De termen en technieken wellicht, niet de situaties/verhalenquote:Op maandag 13 september 2010 21:55 schreef MaxC het volgende:
Volgens mij heb ik een keer gelezen dat ze een arts in dienst hadden om te controleren of het allemaal wel klopt. Wat is dat voor incapabele gast?Een bedrijfsarts?
Defibrilleren paste niet in de TTquote:Op maandag 13 september 2010 22:07 schreef Reintji het volgende:
Bij een asystolie zou ik zeker reanimeren
Er wordt ook wel horizontaal beonderhandeld.quote:Op maandag 13 september 2010 22:16 schreef Honeymooner het volgende:
Ik wil ook een opleidingsplek krijgen van elke arts die ik behandel!!
Ja, best jammerquote:
quote:Wat een kenners hier allemaal. Mijn medische knowhow reikt tot het pakken van een pleister als ik in m'n vinger heb gesneden.
Worden de coassistentjes toch flink geownd door deze user.quote:Op maandag 13 september 2010 22:07 schreef Reintji het volgende:
Bij een asystolie zou ik zeker reanimeren
Dat, dat,.. altijdquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:28 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Worden de coassistentjes toch flink geownd door deze user.
Nee hoor! Maar het kan me niet echt meer boeien, het is dat ik nu niets beters te doen heb ;-)quote:
Ook toen ze bij Verstraten kwam: "Ze is al uren weg"quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:47 schreef Purdey het volgende:
Wat een droevig slechte aflevering gisteravondMarjolein die pas na een halfuur een keertje een kijkje gaat nemen bij OK1 en dan eerst alleen, en dan samen met Verstraten gewoon naar binnen gaat staan gluren en niks doen
Vond hem idd ook wel spannend!! Maar vreselijk irritant dat Marjolein niet gelijk bij de OK ging kijken, domme doos... maar ja het licht was uit vandaar misschien dat ze niet ging kijken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond de aflevering wel spannend. Inderdaad wel erg vreemd dat Marjolein niet gelijk door die raampjes van de OK ging kijken, maar pas nadat ze een uitgebreide zoektocht door het ziekenhuis had gedaan
.
Ik vind die Rob trouwens echt een irritant personage, door de manier waarop hij spreekt ofzo.
Iets te soap-achtig? Dat is nog een understatementquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook toen ze bij Verstraten kwam: "Ze is al uren weg"
Het werd me iets te soap-achtig allemaal
Zei het ook al voor de grap toen ze Co af was, maar het is misschien nog waar ook dusquote:Op maandag 22 november 2010 22:41 schreef Remzz het volgende:
Was zeker laatste van seizoen, en het lijkt me eigenijk dat er ook geen nieuw seizoen meer komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |