En welverdiend al zeg ik het zelfquote:
Iets met wat jij van mij vorige jaar kreeg en toen je wist wat je kreeg je het meteen wou hebbenquote:
quote:
quote:
Ook een bakkie? Ben speciaal nog naar de overburen gerend voor een pak melkquote:
Sjookoolaaaaa?quote:Op maandag 13 september 2010 20:13 schreef Trevland het volgende:
Iets met wat jij van mij vorige jaar kreeg en toen je wist wat je kreeg je het meteen wou hebben
En dan?quote:Op maandag 13 september 2010 20:13 schreef Ploertendoder het volgende:
Oeh nog precies 2 maanden whoeeeeeeeeei![]()
![]()
Ik drink m altijd zwartquote:Op maandag 13 september 2010 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ook een bakkie? Ben speciaal nog naar de overburen gerend voor een pak melkWant melk in de koffie
Heel graag, maar dan wel zonder melkquote:Op maandag 13 september 2010 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ook een bakkie? Ben speciaal nog naar de overburen gerend voor een pak melkWant melk in de koffie
omg vrouwe koffiequote:Op maandag 13 september 2010 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dat kan ookquote:
Die wilde Wok ook alquote:Op maandag 13 september 2010 20:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
juist !
http://www.johnsphones.com/store/johns-phone-business/item45
[ afbeelding ]
Is maar goed dat ik geen echte man benquote:Op maandag 13 september 2010 20:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Melk is voor babies, koekjes zijn voor kinderen en suiker is voor vrouwen. Echte mannen drinken zwart
Fan van Armin?quote:Op maandag 13 september 2010 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hijs fijn
Ik heb even geluisterd onder het fietsen
is die bom voor een sms-bom, of blaast 'ie zichzelf op als je daar op drukt?quote:Op maandag 13 september 2010 20:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
juist !
[ afbeelding ]
Dat weet ik tochquote:Op maandag 13 september 2010 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel graag, maar dan wel zonder melk...
heeft ie iig goeie smaakquote:Op maandag 13 september 2010 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ook
[..]
Die wilde Wok ook al
[..]
Is maar goed dat ik geen echte man ben![]()
Het is een zelfmoordtelefoonquote:Op maandag 13 september 2010 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is die bom voor een sms-bom, of blaast 'ie zichzelf op als je daar op drukt?
Maar we hadden toch ook geconstateerd dat ik een vrouw ben?quote:Op maandag 13 september 2010 20:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
omg vrouwe koffie
dubbele espresso met klein beetje zuiker = win
geen idee eerst kopen om er achter te komenquote:Op maandag 13 september 2010 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is die bom voor een sms-bom, of blaast 'ie zichzelf op als je daar op drukt?
Maar het merendeel van dat soort muziek isquote:Op maandag 13 september 2010 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hijs fijn
Ik heb even geluisterd onder het fietsen
En toen zei ik dat ik het schermpje miste, zelfs mijn huistelefoon heeft een schermpjequote:Op maandag 13 september 2010 20:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heeft ie iig goeie smaak
(en ja zit er serieus aan te denken om hem te bestellen)
Hee! Das WOK zijn nieuwe foonquote:Op maandag 13 september 2010 20:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
juist !
[ afbeelding ]
quote:
true truequote:Op maandag 13 september 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar we hadden toch ook geconstateerd dat ik een vrouw ben?
Heeft een speciale doelgroepquote:Op maandag 13 september 2010 20:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het is een zelfmoordtelefoon
Dan moet 'ie ook nog een armpje hebben waarmee hij zelf op dat knopje kan drukkenquote:
Vroeger wel, nu is mijn muzieksmaak toch andersquote:
crap need to post faster !!!quote:Op maandag 13 september 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En toen zei ik dat ik het schermpje miste, zelfs mijn huistelefoon heeft een schermpjeEn smsen kon mijn eerste koelkast ook... Maar in het roze of paars zeg ik geen nee
![]()
Smaken veranderenquote:Op maandag 13 september 2010 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vroeger wel, nu is mijn muzieksmaak toch andersmaar goed, desalniettemin erg prettig om naar te luisteren zo van tijd tot tijd
Jazekerquote:Op maandag 13 september 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar we hadden toch ook geconstateerd dat ik een vrouw ben?
Whehehehe, je post vast onder Windows of niet?quote:Op maandag 13 september 2010 20:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
crap need to post faster !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
nee hijs opquote:
Lieverd, dat was niet gisteren hoorquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehehe, je post vast onder Windows of niet?klopt maar heeft meer met mn half a sleep modus te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wrom denk je anders dat ik koffie drink
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Hoiquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehehe, je post vast onder Windows of niet?Kan best wel snel onder windows posten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was een grapjequote:Op maandag 13 september 2010 20:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
klopt maar heeft meer met mn half a sleep modus te maken
wrom denk je anders dat ik koffie drink
mag altijdquote:Op maandag 13 september 2010 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi![]()
Moet ik nog een rondje doen?
quote:Op maandag 13 september 2010 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd, dat was niet gisteren hoor![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi![]()
Moet ik nog een rondje doen?
Zucht...quote:Op maandag 13 september 2010 20:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan best wel snel onder windows posten hoor
De platenlabel van Armin van Buuren (Armada Music) brengt ook elk jaar lounge cd's uitquote:Op maandag 13 september 2010 20:20 schreef Ferb het volgende:
[..]
Als hij nou eens wat meer lounge ging maken
weet je wat nog erger is ik gebruikte ook nog IE8quote:Op maandag 13 september 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was een grapjeMaar schuif jij het maar af op de half slaap modus
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |