Hmm.... ik zou het zo ook niet weten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:42 schreef Kip62 het volgende:
ik heb 3fm altijd aanstaan in mn auto of op mn macbook, en ik hoor dan wel eens een song, maar ik weet niet welke het is. Kan iemand mij helpen?
Volgens mij is het een vrij recent liedje, maar staat hij niet in de top 40, het word gezongen door een man.
het gaat ongeveer zo:
apietebie boy as a girl like you(A)(A)
Dat apietebie boy weet ik niet wat het moet zijn, maar zo klinkt het in mn hoofd.
Verdrongen? Ik heb 'm juist expres toendertijd ingesteld als ondertitel hier @ FOK!quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:18 schreef alors het volgende:
Goedemorgendit liedje had ik nog zo verdrongen, wordt ie aangevraagd
Wel een baasje ja die Nadal, maar niet zo bazig als de merchandise van de familie van Djoko.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:24 schreef alors het volgende:
[..]
VAMOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS RAFAAAAAAAAAAAA
Welk genre ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:42 schreef Kip62 het volgende:
ik heb 3fm altijd aanstaan in mn auto of op mn macbook, en ik hoor dan wel eens een song, maar ik weet niet welke het is. Kan iemand mij helpen?
Volgens mij is het een vrij recent liedje, maar staat hij niet in de top 40, het word gezongen door een man.
het gaat ongeveer zo:
apietebie boy as a girl like you(A)(A)
Dat apietebie boy weet ik niet wat het moet zijn, maar zo klinkt het in mn hoofd.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wel een baasje ja die Nadal, maar niet zo bazig als de merchandise van de familie van Djoko.
Ik heb ze nog niet kunnen vindenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:05 schreef Paul-89 het volgende:
Effe Ekdom tijd, ik ben na iets meer dan 1 week nog echt niet onder de indruk van het programma.
Maar ben bereid het nog even de tijd te geven.
Five.quote:
Boyband of girlgroup. Zeg jij het maar!
Spice Girls - Wannabe 37%
Backstreet Boys - I want it that way 31%
Five - Slam dunk tha funk 32%
Dan ga ik voor de Spice Girlsquote:
dan lijkt mijn stem een inkoppertjequote:Op dinsdag 14 september 2010 14:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan ga ik voor de Spice Girls
Ja, maar die van Sno kon je al van mijlen ver aan zien komen. Je weet gewoon dat Sander die gaat maken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Over het kindertandje.
Die van Sno was ook niet grappig.
Inderdaad en dat is ook precies de reden dat ik de coen en sander show zo waardeloos vind.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:20 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, maar die van Sno kon je al van mijlen ver aan zien komen. Je weet gewoon dat Sander die gaat maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |