Hé...Gezelligquote:Op maandag 13 september 2010 19:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Oew, zou ik bijna vergeten, net gezet
Goed zo Heks, wrijf het er nog maar effe in bij mquote:Op maandag 13 september 2010 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor, ik kan Teun wel aanmaar laat zulke mannen gewoon weer ff uitrazen
![]()
hoe rot Teun ook doet, hij is en blijft Gezellig
quote:Op maandag 13 september 2010 19:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Goed zo Heks, wrijf het er nog maar effe in bij m
Ik was even eten, waar loopt die jankzak nou weer over te huilen? Het is zeker weer te "gezellig" hier ofzo, terwijl hij zelf bbq-tjes loopt te organiseren voor zijn heaumeaux-kliekje?quote:Op maandag 13 september 2010 19:14 schreef Jian het volgende:
Dat was m dan, de uitbarsting van TeunIedereen even uit het veld geslagen
Z'n dure luchtje als dank voor de bloesjes zal wel niet in de smaak zijn gevallen bij het vrouwtje.quote:Op maandag 13 september 2010 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik was even eten, waar loopt die jankzak nou weer over te huilen? Het is zeker weer te "gezellig" hier ofzo, terwijl hij zelf bbq-tjes loopt te organiseren voor zijn heaumeaux-kliekje?
Hij ging het onder het bed verstoppen, hm?quote:Op maandag 13 september 2010 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Z'n dure luchtje als dank voor de bloesjes zal wel niet in de smaak zijn gevallen bij het vrouwtje.
Buurman Bolderbast. Cartoonesque.
ach kom nou Mera, na 3 weken *verkering* al een duur luchtje voor haar kopen, echt van de gekken toch geef haar dan een blokkerbon van 15 euro maar een luchtje van 150 vind ik toch iets Te hoorquote:Op maandag 13 september 2010 20:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik vond het die blouse en leenSaab wel waard eigenlijk.
Wat ons de volgende vraag doet stellen: wie van de twee lag onderop.quote:Op maandag 13 september 2010 20:08 schreef Copycat het volgende:
Oh jee. Door het bed geneukt, zo een flesje Chanel up your ass.
Ik snap het idee wel dat als je allemaal dure presentjes krijgt, je de neiging krijgt om iets duurs terug te geven, al is het maar om je eigen geweten te sussen.quote:Op maandag 13 september 2010 20:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach kom nou Mera, na 3 weken *verkering* al een duur luchtje voor haar kopen, echt van de gekken toch geef haar dan een blokkerbon van 15 euro maar een luchtje van 150 vind ik toch iets Te hoor![]()
zo ff mijn ongezouten mening, zie je wel Teun, ik kan best een bitch zijn hoor
Teun had wel gepost van de week dat hij het flesje ging verstoppen, ben nu wel benieuwd waar hij het flesje had verstopt.quote:Op maandag 13 september 2010 20:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat ons de volgende vraag doet stellen: wie van de twee lag onderop.
Teun komt een beetje anaal over in de posts op pagina 1, een hint perhaps?
Onder het bed, schat. Even 5 postjes terug lezenquote:Op maandag 13 september 2010 20:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Teun had wel gepost van de week dat hij het flesje ging verstoppen, ben nu wel benieuwd waar hij het flesje had verstopt.
Teun kom er maar in
Ofja, kom er maar uit, eigenlijkquote:Op maandag 13 september 2010 20:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Teun had wel gepost van de week dat hij het flesje ging verstoppen, ben nu wel benieuwd waar hij het flesje had verstopt.
Teun kom er maar in
nee onder het kussen, want teun verheugde zich op een blowjob want dat leverde het hem op, zoiets staat me nog bij, mannen ik snap dat allemaal nietquote:Op maandag 13 september 2010 20:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Onder het bed, schat. Even 5 postjes terug lezen
Dit was jij in bitch-modus? Dat valt zwáár tegen, kan ik je vertellen.quote:Op maandag 13 september 2010 20:15 schreef Toverheks het volgende:
zo nu ga ik weer over naar gewoon Gezellig doen hoor pppfftttt valt allemaal niet mee de bitch uit te hangen
ok, jij wintquote:
ik zit nu bij DWDD en dan ga ik over naar HS en dan HB en zijn ZVBV.quote:Op maandag 13 september 2010 20:17 schreef Laysa het volgende:
Ik ga zo BNTM kijken....(Benulux Next Top Model, Heksie)
oh ik kan het best, maar niet tegen Teun, Teun vind ik lief dus zal nooit heel erg tekeer tegen hem gaanquote:Op maandag 13 september 2010 20:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit was jij in bitch-modus? Dat valt zwáár tegen, kan ik je vertellen.
Ik weet niet of ik fans ga kijkenquote:Op maandag 13 september 2010 20:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zit nu bij DWDD en dan ga ik over naar HS en dan HB en zijn ZVBV.en daar na Fans op SBS niet vergeten he laysa.
veel plezier bij DDekkers
Echt geweldig leuk!! Heb zlfs Manneke Pis gezien, wat een pisventje zeg! En ze hadden hem nog 1 of ander achterlijk pakje aangedaan ookquote:Op maandag 13 september 2010 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey Spuitje, heb je lekkere dagen gehad??/
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |