En welverdiend al zeg ik het zelfquote:
Iets met wat jij van mij vorige jaar kreeg en toen je wist wat je kreeg je het meteen wou hebbenquote:
quote:
quote:
Ook een bakkie? Ben speciaal nog naar de overburen gerend voor een pak melkquote:
Sjookoolaaaaa?quote:Op maandag 13 september 2010 20:13 schreef Trevland het volgende:
Iets met wat jij van mij vorige jaar kreeg en toen je wist wat je kreeg je het meteen wou hebben
En dan?quote:Op maandag 13 september 2010 20:13 schreef Ploertendoder het volgende:
Oeh nog precies 2 maanden whoeeeeeeeeei![]()
![]()
Ik drink m altijd zwartquote:Op maandag 13 september 2010 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ook een bakkie? Ben speciaal nog naar de overburen gerend voor een pak melkWant melk in de koffie
Heel graag, maar dan wel zonder melkquote:Op maandag 13 september 2010 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ook een bakkie? Ben speciaal nog naar de overburen gerend voor een pak melkWant melk in de koffie
omg vrouwe koffiequote:Op maandag 13 september 2010 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dat kan ookquote:
Die wilde Wok ook alquote:Op maandag 13 september 2010 20:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
juist !
http://www.johnsphones.com/store/johns-phone-business/item45
[ afbeelding ]
Is maar goed dat ik geen echte man benquote:Op maandag 13 september 2010 20:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Melk is voor babies, koekjes zijn voor kinderen en suiker is voor vrouwen. Echte mannen drinken zwart
Fan van Armin?quote:Op maandag 13 september 2010 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hijs fijn
Ik heb even geluisterd onder het fietsen
is die bom voor een sms-bom, of blaast 'ie zichzelf op als je daar op drukt?quote:Op maandag 13 september 2010 20:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
juist !
http://www.johnsphones.com/store/johns-phone-business/item45
[ afbeelding ]
Dat weet ik tochquote:Op maandag 13 september 2010 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel graag, maar dan wel zonder melk...
heeft ie iig goeie smaakquote:Op maandag 13 september 2010 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ook
[..]
Die wilde Wok ook al
[..]
Is maar goed dat ik geen echte man ben![]()
Het is een zelfmoordtelefoonquote:Op maandag 13 september 2010 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is die bom voor een sms-bom, of blaast 'ie zichzelf op als je daar op drukt?
Maar we hadden toch ook geconstateerd dat ik een vrouw ben?quote:Op maandag 13 september 2010 20:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
omg vrouwe koffie
dubbele espresso met klein beetje zuiker = win
geen idee eerst kopen om er achter te komenquote:Op maandag 13 september 2010 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is die bom voor een sms-bom, of blaast 'ie zichzelf op als je daar op drukt?
Maar het merendeel van dat soort muziek isquote:Op maandag 13 september 2010 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hijs fijn
Ik heb even geluisterd onder het fietsen
En toen zei ik dat ik het schermpje miste, zelfs mijn huistelefoon heeft een schermpjequote:Op maandag 13 september 2010 20:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heeft ie iig goeie smaak
(en ja zit er serieus aan te denken om hem te bestellen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |