En ons maar alleen laten... Een schande!quote:Op maandag 13 september 2010 22:44 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee, ben er nog hoor, maar was ff druk aan de babbel met een vriend van me
en kvond de radio niet zo heeeeeel boeiend om over mee te praten eigenlijk....quote:Op maandag 13 september 2010 22:44 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee, ben er nog hoor, maar was ff druk aan de babbel met een vriend van me
nope, volgens wiki is het album uit 2000 en de single uit 2001....quote:Op maandag 13 september 2010 22:45 schreef Evertjan het volgende:
telt deze nog mee voor de 90's week?
quote:Op maandag 13 september 2010 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, volgens wiki is het album uit 2000 en de single uit 2001....
que?quote:
Och lieverd, had je me zo gemist?quote:Op maandag 13 september 2010 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En ons maar alleen laten... Een schande!
ik wel, ik mis je al dagen!quote:Op maandag 13 september 2010 22:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Och lieverd, had je me zo gemist?
Begon inderdaad al aardig onrustig te worden!quote:Op maandag 13 september 2010 22:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Och lieverd, had je me zo gemist?
quote:
Och schatjes toch... hoe kan ik het goed maken?quote:Op maandag 13 september 2010 23:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begon inderdaad al aardig onrustig te worden!
Door aanwezig te zijnquote:Op maandag 13 september 2010 23:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
[..]
Och schatjes toch... hoe kan ik het goed maken?
mmmmm.....een vrije quote van Eagle Eye Cherry: you, me and a bottle of Chocomelquote:Op maandag 13 september 2010 23:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
[..]
Och schatjes toch... hoe kan ik het goed maken?
quote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmmmm.....een vrije quote van Eagle Eye Cherry: you, me and a bottle of Chocomel
quote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmmmm.....een vrije quote van Eagle Eye Cherry: you, me and a bottle of Chocomel
ja, ik drink geen wijnquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 23:10 schreef alors het volgende:
Finale US Open nu, kijkt niemand hier?
ik niet, Corton is op de radio en mannentennis boeit me niet zo. als Wozniacki nu speelde....quote:Op maandag 13 september 2010 23:10 schreef alors het volgende:
Nadalquote:Op maandag 13 september 2010 23:10 schreef alors het volgende:
Niet?quote:
mijn alcoholconsumptie is heel laag. een enkele keer zo'n nepsmirnov-ice, amar meer omdat mijn ouders denken dat ik dat vaker drink en ik ze niet teleur wil stellenquote:Op maandag 13 september 2010 23:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Niet?
Helemaal geen alcohol of gewoon geen wijn-fan?
Ohh, bij Oh Oh Cherso (jaja) zeiden die chicks dat bier-drinken niet ladylike is... wat is jullie mening daar over?
Dat is toch met Richard Krajicek ? Oeh, snel kijken!quote:Op maandag 13 september 2010 23:10 schreef alors het volgende:
Een vrouw moet zelf bepalen of ze bier drinkt of niet. In het oosten doen ze niet anders.quote:Op maandag 13 september 2010 23:12 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohh, bij Oh Oh Cherso (jaja) zeiden die chicks dat bier-drinken niet ladylike is... wat is jullie mening daar over?
Ik vind het dus juist extra vrouwelijk als een (stijlvolle) vrouw bier uit t flesje drinkt.quote:Op maandag 13 september 2010 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn alcoholconsumptie is heel laag. een enkele keer zo'n nepsmirnov-ice, amar meer omdat mijn ouders denken dat ik dat vaker drink en ik ze niet teleur wil stellenbier en wijn drink ik niet
en vrouwen met een biertje.....van mij mag het, hoewel ik een flesje een beetje ordi vind. dronken mensen heb ik de schurft aan. zelfs aangeschoten mensen vind ik al niet prettig.
val je toevallig op ietwat nichterige heterosexuele mannen?quote:Op maandag 13 september 2010 23:23 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik vind het dus juist extra vrouwelijk als een (stijlvolle) vrouw bier uit t flesje drinkt.
Maar ik val dan ook wel op stoere vrouwelijke vrouwen
Nee helaasch, mn mannen moeten mannelijk zijn!quote:Op maandag 13 september 2010 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
val je toevallig op ietwat nichterige heterosexuele mannen?
Sorry lieffie, dan wordt 't m niet...quote:Op maandag 13 september 2010 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
god, dan ga ik nu echt mijn hoop op Janneke maar opgeven. je kunt veel van me zeggen, maar me echt mannelijk noemen...nee, dat zit er niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |