abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86407180
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Al is het maar 1 lijntje ;). Hoeveel mensen gebruiken niet iets op 1 of ander feestje :)
Zo'n jongen vraagt ook het één en ander van z'n lichaam natuurlijk en dan icm drugs ervan uitgaande dat het waar is van z'n lijntje richting de dealer
Of het is een genetische afwijking in de familie Sno, wie weet.
Hier zal later wel duidelijkheid over komen.
pi_86407448
Ik vind de titel op TT pagina 101 toch echt wel heel anders dan op TT pagina 801 :{
Noot noot.
  dinsdag 14 september 2010 @ 00:09:11 #78
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_86407597
Toch wel angstwekkend dat zoiets bij een gezond iemand kan gebeuren. Wat is het laatste nieuws omtrent Sno?
Niets is sterker dan dat ene woord
  dinsdag 14 september 2010 @ 00:09:16 #79
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_86407599
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 00:05 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind de titel op TT pagina 101 toch echt wel heel anders dan op TT pagina 801 :{
Inderdaad. Onwel is dat je ff niet goed wordt vanwege uitdroging/te weinig gegeten/oververmoeid. Dat is toch wat anders dan een hartstilstand :') .
2000 light years from home
pi_86408369
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 00:09 schreef Merkie het volgende:

[..]

Inderdaad. Onwel is dat je ff niet goed wordt vanwege uitdroging/te weinig gegeten/oververmoeid. Dat is toch wat anders dan een hartstilstand :') .
Idd. Vind dat serieus slecht van de NOS :N
Noot noot.
pi_86408525
De foto die door de pers wordt gebruikt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  dinsdag 14 september 2010 @ 00:58:18 #82
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_86409048
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 00:35 schreef hole1988 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij nu.nl hebben ze dat, waar je hem ziet liggen, er afgesneden.
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_86409184
Even tussendoor. Die combinatie van Ajax staat echt niet :').

Sterkte aan Sno.
Weet iemand of er vroeger, zeg 10 jaar geleden ook al van die mobiele defibrillators waren? Zo niet, dan had hij het waarschijnlijk 10 jaar geleden bv. niet overleefd -O-
  dinsdag 14 september 2010 @ 01:06:44 #84
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_86409219
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 01:04 schreef Ricard0j het volgende:

Sterkte aan Sno.
Weet iemand of er vroeger, zeg 10 jaar geleden ook al van die mobiele defibrillators waren? Zo niet, dan had hij het waarschijnlijk 10 jaar geleden bv. niet overleefd -O-
Toen stonden er nog ambulances bij het veld.
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_86409239
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 01:06 schreef Creeg het volgende:

[..]

Toen stonden er nog ambulances bij het veld.
ook bij deze wedstrijden?
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_86409313
Sommige mensen hebben nu eenmaal een hartafwijking die bij topsport kan uitmonden in een hartaanval en/of een hartstilstand. Als dat bij onderzoek niet aan het licht is gekomen (bvb een echo wordt bij topsport toch te weinig toegepast terwijl het belangrijke ziektes zoals die van Puerta had kunnen uitsluiten) krijg je dit soort dramatische gevallen. Maar veel hartaandoeningen zijn ook niet gevaarlijk. Bij Grindheim bleef het bij hartkloppingen en na grondig onderzoek constateerden ze volgens mij dat het ongevaarlijk was. Grondig onderzoek is zo belangrijk, niet alleen voor topsporters denk ik, maar we moeten afwachten.
Ik vrees dat Sno niet meer zal kunnen spelen. Anderzijds kan je ook naar Michael Jansen kijken. Na een operatie (wat niet altijd mogelijk is tsja) kan hij met als verzekering een kastje kennelijk spelen daar.
pi_86409331
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 01:04 schreef Ricard0j het volgende:

Sterkte aan Sno.
Je ziet ze overal, bij overheidsgebouwen, schoolgebouwen, stations, en ga zo nog maar door.
Een goede zaak in een steeds modernere wereld in bepaalde zin.
pi_86409355
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 01:13 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je ziet ze overal, bij overheidsgebouwen, schoolgebouwen, stations, en ga zo nog maar door.
Een goede zaak in een steeds modernere wereld in bepaalde zin.
Tegenwoordig wel, maar waren ze 'r al vroeger? Je kunt ze zelfs op internet nu kopen
pi_86409396
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:19 schreef Ferdowsi het volgende:
Overigens, wellicht interessant voor de mensen die meer over dit soort 'hartproblemen' willen weten:
[..]

Je moet wel oppassen met dit artikel want hartkloppingen zijn heel vaak juist onschuldig. Desalniettemin, als je je onzeker voelt, raad ik je aan om gewoon een volledig onderzoek te doen, dan weet je het maar, geeft rust.
pi_86409405
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 01:14 schreef Ricard0j het volgende:

[..]

Tegenwoordig wel, maar waren ze 'r al vroeger? Je kunt ze zelfs op internet nu kopen
Vroeger niet volgens mij, het is een behoorlijke campagne geworden,
maar goed zoals gezegd moedig ik het aan veel mensen kunnen zo gered worden daar.
pi_86409508
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 01:17 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je moet wel oppassen met dit artikel want hartkloppingen zijn heel vaak juist onschuldig. Desalniettemin, als je je onzeker voelt, raad ik je aan om gewoon een volledig onderzoek te doen, dan weet je het maar, geeft rust.
Ik heb vaak hartkloppingen en overslag wanneer ik alcohol drink, maar ik weet echt niet hoe dat kan. ;(
Sinds 1785
pi_86409551
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 01:27 schreef Ferdowsi het volgende:

[..]

Ik heb vaak hartkloppingen en overslag wanneer ik alcohol drink, maar ik weet echt niet hoe dat kan. ;(
Ik heb gemiddeld 500 hartoverslagen per dag, maakt niet uit wanneer kan ook tijdens sport, vlak achter elkaar soms, en vooral tijdens rust. Ik kan je zeggen dat je toch wel schrikt hoor als je je hart soms zo duidelijk voelt.
Hartkloppingen zijn een onderdeel daarvan maar ik heb het zo veel mogelijk laten onderzoeken.
De dokter stelde vast dat het onschuldig is kennelijk en dat stelt toch wel gerust meen ik.
pi_86412081
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:04 schreef Socios het volgende:

[..]

Sowieso alle Twitteraars :')
Het blijft grappig hoe diehard forummers Twitteraars uit blijven schelden :')
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  dinsdag 14 september 2010 @ 09:18:51 #94
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_86412082
geen filmpje?
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_86412136
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 00:35 schreef hole1988 het volgende:
SPOILER
Hmm dat is wel een heel bizarre foto... uitbroekjes en thuisshirtjes... tsss ;)
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_86412341
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 09:21 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Hmm dat is wel een heel bizarre foto... uitbroekjes en thuisshirtjes... tsss ;)
Hee, jij nog hier? ;)
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_86412471
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:43 schreef Ferdowsi het volgende:
Ik vraag me af wat er zo onethisch is aan het feit dat men foto's heeft waarop te zien is hoe iemand wordt gereanimeerd? Vindt het nogal overdreven.
Pim Fortuyn hadden ze toen ook van die elegante foto's van.. :{
pi_86414463
Lekker ook op voetbalzone:

U kunt hier adverteren voor maar ¤10 per maand. Neem contact op via PM.
pi_86414750
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:06 schreef Pablo88 het volgende:
Lekker ook op voetbalzone:

[ afbeelding ]
tjeez...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86415541
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:33 schreef Paul het volgende:

[..]

Die teneus van Ajax zijn idd maf :')
Ja inderdaad hadden ze geen witte broeken? maar ontopic blij dat het weer wat beter gaat met Snow
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')