abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86403679
Nog een deel van dit zielige topic. :D
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_86403714
Samenvatting van de vorige 2 topics?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_86403734
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:50 schreef 9611Niels het volgende:
Android is beter, maar iOS gebruikers kunnen dit niet toegeven :)
pi_86403739
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:50 schreef 9611Niels het volgende:
Android > iOS.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_86403759
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:51 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Android is beter, maar iOS gebruikers kunnen dit niet toegeven :)
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:51 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Android > iOS.
Daar kan ik me wel in vinden. :')
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  maandag 13 september 2010 @ 22:52:34 #6
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_86403815
Doe maemo niet mee in de vergelijking? :o
pi_86403852
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:52 schreef PiRANiA het volgende:
Doe maemo niet mee in de vergelijking? :o
Dat kunnen we de iOS gebruikers niet aandoen ;)
pi_86403855
Waarom gaan we een Open Source O.S. met het iOS vergelijken, waarbij je werkelijk geen eigen keuze hebt.
pi_86403918
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:37 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Als ik vind dat de Galaxy S beter presteert in mijn ogen dan kan dat niet omdat iOS gewoon beter is :S

Dat jij developer voor iOS bent wil nog niet zeggen dat ik de Galaxy S beter vind presteren, en dan kun je wel komen met die tabeletjes, maar nog steeds vind ik de Galaxy S beter presteren. :D
Ik had het over het touchscreen.
pi_86404000
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:53 schreef Regenbui het volgende:
Waarom gaan we een Open Source O.S. met het iOS vergelijken, waarbij je werkelijk geen eigen keuze hebt.
Klopt, er zijn weliswaar 250.000 apps maar daar kan je niet zelf uit kiezen, Steve kiest elke maand voor jou een paar random apps en die worden dan vanzelf op je iPhone geïnstalleerd.
pi_86404014
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:54 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Ik had het over het touchscreen.
Vind ik fijner werken, of kun je dat niet slikken? En omdat die robot test uitwijzen dat die van de Iphone beter is is dat zo..

BTW nog geen filmpje gezien waarin de Galaxy s word getest, alleen de 3GS en de n1 en milestone.

[ Bericht 7% gewijzigd door Antony1989 op 13-09-2010 23:01:22 ]
pi_86404088
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:55 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Klopt, er zijn weliswaar 250.000 apps maar daar kan je niet zelf uit kiezen, Steve kiest elke maand voor jou een paar random apps en die worden dan vanzelf op je iPhone geïnstalleerd.
Dat is dan ook het enigste dat je zelf kan kiezen :')
  maandag 13 september 2010 @ 23:01:21 #13
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_86404313
Moet zeggen dat de IOS erg fijn is met scrollen, dat gaat bij android net iets minder smooth.

Verder, Android geeft je veel meer vrijheid en opties.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_86404394
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:55 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

How how how, niet gelijk conclusies trekken. Het heeft zo z'n voor en nadelen. Ik geloof in keuze vrijheid, dus ook de keuze om je eigen Apps te kiezen. Het voordeel vind ik het ecosysteem dat Apple hanteert, dat alles naadloos op elkaar aansluit en het beste uit de gebruikers ervaring haalt.
pi_86404427
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:56 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Vind ik fijner werken, of kun je dat niet slikken? En omdat die robot test uitwijzen dat die van de Iphone beter is is dat zo..
Nou robot testen heb ik wel enigszins vertrouwen in ja. Om daarvan zonder onderbouwing te zeggen "nee klopt toch niet", vind ik een beetje.. tsja..

Maar ik snap niet waarom je zo doordramt, ik heb niks over het touchscreen van de Galaxy S gezegd. Die komt ook helemaal niet in die test voor.

Maar die wordt binnenkort vast ook wel een keer vergeleken, dan kan ik dat weer als onafhankelijke en objectieve bron aanhalen en kan jij het weer glashard ontkennen. :')
pi_86404494
Ik weet niet hoeveel van jullie MMA kijken, maar persoonlijk ben ik zelf een grote fan van Jon Fitch, die in de welterweight-divisie van de UFC vecht. Fitch is onverslaanbaar voor de rest van de divisie, zelfs de besten, en heeft de afgelopen acht jaar slechts één keer verloren, van Georges St-Pierre, de beste welterweight ter wereld en pound-for-pound nummer 1 van dit moment. Hoewel ik niet denk dat Fitch verslagen zal worden door iemand anders in de divisie, zie ik hem een rematch met St-Pierre ook niet winnen en zal hij alleen maar zijn plek als onbetwiste nummer 2 van de wereld bevestigen.

Vergelijk Fitch met Android: verschrikkelijk veelzijdig, consistent en beter dan vrijwel alle anderen, behalve St-Pierre, die een vergelijkbare skillset heeft, maar alles nét even iets beter doet. Om de analogie nog iets door te trekken: ik ben een groter fan van Fitch dan van St-Pierre, en zou hem graag een rematch zien winnen. Ik zie het voorlopig alleen niet gebeuren. Hetzelfde geldt voor Android: ik vind Android een heel mooi platform, en als het in een nieuwere firmware de functies biedt die ik persoonlijk als essentiëel zie en nu nog mis, zie ik mezelf zonder enig probleem switchen als die nieuwe firmware in een mooi toestel draait.

Buiten deze twee zie ik WebOS als een soort 'dark horse', dat met goede hardware zomaar een hele goede tegenstander kan worden. WebOS combineert het beste van beiden: een open platform/market, drag&drop functie én iTunes-synchronisatie, een superieure browser en de beste implementatie van multitasken. Het is alleen jammer dat er geen smartphone met WebOS is die de iPhones en Desires kan bijbenen.
  maandag 13 september 2010 @ 23:05:06 #17
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_86404512
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:39 schreef Renesite het volgende:

[..]

een consument wil keuze in een wat minder duurzaam goed. Een duurzaam goed, laptop, mag best langer meegaan. Een mobiel is iets wat mode grilliger is en daarom goed afgewogen mag worden naar eigen smaak en gebruik. Ik wil daarom keuze met een goede range applicaties, gebruikersgroep en naar smaak indeelbaar.
Zie hier het zeer belangrijke verschil :) Een consument is niet jij. Android zit goed in elkaar, maar het heeft een kleine mate van controle nodig. Ja, Apple heeft te veel controle in zijn App Store, maar Android is veel te los, er kan te veel troep binnenkomen en niet iedere gebruiker snapt wat hij moet doen.

Met die 16 telefoons is dat hetzelfde, zeker als er nieuwere versies bij komen wordt het lastig welke telefoon wat kan, welke versie van Android waarop draait, welke apps op welke versie draaien, enzovoorts. En nogmaals, 'jij', of de geavanceerde gebruiker, zal dat best kunnen uitzoeken, maar daarmee is nog lang niet zeker dat iedere gebruiker dat wil.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_86404537
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:57 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Dat is dan ook het enigste dat je zelf kan kiezen :')
enigste :')
pi_86404591
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:02 schreef Regenbui het volgende:

[..]

How how how, niet gelijk conclusies trekken. Het heeft zo z'n voor en nadelen. Ik geloof in keuze vrijheid, dus ook de keuze om je eigen Apps te kiezen. Het voordeel vind ik het ecosysteem dat Apple hanteert, dat alles naadloos op elkaar aansluit en het beste uit de gebruikers ervaring haalt.
Ja kut zeg, ik heb echt nauwelijks keuzevrijheid in de App Store.
pi_86404655
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:01 schreef ZodiaX het volgende:
Moet zeggen dat de IOS erg fijn is met scrollen, dat gaat bij android net iets minder smooth.

Verder, Android geeft je veel meer vrijheid en opties.
Ja, jammer alleen dat Android-fanboys maar bar weinig voorbeelden van die 'vrijheid' kunnen geven, zeker wat de Market betreft. Bij de Appstore is het niet mogelijk dat je bankrekening wordt leeggetrokken na het installeren van een app, bij de Market is die kans redelijk reëel. Dat is een vrijheid die mij gestolen kan worden.

Voor de rest is er jailbreak :)
pi_86404783
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:07 schreef Splackavellie02 het volgende:

Voor de rest is er jailbreak :)
Ja binnen 2 tellen open je een website, is je iPhone gejailbreakt en beschik je over dezelfde "openheid" die Android heeft, dus waar al die hoepla nou voor nodig is.
pi_86404823
Nog iets wat de iPhone niet kan: ik heb de StumbleUpon-app geïnstalleerd, Hier kun je je voorkeuren aanklikken voordat je begint met stumblen. Eentje daarvan is "Adult humor", maar als ik deze aanklik, krijg ik de melding:

Error loading URL
Due to App Store policies, adult stumbling is not allowed on this device.

Verdomme Steve, hoe kan ik in godsnaam van mijn smartphone genieten met dit soort bepekingen?! :')
pi_86404908
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nog iets wat de iPhone niet kan: ik heb de StumbleUpon-app geïnstalleerd, Hier kun je je voorkeuren aanklikken voordat je begint met stumblen. Eentje daarvan is "Adult humor", maar als ik deze aanklik, krijg ik de melding:

Error loading URL
Due to App Store policies, adult stumbling is not allowed on this device.

Verdomme Steve, hoe kan ik in godsnaam van mijn smartphone genieten met dit soort bepekingen?! :')
Nee dat is een feature.
pi_86405026
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:12 schreef Antony1989 het volgende:
Nee dat is een feature.
Het is een feature dat hij iets expliciet NIET doet?
pi_86405073
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:15 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Het is een feature dat hij iets expliciet NIET doet?
Ja mr Jobs laat iets natuurlijk niet werken als het niet werkt. Dus werkt het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')