Oh, dus het valt opquote:Op maandag 13 september 2010 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja alleen als je ophoudt met dat gestuiter van je.... man wat loop jij toch te hyperen
Koekjesquote:Op maandag 13 september 2010 20:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
mag altijd![]()
zal ik wat koekjes pakken dan ?
quote:
Coming up!quote:Op maandag 13 september 2010 20:21 schreef Ferb het volgende:
[..]
![]()
Lekker veel met 2 thee lepeltjes suiker graag
whehehehe pwndquote:
Ik kan het je nog erger maken, als ik wil kan ik IE6 gebruikenquote:Op maandag 13 september 2010 20:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
weet je wat nog erger is ik gebruikte ook nog IE8
Had ik toch gelijk he?quote:Op maandag 13 september 2010 20:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
weet je wat nog erger is ik gebruikte ook nog IE8
soms ben je wel goed jaquote:
Nahaha!quote:
Ja he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ja en laat ik op de 25e door jouw stad razenquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
Zal ik de taart dan maar even pakken?Wat voor een taart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik de taart dan maar even pakken?Taart INBRENGENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Niet te hard he. Dan waait het zoquote:Op maandag 13 september 2010 20:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja en laat ik op de 25e door jouw stad razen
Jij mag dat welquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 20:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
soms ben je wel goed ja
maare wat voor telefoon heb jij ???
soms >.<quote:
Zal ik de taart dan maar even pakken?Stout !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Zal ik de taart dan maar even pakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOL
Gezellig!quote:Op maandag 13 september 2010 20:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja en laat ik op de 25e door jouw stad razenWaar ga je heen?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
daar zit ik dus nu ook een beetje meequote:Op maandag 13 september 2010 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij mag dat wel
[..]
Een hele simpele nokia, was al die extra dingen zatDeze belt, smst en heeft 3 spelletjes
Oeh en een zaklamp
![]()
Mijn telefoon daarvoor was een Neonode, best leuk ding maar ik wil denk ik geen touchscreen meer
Naar mijn vriendinquote:Op maandag 13 september 2010 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]LOL
[..]
Gezellig!Waar ga je heen?
went van zelfquote:
Ritlinnetje hebbenquote:
Ik heb er nu eentje die heeft zowel touch screen als qwerty en ik vind hemquote:Op maandag 13 september 2010 20:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
daar zit ik dus nu ook een beetje mee
ben dat gezeik met die touch screens wel een beetje zat aan het worden
En ik kreeg en wii bij deze telefoonquote:Op maandag 13 september 2010 20:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
daar zit ik dus nu ook een beetje mee
ben dat gezeik met die touch screens wel een beetje zat aan het worden
De foknew template refresht vanzelf, altijd handigquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik kreeg en wii bij deze telefoon![]()
Da's hier dichtbij jaquote:Op maandag 13 september 2010 20:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Naar mijn vriendinZe woont in raalte
Ik woon in Zwijndrechtquote:Op maandag 13 september 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's hier dichtbij jaEn waar woon jij als ik vragen mag?
Jawel hoor.quote:Op maandag 13 september 2010 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kom hier al een tijdje
en het went niet
Da's wel een aardig eindje kachelen of niet? Zijn jullie al lang samen?quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 20:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
De foknew template refresht vanzelf, altijd handig
ik heb een luxe probleemquote:Op maandag 13 september 2010 20:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er nu eentje die heeft zowel touch screen als qwerty en ik vind hem
Ja ongeveer 2 uur met de treinquote:Op maandag 13 september 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's wel een aardig eindje kachelen of niet? Zijn jullie al lang samen?
prille liefdequote:Op maandag 13 september 2010 20:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja ongeveer 2 uur met de treinWe zijn net een maand samen
Jeeetje wat ontzettend naarquote:Op maandag 13 september 2010 20:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik heb een luxe probleem
heb zo wel een htc touch pro 2
[ afbeelding ]
als een htc HD2 [ afbeelding ]
dus tja ...
1e is werk telefoon
2e is prive
Ikke heb nu deze:quote:Op maandag 13 september 2010 20:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik heb een luxe probleem
heb zo wel een htc touch pro 2
[ afbeelding ]
als een htc HD2 [ afbeelding ]
dus tja ...
1e is werk telefoon
2e is prive
Heerlijk is datquote:
ja best wel je zou het allemaal maar mee moeten zeulenquote:
Wat leuk!quote:Op maandag 13 september 2010 20:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja ongeveer 2 uur met de treinWe zijn net een maand samen
Ontmoet op een feestje ofzo?quote:
dies ook wel nice maar wil geen windows phone meer ...quote:Op maandag 13 september 2010 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke heb nu deze:
[ afbeelding ]
Die wil ik ookquote:Op maandag 13 september 2010 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke heb nu deze:
[ afbeelding ]
Ik zou er geen problemen mee hebben hoorquote:Op maandag 13 september 2010 20:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja best wel je zou het allemaal maar mee moeten zeulen
Hoe bedoel je windows?(een android telefoon?)quote:Op maandag 13 september 2010 20:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dies ook wel nice maar wil geen windows phone meer ...
Ikke pas over 2 jaarquote:Op maandag 13 september 2010 20:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Die wil ik ook.
Maar ik mag pas volgend jaar augustus een nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |