Nou, precies zoals ie zegt vermoed ik, geen telefoon die op Windows draait... En er zijn zat alternatievenquote:Op maandag 13 september 2010 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe bedoel je windows?(een android telefoon?)
zie PMquote:Op maandag 13 september 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat leuk!Hoe kennen jullie elkaar? Als je er niets over wilt vertellen is dat natuurlijk ook prima
Nee, via een forumquote:Op maandag 13 september 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ontmoet op een feestje ofzo?
klopt ben ff in de war ...quote:Op maandag 13 september 2010 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe bedoel je windows?(een android telefoon?)
Ideaalquote:Op maandag 13 september 2010 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb er eentje van 25 euro. Kan bellen en smsen. En is roze. Klaar!![]()
Al drie of vier jaar mijn abonnement niet meer aangepast, dus ik betaal echt niets voor 1000 smjes en nog een berg belminuten
nee maar hij heeft gelijk zijn pokkiequote:Op maandag 13 september 2010 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, precies zoals ie zegt vermoed ik, geen telefoon die op Windows draait... En er zijn zat alternatieven
Isdawa? Ik heb zijn grote broer, zonder vast tobo...quote:Op maandag 13 september 2010 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke heb nu deze:
[ afbeelding ]
Sorry maar ik heb liever Android dan symbian of een iphonequote:Op maandag 13 september 2010 20:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
klopt ben ff in de war ...
heb op mn hd2 ook android staan maar om nou te zeggennee nie echt
Ik heb er nog geen problemen mee, hoewel sinds vrijdag kan ik ineens niet meer internetten dus zo nog maar eens even kijkenquote:Op maandag 13 september 2010 20:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ik heb de LG GT540 Optimus. Daar draait Android 1.6 op, maar krijgt volgende maand ene upgrade naar 2.1quote:Op maandag 13 september 2010 20:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Welk forum? Of vraag ik ook teveel en mag ik dan ook een PM?quote:Op maandag 13 september 2010 20:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
zie PM
[..]
Nee, via een forum
Waar is de tijd dat 99% van de MANnen nog niet eens wist wat Symbian wasquote:Op maandag 13 september 2010 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb liever Android dan symbian of een iphone
Ik vind het zeker een fijne foon, kan het zelfde als in de reclame bijnaquote:Op maandag 13 september 2010 20:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Isdawa? Ik heb zijn grote broer, zonder vast tobo...
Android. Zit gewoon een linux-kernel in. 2.6.29, om precies te zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, precies zoals ie zegt vermoed ik, geen telefoon die op Windows draait... En er zijn zat alternatieven
Wat is een pokkie?quote:Op maandag 13 september 2010 20:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nee maar hij heeft gelijk zijn pokkiedraaid op ubuntu android
het kan ook zijn dat hij wat naar lila neigt.quote:
Ik weetquote:Op maandag 13 september 2010 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Android. Zit gewoon een linux-kernel in. 2.6.29, om precies te zijn.
He zwabber met je mooie krullenquote:
had een lg renoir maar das te beperkt voor mijquote:Op maandag 13 september 2010 20:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb de LG GT540 Optimus. Daar draait Android 1.6 op, maar krijgt volgende maand ene upgrade naar 2.1Ik vind Android erg fijn werken
pokkiequote:Op maandag 13 september 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is een pokkie?En Ubuntu
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Nicequote:Op maandag 13 september 2010 20:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
had een lg renoir maar das te beperkt voor mij
2.1 is leuk maar niet echt super speciaal
heb op mn hd 2.2 werkt goed maar zitten nog genoeg bugs in deze versie
(gedeeltelijk geport zo dat ie op mn hd2 werk)
kan wel op scheppen heb een telefoon met dual boot
Krullen?quote:Op maandag 13 september 2010 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He zwabber met je mooie krullenHoe is het?
helleuquote:Op maandag 13 september 2010 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He zwabber met je mooie krullenHoe is het?
quote:Op maandag 13 september 2010 20:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
pokkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, sorry m'n nep neger taal is wat roestig
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Jij hebt nog watquote:Op maandag 13 september 2010 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, sorry m'n nep neger taal is wat roestig
Ja! Van die krullen, donker, ala Pieter Jellequote:
Tofquote:Op maandag 13 september 2010 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
helleu
alles gaat prima hier, lekker studeren en zulks
ik word er blij vanquote:Op maandag 13 september 2010 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
dankje, zelf geknutseld van een c&h mannetje, wat haar getekend en een smiley er in
Ik stond ook als een aap te F5en op pagina 2quote:Op maandag 13 september 2010 20:38 schreef wel.o.k het volgende:
ik let even niet op en er is bijna een heel topic doorheen gedraait
Dat was in de tijd dat er nog maar weinig meiden counterstrike speelden, en dat ze niet konden geloven dat je als meisje goed was, en ze je dan een cheat0r noemdequote:Op maandag 13 september 2010 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat 99% van de MANnen nog niet eens wist wat Symbian was
Wok!quote:Op maandag 13 september 2010 20:38 schreef wel.o.k het volgende:
Nog wat wat?quote:
nooi die iritante reclame op tv gezien waar die negerin dr pokkie kwijt isquote:Op maandag 13 september 2010 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, sorry m'n nep neger taal is wat roestig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Krullenquote:Op maandag 13 september 2010 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo, hebben we dat ook alvast weer gehad
Hey wokquote:Op maandag 13 september 2010 20:38 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2010 20:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nooi die iritante reclame op tv gezien waar die negerin dr pokkie kwijt is![]()
zo nee wees blij niets gemist
indien nieuwschierig op eigen risicoOh die! Ja joh, maar dat had ik verdrongen, met succes blijkbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
je bent toch ook stiekum een aapjequote:Op maandag 13 september 2010 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik stond ook als een aap te F5en op pagina 2
ik was erger, HOEZO GEEN RECHTEN OM TE POSTENquote:Op maandag 13 september 2010 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik stond ook als een aap te F5en op pagina 2
whehehe nu dus niet meerquote:Op maandag 13 september 2010 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh die! Ja joh, maar dat had ik verdrongen, met succes blijkbaar
Ik ben nu al fanquote:Op maandag 13 september 2010 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja! Van die krullen, donker, ala Pieter Jelle
Van wie?quote:Op maandag 13 september 2010 20:40 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik vind Beautiful Monster zo'n kutnummer
Het was een grapje Trev, stop met happen!quote:Op maandag 13 september 2010 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kennis gehad(misschien nog wel steeds) van die taal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |