Betekend niet dat hij er nog 1, of meerdere kan krijgen..quote:Op maandag 13 september 2010 20:27 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Zal wel succesvol geweest zijn ja. Anders hadden ze nog wel even doorgegaan.
quote:Op maandag 13 september 2010 20:32 schreef turnazz het volgende:
twittermogolen, duizenden mensen met hetzelfde Tweet bericht.. stelletje fucking ramptoeristen.. ga iets nuttigs doen..
onderweg overlijden kan ja, maar een dode in de ziekenauto kieperen mag volgens protocol niet. (uitzonderingen daargelaten).quote:Op maandag 13 september 2010 20:31 schreef Tha_Duck het volgende:
Over de ambulance, het mag niet maar vaak hoor je dan dat ze onderweg overlijden. Is soms handiger dan een lijkenwagen, omdat ambu er toch is.
Maar boeien, hij moet er gewoon bovenop komen! Alle onderzoeken ten spijt, dit soort dingen gebeuren gewoon. Zonder aanwijsbare reden.
Sowieso Twitterquote:Op maandag 13 september 2010 20:32 schreef turnazz het volgende:
twittermogolen, duizenden mensen met hetzelfde Tweet bericht.. stelletje fucking ramptoeristen.. ga iets nuttigs doen..
Als iemand onderweg overlijdt dan zullen ze hem wel verder mogen vervoeren lijkt me.quote:Op maandag 13 september 2010 20:32 schreef Ferdii het volgende:
[..]
onderweg overlijden kan ja, maar een dode in de ziekenauto kieperen mag volgens protocol niet. (uitzonderingen daargelaten).
Zover ik weet is het zelfs verboden om iemand te vervoeren in ziekenauto zonder hartslag.
Gelukkig is er dan wel apparatuur en kundig personeel in de buurt. Hij zal vanavond zeker niet thuisslapen dus dat is prettig om te weten.quote:Op maandag 13 september 2010 20:31 schreef Timmos het volgende:
[..]
Betekend niet dat hij er nog 1, of meerdere kan krijgen..
dan wel jaquote:Op maandag 13 september 2010 20:34 schreef Habork het volgende:
[..]
Als iemand onderweg overlijdt dan zullen ze hem wel verder mogen vervoeren lijkt me.
ik denk dat bedoeld werd dat iemand dan 'onderweg naar het ziekenhuis overlijdt' omdat hij anders nog een uur ergens moet liggen voordat de lijkwagen komt zeg maar.. onder het mom van, dus... of dat gebeurt weet ik overigens niet, maar zo begreep ik de postquote:Op maandag 13 september 2010 20:32 schreef Ferdii het volgende:
[..]
onderweg overlijden kan ja, maar een dode in de ziekenauto kieperen mag volgens protocol niet. (uitzonderingen daargelaten).
Zover ik weet is het zelfs verboden om iemand te vervoeren in ziekenauto zonder hartslag.
bij bewustzijn betekend het zelfde als zijn hart klopt en hij knippert met zijn ogen. Knappe jongen als je dat vanaf de tribune kan zienquote:Op maandag 13 september 2010 20:35 schreef dieselnoi het volgende:
Nee maar als hij bij bewustzijn is dan zouden meerdere mensen dat toch gezien hebben waaronder reporters en vervolgens een goede betrouwbare update op het internet uitbrengen. Als hij niet bij bewustzijn is dan kan dat ook vermeld worden.
Daar heb je geen officiele verklaring van de lijkschouwer voor nodig
Ik speelde met m in het eerste. Ik ben namelijk Josefzoonquote:Op maandag 13 september 2010 20:35 schreef Shasty het volgende:
Twee maanden geleden nog met die gast getraind bij AFC.
Dat mag officieel niet, maar het gebeurt wel in verschillende gevallen.quote:Op maandag 13 september 2010 20:36 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik denk dat bedoeld werd dat iemand dan 'onderweg naar het ziekenhuis overlijdt' omdat hij anders nog een uur ergens moet liggen voordat de lijkwagen komt zeg maar.. onder het mom van, dus... of dat gebeurt weet ik overigens niet, maar zo begreep ik de post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |