quote:
Ik ben niet zo goed in wachtenquote:
Carnaval is ook kut. Gelukkig heb ik tegelijkertijd vastelaovend. En dat is wel leukquote:
ja vrouwen hequote:Op maandag 13 september 2010 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in wachten
Avond Fubarquote:Op maandag 13 september 2010 20:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ze hunt voor een nieuwe telefoon gaat door >.<
sjees wat een luxe probleem ... kan ook gewoon bijna uit alle telefoons kiezen...
dat maakt het ook niet makkelijker ...
avond allemaal![]()
Ah wie gaat wie nou geduld leren? Of is dit een gedeelde oefeningquote:Op maandag 13 september 2010 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, JAquote:Op maandag 13 september 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je al iets van die prijsvraag?![]()
En laten we naar het buitenland vluchten
En laat maar weten wanneer je overvolle agenda een gat vertoont
Wat is er nu weer mis met vrouwenquote:
Oeh, dat klinkt niet als een leuke reis nee...quote:Op maandag 13 september 2010 20:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Met de bus (Eurolines Amsterdam Amstel-Zürich) alleen was er @ Luik een overboeking [vertraging 3 uur] en in Mulhouse werd de bus aan de kant gezet door de Franse douane en werd ik gecontroleerdEn aan de Zwitserse grens was het druk, want daar waren toen grenscontroles
Lichamelijk helemaal nietsquote:Op maandag 13 september 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met vrouwen
Evenveel als met mannenquote:Op maandag 13 september 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaquote:
Vertel mij watquote:Op maandag 13 september 2010 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het bekijktquote:Op maandag 13 september 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 september 2010 20:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Lichamelijk helemaal niets
Wat een diplomatieke antwoordenquote:
Wederzijds oefenen werkt wel het bestquote:Op maandag 13 september 2010 20:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ah wie gaat wie nou geduld leren? Of is dit een gedeelde oefening
Wat een complimentquote:Op maandag 13 september 2010 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wat een diplomatieke antwoorden![]()
hear hearquote:
Eens, maar welke oefening bedoel jij nu? Anders ook: Eensquote:Op maandag 13 september 2010 20:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wederzijds oefenen werkt wel het best
Koffie is altijd goedquote:
Sint Maarten. Verjaardag Paddy'O. Carnavalquote:
Hoe dan ook eens dusquote:Op maandag 13 september 2010 20:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Eens, maar welke oefening bedoel jij nu? Anders ook: Eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |