En wat betreft karaktertrekjes enzo?quote:Op maandag 13 september 2010 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
ik val op het type girl next door. geen make-uppoppetje die de hele dag de mode achterna rennen en hun make-up bij moeten werken. Verder vind ik een paard een nadeel, daar ben ik na 6 jaar verkering met een paardenmeisje wel achter. geen uitgaanstype, maar wel een filmkijkster zou een pré zijn. roken is een dikke nee en alcohol mag met mate.
uiterlijk heb ik niet echt voorkeuren, maar ik heb nog nooit iets gevoeld voor een buitenlands type, chinees, neger, marokkaans, wat dan ook.
ik zoek gewoon een leuk meisje van ong mijn leeftijd
yo yoquote:
Kijk, dan kon je mij sowieso al afschrijven... Zorgzaam ben ik wel, maar ik ben ook ontzéttend ondernemend en zeer impulsief. Saai kun je me toch echt niet noemen... en koken is niet mn sterkste kantquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
karaktertrekjes....pfoe, zorgzaam, beetje ondernemend en impulsief, maar niet te erg want ik ben het zelf niet zo en dan vind ik het al snel eng. eigenlijk moet ze een beetje saai zijn :s
oh, kunnen koken is een pré. keukenprinses hoeft niet, maar ik wil van dat magnetronvoer af :p
opposites attract honey...(doet nog een dappere pogingquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kijk, dan kon je mij sowieso al afschrijven... Zorgzaam ben ik wel, maar ik ben ook ontzéttend ondernemend en zeer impulsief. Saai kun je me toch echt niet noemen... en koken is niet mn sterkste kant
quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
opposites attract honey...(doet nog een dappere poging)
moet ik dat niet zeggen??? (Dat is toch assertief?)quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hee, ik zou zeggen, sla je slag zo lang ik vrijgezel ben
Paardenquote:Op maandag 13 september 2010 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
ik val op het type girl next door. geen make-uppoppetje die de hele dag de mode achterna rennen en hun make-up bij moeten werken. Verder vind ik een paard een nadeel, daar ben ik na 6 jaar verkering met een paardenmeisje wel achter. geen uitgaanstype, maar wel een filmkijkster zou een pré zijn. roken is een dikke nee en alcohol mag met mate.
uiterlijk heb ik niet echt voorkeuren, maar ik heb nog nooit iets gevoeld voor een buitenlands type, chinees, neger, marokkaans, wat dan ook.
ik zoek gewoon een leuk meisje van ong mijn leeftijd
Huh? Wat?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet ik dat niet zeggen??? (Dat is toch assertief?)
Ohja, ik was ooit ook paardenmeisje.... nu niet meerquote:
Hee, die smileys zijn wel drastisch veranderd in de keer dat ik refreshte!quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
zowel Alors als Janneke zijn niet geschikt voor moi.
ach, life goes on. er is vast wel iemand die me wel wil![]()
![]()
![]()
Wie? ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |