft...
Oooooh, dan haal ik de 120 welquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, regelmatig ejaculeren zou goed zijn om prostaatkanker uit je prostaat te houden....
volgens 'wetenschappelijk' onderzoek.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huenk
Mja true, dat is maar kut. Maar je kan het toch gewoon op de site zelf ontwerpen?
Misschien ben ik te visueel ingesteld maar ik wil niet weten hoe ze dat onderzocht hebbenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, regelmatig ejaculeren zou goed zijn om prostaatkanker uit je prostaat te houden....
volgens 'wetenschappelijk' onderzoek.
Gewoon doen dan!quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
die site is wel geil. Van xxodd zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |