Omdat als je weet wat goed voor je is enquote:
quote:
Avondquote:Op maandag 13 september 2010 20:02 schreef Trevland het volgende:
Daar was ik weer![]()
dat ging niet zo heel goed
Nee, maar wel de koffiequote:
Alleen de reis naar Zwitserland was erg klotequote:
Hoe ben je gegaan?quote:Op maandag 13 september 2010 20:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee, maar wel de koffie
[..]
Alleen de reis naar Zwitserland was erg klote
quote:
Waarom moet ik nou aan verkleedkleren denken?quote:
crap.quote:Op maandag 13 september 2010 20:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fitnessen als je totaal los bent en last van spierpijn in je armen
Idem hier.quote:Op maandag 13 september 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, dat is leukIk ben in de vakantie jarig midden in de zomer, niet handig
Pick me! Pick me!quote:Op maandag 13 september 2010 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of Ierland, Luxemburg, Scandinavie, als het maar een mooi land is met prachtige natuurWie gaat er mee?
Snelquote:Op maandag 13 september 2010 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiebchenIk neem morgen de koekjes mee naar ST, maar heb nog een rol
Wanneer kom je langs?
Ik wil nog terug naar Oostenrijk. En Scandinavië. En ik wil Schotland en IErland gaan ontdekken.quote:Op maandag 13 september 2010 19:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zwitserland is echt erg mooi. Ik ben er één keer geweest en wil er graag eens terug. Erg mooi daar
Vraag ST maar om geïllustreerde uitleg per PMquote:Op maandag 13 september 2010 20:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En PI of Pl? Wat is het verschil?
Hebben ze in Zwitserland eigenlijk ook Almdudler?quote:Op maandag 13 september 2010 20:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
In de zomerDat vind ik vele mooier. Het is echt lekker om door de bossen in de bergen te wandelen. Ook de melk daar is heeeerlijk.
Hey Marijkequote:Op maandag 13 september 2010 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Slim slim
[..]
AvondWat ging niet zo heel goed?
Dat is pas woensdagquote:
Met de bus (Eurolines Amsterdam Amstel-Zürich) alleen was er @ Luik een overboeking [vertraging 3 uur] en in Mulhouse werd de bus aan de kant gezet door de Franse douane en werd ik gecontroleerdquote:
Klinkt als een goede combinatiequote:Op maandag 13 september 2010 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat als je weet wat goed voor je is en
Omdat bijna 11-11quote:Op maandag 13 september 2010 20:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou aan verkleedkleren denken?
quote:Op maandag 13 september 2010 20:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou aan verkleedkleren denken?
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op maandag 13 september 2010 20:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fitnessen als je total loss bent en last van spierpijn in je armen
quote:
Ach ja ik weet wel waardoor het komtquote:Op maandag 13 september 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Omdat jij jij
![]()
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja
Echt niet. Maar dat wil ik je eventueel wel laten denken hoor, als dat beter is voor je mannelijkheidquote:Op maandag 13 september 2010 20:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Klinkt als een goede combinatieBlijf erbij dat ik win
Weet je al iets van die prijsvraag?quote:Op maandag 13 september 2010 20:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Idem hier.
[..]
Pick me! Pick me!
[..]
Snel. Moeten maar eens wat afspreken weer
![]()
* MPG haat volle agenda's.
[..]
Ik wil nog terug naar Oostenrijk. En Scandinavië. En ik wil Schotland en IErland gaan ontdekken.
[..]
Vraag ST maar om geïllustreerde uitleg per PM.
[..]
Hebben ze in Zwitserland eigenlijk ook Almdudler?
Wacht maar afquote:Op maandag 13 september 2010 20:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt niet. Maar dat wil ik je eventueel wel laten denken hoor, als dat beter is voor je mannelijkheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |