Zo'n jongen vraagt ook het één en ander van z'n lichaam natuurlijk en dan icm drugs ervan uitgaande dat het waar is van z'n lijntje richting de dealerquote:Op maandag 13 september 2010 23:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Al is het maar 1 lijntje. Hoeveel mensen gebruiken niet iets op 1 of ander feestje
Inderdaad. Onwel is dat je ff niet goed wordt vanwege uitdroging/te weinig gegeten/oververmoeid. Dat is toch wat anders dan een hartstilstandquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:05 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind de titel op TT pagina 101 toch echt wel heel anders dan op TT pagina 801
Idd. Vind dat serieus slecht van de NOSquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Onwel is dat je ff niet goed wordt vanwege uitdroging/te weinig gegeten/oververmoeid. Dat is toch wat anders dan een hartstilstand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:35 schreef hole1988 het volgende:
De foto die door de pers wordt gebruiktBij nu.nl hebben ze dat, waar je hem ziet liggen, er afgesneden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
Toen stonden er nog ambulances bij het veld.quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:04 schreef Ricard0j het volgende:
Even tussendoor. Die combinatie van Ajax staat echt niet.
Sterkte aan Sno.
Weet iemand of er vroeger, zeg 10 jaar geleden ook al van die mobiele defibrillators waren? Zo niet, dan had hij het waarschijnlijk 10 jaar geleden bv. niet overleefd![]()
ook bij deze wedstrijden?quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:06 schreef Creeg het volgende:
[..]
Toen stonden er nog ambulances bij het veld.
Je ziet ze overal, bij overheidsgebouwen, schoolgebouwen, stations, en ga zo nog maar door.quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:04 schreef Ricard0j het volgende:
Even tussendoor. Die combinatie van Ajax staat echt niet.
Sterkte aan Sno.
Weet iemand of er vroeger, zeg 10 jaar geleden ook al van die mobiele defibrillators waren? Zo niet, dan had hij het waarschijnlijk 10 jaar geleden bv. niet overleefd![]()
Tegenwoordig wel, maar waren ze 'r al vroeger? Je kunt ze zelfs op internet nu kopenquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:13 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je ziet ze overal, bij overheidsgebouwen, schoolgebouwen, stations, en ga zo nog maar door.
Een goede zaak in een steeds modernere wereld in bepaalde zin.
Je moet wel oppassen met dit artikel want hartkloppingen zijn heel vaak juist onschuldig. Desalniettemin, als je je onzeker voelt, raad ik je aan om gewoon een volledig onderzoek te doen, dan weet je het maar, geeft rust.quote:Op maandag 13 september 2010 22:19 schreef Ferdowsi het volgende:
Overigens, wellicht interessant voor de mensen die meer over dit soort 'hartproblemen' willen weten:
[..]
Vroeger niet volgens mij, het is een behoorlijke campagne geworden,quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:14 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel, maar waren ze 'r al vroeger? Je kunt ze zelfs op internet nu kopen
Ik heb vaak hartkloppingen en overslag wanneer ik alcohol drink, maar ik weet echt niet hoe dat kan.quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je moet wel oppassen met dit artikel want hartkloppingen zijn heel vaak juist onschuldig. Desalniettemin, als je je onzeker voelt, raad ik je aan om gewoon een volledig onderzoek te doen, dan weet je het maar, geeft rust.
Ik heb gemiddeld 500 hartoverslagen per dag, maakt niet uit wanneer kan ook tijdens sport, vlak achter elkaar soms, en vooral tijdens rust. Ik kan je zeggen dat je toch wel schrikt hoor als je je hart soms zo duidelijk voelt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:27 schreef Ferdowsi het volgende:
[..]
Ik heb vaak hartkloppingen en overslag wanneer ik alcohol drink, maar ik weet echt niet hoe dat kan.
Het blijft grappig hoe diehard forummers Twitteraars uit blijven scheldenquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:35 schreef hole1988 het volgende:
De foto die door de pers wordt gebruiktHmm dat is wel een heel bizarre foto... uitbroekjes en thuisshirtjes... tsssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
Hee, jij nog hier?quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:21 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Hmm dat is wel een heel bizarre foto... uitbroekjes en thuisshirtjes... tsss
Pim Fortuyn hadden ze toen ook van die elegante foto's van..quote:Op maandag 13 september 2010 22:43 schreef Ferdowsi het volgende:
Ik vraag me af wat er zo onethisch is aan het feit dat men foto's heeft waarop te zien is hoe iemand wordt gereanimeerd? Vindt het nogal overdreven.
tjeez...quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:06 schreef Pablo88 het volgende:
Lekker ook op voetbalzone:
[ afbeelding ]
Ja inderdaad hadden ze geen witte broeken? maar ontopic blij dat het weer wat beter gaat met Snowquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |