Android is beter, maar iOS gebruikers kunnen dit niet toegevenquote:Op maandag 13 september 2010 22:50 schreef 9611Niels het volgende:
Samenvatting van de vorige 2 topics?
Android > iOS.quote:Op maandag 13 september 2010 22:50 schreef 9611Niels het volgende:
Samenvatting van de vorige 2 topics?
quote:Op maandag 13 september 2010 22:51 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Android is beter, maar iOS gebruikers kunnen dit niet toegeven
Daar kan ik me wel in vinden.quote:
Dat kunnen we de iOS gebruikers niet aandoenquote:Op maandag 13 september 2010 22:52 schreef PiRANiA het volgende:
Doe maemo niet mee in de vergelijking?
Ik had het over het touchscreen.quote:Op maandag 13 september 2010 22:37 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Als ik vind dat de Galaxy S beter presteert in mijn ogen dan kan dat niet omdat iOS gewoon beter is :S
Dat jij developer voor iOS bent wil nog niet zeggen dat ik de Galaxy S beter vind presteren, en dan kun je wel komen met die tabeletjes, maar nog steeds vind ik de Galaxy S beter presteren.
Klopt, er zijn weliswaar 250.000 apps maar daar kan je niet zelf uit kiezen, Steve kiest elke maand voor jou een paar random apps en die worden dan vanzelf op je iPhone geïnstalleerd.quote:Op maandag 13 september 2010 22:53 schreef Regenbui het volgende:
Waarom gaan we een Open Source O.S. met het iOS vergelijken, waarbij je werkelijk geen eigen keuze hebt.
Vind ik fijner werken, of kun je dat niet slikken? En omdat die robot test uitwijzen dat die van de Iphone beter is is dat zo..quote:Op maandag 13 september 2010 22:54 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik had het over het touchscreen.
Dat is dan ook het enigste dat je zelf kan kiezenquote:Op maandag 13 september 2010 22:55 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Klopt, er zijn weliswaar 250.000 apps maar daar kan je niet zelf uit kiezen, Steve kiest elke maand voor jou een paar random apps en die worden dan vanzelf op je iPhone geïnstalleerd.
How how how, niet gelijk conclusies trekken. Het heeft zo z'n voor en nadelen. Ik geloof in keuze vrijheid, dus ook de keuze om je eigen Apps te kiezen. Het voordeel vind ik het ecosysteem dat Apple hanteert, dat alles naadloos op elkaar aansluit en het beste uit de gebruikers ervaring haalt.quote:Op maandag 13 september 2010 22:55 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Klopt, er zijn weliswaar 250.000 apps maar daar kan je niet zelf uit kiezen, Steve kiest elke maand voor jou een paar random apps en die worden dan vanzelf op je iPhone geïnstalleerd.
Nou robot testen heb ik wel enigszins vertrouwen in ja. Om daarvan zonder onderbouwing te zeggen "nee klopt toch niet", vind ik een beetje.. tsja..quote:Op maandag 13 september 2010 22:56 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Vind ik fijner werken, of kun je dat niet slikken? En omdat die robot test uitwijzen dat die van de Iphone beter is is dat zo..
Zie hier het zeer belangrijke verschilquote:Op maandag 13 september 2010 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
een consument wil keuze in een wat minder duurzaam goed. Een duurzaam goed, laptop, mag best langer meegaan. Een mobiel is iets wat mode grilliger is en daarom goed afgewogen mag worden naar eigen smaak en gebruik. Ik wil daarom keuze met een goede range applicaties, gebruikersgroep en naar smaak indeelbaar.
enigstequote:Op maandag 13 september 2010 22:57 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enigste dat je zelf kan kiezen
Ja kut zeg, ik heb echt nauwelijks keuzevrijheid in de App Store.quote:Op maandag 13 september 2010 23:02 schreef Regenbui het volgende:
[..]
How how how, niet gelijk conclusies trekken. Het heeft zo z'n voor en nadelen. Ik geloof in keuze vrijheid, dus ook de keuze om je eigen Apps te kiezen. Het voordeel vind ik het ecosysteem dat Apple hanteert, dat alles naadloos op elkaar aansluit en het beste uit de gebruikers ervaring haalt.
Ja, jammer alleen dat Android-fanboys maar bar weinig voorbeelden van die 'vrijheid' kunnen geven, zeker wat de Market betreft. Bij de Appstore is het niet mogelijk dat je bankrekening wordt leeggetrokken na het installeren van een app, bij de Market is die kans redelijk reëel. Dat is een vrijheid die mij gestolen kan worden.quote:Op maandag 13 september 2010 23:01 schreef ZodiaX het volgende:
Moet zeggen dat de IOS erg fijn is met scrollen, dat gaat bij android net iets minder smooth.
Verder, Android geeft je veel meer vrijheid en opties.
Ja binnen 2 tellen open je een website, is je iPhone gejailbreakt en beschik je over dezelfde "openheid" die Android heeft, dus waar al die hoepla nou voor nodig is.quote:Op maandag 13 september 2010 23:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
Voor de rest is er jailbreak
Nee dat is een feature.quote:Op maandag 13 september 2010 23:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nog iets wat de iPhone niet kan: ik heb de StumbleUpon-app geïnstalleerd, Hier kun je je voorkeuren aanklikken voordat je begint met stumblen. Eentje daarvan is "Adult humor", maar als ik deze aanklik, krijg ik de melding:
Error loading URL
Due to App Store policies, adult stumbling is not allowed on this device.
Verdomme Steve, hoe kan ik in godsnaam van mijn smartphone genieten met dit soort bepekingen?!
Ja mr Jobs laat iets natuurlijk niet werken als het niet werkt. Dus werkt het niet.quote:Op maandag 13 september 2010 23:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is een feature dat hij iets expliciet NIET doet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |