Hihi TS, wat een aidstopicquote:Op maandag 13 september 2010 22:10 schreef SuperwormJim het volgende:
Vooruit, doe maar. Ik wacht wel even.
Zelfs als de TT verkeerd is gehoofdletterd.quote:Op maandag 13 september 2010 22:11 schreef Stoeprand het volgende:
Op zijn topics reageer je wel, SuperwormJim.
En ik let er altijd speciaal op.quote:Op maandag 13 september 2010 22:12 schreef RitseB het volgende:
[..]
Zelfs als de TT verkeerd is gehoofdletterd.
Goed gezien.quote:Op maandag 13 september 2010 22:11 schreef Stoeprand het volgende:
Op zijn topics reageer je wel, SuperwormJim.
Goed gezien..quote:Op maandag 13 september 2010 22:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En ik let er altijd speciaal op.
Aangepast.quote:Op maandag 13 september 2010 22:12 schreef RitseB het volgende:
[..]
Zelfs als de TT verkeerd is gehoofdletterd.
Toeval bestaat niet.quote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef Chowi het volgende:
Eens met klacht! Gebeurt mij ook vaak. En "toevallig" is SWJ altijd degene die op dat moment een slotje zet. Ja ja. Ik geloof er onderhand niets meer van dat dat toevallig is.
Klopt, ik beheers toeval. Toeval is synoniem voor "SwJ is weer eens bezig".quote:
Baas. Als ik mod was, zou ik ook alle TT's veranderen in "Chowi for president". Zo doe je dat.quote:
maar goed dat jij geen mod benquote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Baas. Als ik mod was, zou ik ook alle TT's veranderen in "Chowi for president". Zo doe je dat.
Deed het pijn in je sterretje?quote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef Lysdexie het volgende:
SWJ is doorgaans een chagrijnige vent, zonder emoties. Hartverscheurend.
Onmogelijke woordenquote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Die TT![]()
onmogelijk die woorden in 1 zin
Ja is goed.quote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef LudoSanders het volgende:
apij4125 Oh grote god , zou jij samen met mij 't Keldertje willen modden?
Misschien voor m'n tweede bruiloft, maar die moet ik nog plannen.quote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef Chowi het volgende:
Zoek je nog een entertain-groepje voor je bruiloft trouwens, SWJ?
Hij is al getrouwd.quote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef Chowi het volgende:
Zoek je nog een entertain-groepje voor je bruiloft trouwens, SWJ?
Ik weet eigenlijk niet of daarvoor ervaring vereist is? En ervaring op welk gebied?quote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef LudoSanders het volgende:
Chowi, zou jij samen met mij 't Keldertje willen modden?
iedereen begreep me welquote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef RitseB het volgende:
[..]
Onmogelijke woorden. Volgens mij bedoel je een onmogelijke combinatie van woorden.
Wie de fuck ben jij en waar haal je het lef vandaan om met mijn quotes te gaan fucken!quote:
Oh wacht, ik dacht dat het volgend jaar pas was ofzo.quote:Op maandag 13 september 2010 22:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Misschien voor m'n tweede bruiloft, maar die moet ik nog plannen.
Hij schiet je neer, hij is namelijk de echte Ludo Sanders.quote:Op maandag 13 september 2010 22:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij en waar haal je het lef vandaan om met mijn quotes te gaan fucken!
Is goedquote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef LudoSanders het volgende:
Apij4125 je bent een grote baas vergeleken met die losers, zou jij samen met mij 't Keldertje willen modden?
Ik weet het ook niet exact, maar 't schijnt inderdaad zo te wezen dat je om KEL te modden enige jaren ervaring dient te hebben op het gebied van modereren.quote:Op maandag 13 september 2010 22:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of daarvoor ervaring vereist is? En ervaring op welk gebied?
Ik zoek er nog één voor de zondag.quote:Op maandag 13 september 2010 22:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh wacht, ik dacht dat het volgend jaar pas was ofzo.
In dat geval; zoek je nog een maitresse?
Je hebt me identiteit verkracht maargoed ik maak hem wel even afquote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hij schiet je neer, hij is namelijk de echte Ludo Sanders.
Cursus elitair voelen voor beginnersquote:Op maandag 13 september 2010 22:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij en waar haal je het lef vandaan om met mijn quotes te gaan fucken!
The Onion-Band ft Fanta-Stick...quote:Op maandag 13 september 2010 22:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Misschien voor m'n tweede bruiloft, maar die moet ik nog plannen.
Ik voel mij niet elitair, ik ben de belichaming van het woord elitair.quote:Op maandag 13 september 2010 22:19 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Cursus elitair voelen voor beginners
Mag ik je mijn fanta-stick aanbieden?quote:Op maandag 13 september 2010 22:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
The Onion-Band ft Fanta-Stick...
IK ZEG DOEN, Ome Jim
quote:Op maandag 13 september 2010 22:19 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Cursus elitair voelen voor beginners
Je bent je bewust van het feit dat je elitair bent, maar je voelt niet zo.quote:Op maandag 13 september 2010 22:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik voel mij niet elitair, ik ben de belichaming van het woord elitair.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En ja, eens met de klacht. Ik moet dan mijn post (die ik dus niet meer kon posten) weer recyclen, zodat hij in een ander topic past.
Ja, dat heeft een beetje te maken met een zinsconstructie die ik eerder in mijn hoofd had.quote:Op maandag 13 september 2010 22:22 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je bent je bewust van het feit dat je elitair bent, maar je voelt niet zo.
stormvloed aan takkies?quote:Op maandag 13 september 2010 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En ja, eens met de klacht. Ik moet dan mijn post (die ik dus niet meer kon posten) weer recyclen, zodat hij in een ander topic past.
Was serieus hoor mijn tr!quote:
Oh, ik had gehoopt op ervaring in het BDSM-circuit. In dat geval had ik er wel een dag voor kunnen uittrekken waarop jij me dan bijpraat over alle ins en outs op dat gebied. En wellicht had je me ook praktijkervaring kunnen verschaffen.quote:Op maandag 13 september 2010 22:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet exact, maar 't schijnt inderdaad zo te wezen dat je om KEL te modden enige jaren ervaring dient te hebben op het gebied van modereren.
Jouw laptop was toch kapot ?quote:Op maandag 13 september 2010 22:23 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Ga ergens anders je postcount opkrikken SWJ Billenlikker.
Ik heb natuurlijk en reserve laptopquote:Op maandag 13 september 2010 22:24 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Jouw laptop was toch kapot ?
En het is SwJ
Kut, dan zit ik bij mijn vriend.quote:Op maandag 13 september 2010 22:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik zoek er nog één voor de zondag.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mag ik je mijn fanta-stick aanbieden?
Jij bent het niet eens waard om mijn goddelijke behaarde billen te likkenquote:Op maandag 13 september 2010 22:23 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Ga ergens anders je postcount opkrikken SWJ Billenlikker.
En ik ?quote:Op maandag 13 september 2010 22:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij bent het niet eens waard om mijn goddelijke behaarde billen te likken
Als het nodig is: ja. Niet om je te pesten, maar omdat ik van je houd.quote:Op maandag 13 september 2010 22:23 schreef ZangerPetrochemisch het volgende:
[..]
stormvloed aan takkies?
kusje voor je takkiequote:Op maandag 13 september 2010 22:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als het nodig is: ja. Niet om je te pesten, maar omdat ik van je houd.
[ afbeelding ]
Onderdanige Takkie om het af te leren.
JAJAJAJAJA DEZE DISCUSSIE WEER ALTIJD WEER HE WORD JE ER NIET POEPZIEK VAN IK SRPEEK TOCH GEEN CHINEES OFZOW? DENK JE DAT IK DAT PIKI JONGE IK GA JE MOEDER BELLEN.quote:Op maandag 13 september 2010 22:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij bent het niet eens waard om mijn goddelijke behaarde billen te likken
Ik heb altijd gedacht dat Jip en Janneke negerts waren. En nu... zulks een deceptie.quote:Op maandag 13 september 2010 22:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als het nodig is: ja. Niet om je te pesten, maar omdat ik van je houd.
[ afbeelding ]
Onderdanige Takkie om het af te leren.
Jij bent toch Chinees ?quote:Op maandag 13 september 2010 22:27 schreef apij4125 het volgende:
[..]
JAJAJAJAJA DEZE DISCUSSIE WEER ALTIJD WEER HE WORD JE ER NIET POEPZIEK VAN IK SRPEEK TOCH GEEN CHINEES OFZOW? DENK JE DAT IK DAT PIKI JONGE IK GA JE MOEDER BELLEN.
Ik dacht dat je wel wist dat alles een deceptie is.quote:Op maandag 13 september 2010 22:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat Jip en Janneke negerts waren. En nu... zulks een deceptie.
Negroideness is in the eye of the beholder.quote:Op maandag 13 september 2010 22:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat Jip en Janneke negerts waren. En nu... zulks een deceptie.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Negroideness is in the eye of the beholder.
Ik had uit de hoogte kunnen doen over mijn BDSM-ervaringen en mij hiermee een plaatsje in jouw broekje kunnen verschaffen. Alleen ik weet ook dat zodra het puntje bij het paaltje zou komen ik een modderfiguur zou slaan aangezien ik een leek ben op het gebied van BDSM.quote:Op maandag 13 september 2010 22:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, ik had gehoopt op ervaring in het BDSM-circuit. In dat geval had ik er wel een dag voor kunnen uittrekken waarop jij me dan bijpraat over alle ins en outs op dat gebied. En wellicht had je me ook praktijkervaring kunnen verschaffen.
Maar helaas.
Zou hij jou ook mogen doen?quote:Op maandag 13 september 2010 22:34 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Als SwJ het zou vragen zou ik op 'm doen
Hij valt alleen wél op vrouwen.quote:Op maandag 13 september 2010 22:34 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Als SwJ het zou vragen zou ik op 'm doen
quote:Op maandag 13 september 2010 22:33 schreef ZangerPetrochemisch het volgende:
[..]
ondermijn mijn gezag niet
Valt me vies van je tegen, Ludo. Ik had echt verwacht dat jouw kast vol zou liggen met zweepjes, buttplugs en andere pikante seksspeeltjes.quote:Op maandag 13 september 2010 22:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had uit de hoogte kunnen doen over mijn BDSM-ervaringen en mij hiermee een plaatsje in jouw broekje kunnen verschaffen. Alleen ik weet ook dat zodra het puntje bij het paaltje zou komen ik een modderfiguur zou slaan aangezien ik een leek ben op het gebied van BDSM.
Mocht mijn tijd aangebroken zijn hoop ik dat steven mijn plaatsje over mag nemen.quote:
http://messages.fok.nl/inbox.phpquote:Op maandag 13 september 2010 22:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Valt me vies van je tegen, Ludo. Ik had echt verwacht dat jouw kast vol zou liggen met zweepjes, buttplugs en andere pikante seksspeeltjes.
Zo'n type leek je me.
NSB alert! Wie heeft er een onbezet bushokje tot zijn beschikking?quote:
Alsjeblieft, pas één keer gebruikt:quote:Op maandag 13 september 2010 22:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
NSB alert! Wie heeft er een onbezet bushokje tot zijn beschikking?
2 down, 3 to go.quote:Op maandag 13 september 2010 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsjeblieft, pas één keer gebruikt:
[ afbeelding ]
Nee, wat dat betreft ben ik nog erg ouderwets. Ik geniet liever van seks in de puurste vorm, twee dampende lichamen, bossen met schaamhaar en onbeschermd.quote:Op maandag 13 september 2010 22:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Valt me vies van je tegen, Ludo. Ik had echt verwacht dat jouw kast vol zou liggen met zweepjes, buttplugs en andere pikante seksspeeltjes.
Zo'n type leek je me.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mocht mijn tijd aangebroken zijn hoop ik dat steven mijn plaatsje over mag nemen.
In de gevangenis met jou hopen dat murp jou niet gaat vrijlatenquote:Op maandag 13 september 2010 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsjeblieft, pas één keer gebruikt:
[ afbeelding ]
En dat in ONZquote:
Post dan.quote:Op maandag 13 september 2010 22:43 schreef SuperwormJim het volgende:
Morgenvroeg bij m'n ochtendronde wil hier tieten zien.
Bedoel je mannentieten?quote:Op maandag 13 september 2010 22:43 schreef SuperwormJim het volgende:
Bedankt, het doodvonnis voor dit topic.quote:Op maandag 13 september 2010 22:43 schreef SuperwormJim het volgende:
kusje op je klitjequote:Op maandag 13 september 2010 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bedankt, het doodvonnis voor dit topic.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:43 schreef SuperwormJim het volgende:
Aanschouw het resultaat van je oproep hierboven.quote:
Als je dat hoofd weg denkt is het prima te doen voor SWJquote:Op maandag 13 september 2010 22:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aanschouw het resultaat van je oproep hierboven.
Hier, een leuke bijdrage.quote:Op maandag 13 september 2010 22:43 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat is onz FOK! toch voorspelbaar af en toequote:Op maandag 13 september 2010 22:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aanschouw het resultaat van je oproep hierboven.
Echt weer zo'n stevenmac26 plaatje waarvan ik de oorsprong niet wil wetenquote:
Ben je mod ofzo?quote:
"Af en toe" zegt 'ie.quote:Op maandag 13 september 2010 22:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat is onz FOK! toch voorspelbaar af en toe
En jij ook met je slotjesquote:Op maandag 13 september 2010 22:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat is onz FOK! toch voorspelbaar af en toe
Hij vroeg om tieten, niet om een oerwoud met daar ergens middenin een gleufje om je stick in te stoppen, waarna je met een beetje geluk er nog mooie prijzen uithaalt na 9 maanden.quote:
Geilquote:Op maandag 13 september 2010 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij vroeg om tieten, niet om een oerwoud met daar ergens middenin een gleufje om je stick in te stoppen, waarna je met een beetje geluk er nog mooie prijzen uithaalt na 9 maanden.
Ze is foto's van haar tieten maken heb ik gehoordquote:
Chowi heeft veel meer klasse dan de meisjes die jij achterna zit.quote:Op maandag 13 september 2010 22:55 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Ze is foto's van haar tieten maken heb ik gehoord
Weet ik niet, het is donker op dit halfrond.quote:Op maandag 13 september 2010 22:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ludo, hoe is het weer daar in Zeeland?
Owhquote:Op maandag 13 september 2010 22:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Chowi heeft veel meer klasse dan de meisjes die jij achterna zit.
Ik zat te F5'en in de hoop op een reactie van een niet-pauperige user, Ludo. En raad eens wie er op mijn scherm verscheen.quote:
Waarom heeft die slet rechts negerzoenen in haar bovenarm gestopt?quote:Op maandag 13 september 2010 22:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hier, een leuke bijdrage.
[ afbeelding ]
Naatje.quote:Op maandag 13 september 2010 22:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zat te F5'en in de hoop op een reactie van een niet-pauperige user, Ludo. En raad eens wie er op mijn scherm verscheen..
Die linker zou ik geven trouwensquote:Op maandag 13 september 2010 22:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Waarom heeft die slet rechts negerzoenen in haar bovenarm gestopt?
quote:Op maandag 13 september 2010 22:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Chowi heeft veel meer klasse dan de meisjes die jij achterna zit.
Wat is het geluid van het weer?quote:Op maandag 13 september 2010 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet ik niet, het is donker op dit halfrond.
Ook.quote:Op maandag 13 september 2010 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die eerste regel kan ik het nog wel mee eens zijn, maar die tweede?
Ik ben er nog niet eerder voor uit durven komen, maar ik heb het gevoel dat de tijd er nu rijp voor is. Want Chowi, jij bent het ritme in mijn hart, de vreugde in mijn ziel, de tranen die ik huil. Kortom, je bent mijn wereld!quote:Op maandag 13 september 2010 22:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zat te F5'en in de hoop op een reactie van een niet-pauperige user, Ludo. En raad eens wie er op mijn scherm verscheen..
*partypooper* je hebt een vriendinquote:Op maandag 13 september 2010 23:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet eerder voor uit durven komen, maar ik heb het gevoel dat de tijd er nu rijp voor is. Want Chowi, jij bent het ritme in mijn hart, de vreugde in mijn ziel, de tranen die ik huil. Kortom, je bent mijn wereld!
Altijd streven naar beter.quote:Op maandag 13 september 2010 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
*partypooper* je hebt een vriendin
Ik zie net pas het logo rechtsboven. Treffend.quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sorry, ik kon het niet laten... Ik heb al 2 tietenpics gepost die van kwaliteit waren, dus...
tututututut. Niet altijd de confrontatie op proberen te zoeken.quote:Op maandag 13 september 2010 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
naatje moet na trolololo en ap echt de achterlijkste kutuser van fok zijn
Meid toch, ben je jaloers op me?quote:Op maandag 13 september 2010 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
nee, naatje is baasquote:Op maandag 13 september 2010 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Verpest dit topic nou nietquote:Op maandag 13 september 2010 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Slaap lekkerquote:
Zet er maar een slotje opquote:Op dinsdag 14 september 2010 06:17 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat is dit een teleurstellend topic geworden hey
Whoei, nu gaan we pratenquote:Op maandag 13 september 2010 23:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
was sterk idd
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:31 schreef ViezeFreddiey het volgende:
SWJ geilt op dit topic, vandaar dat hij open blijft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |